hallo! dames die op de beurs zitten: een fijne dag! ben benieuwd naar nieuwe echoverhalen! Even aan de dames die al een kindje hebben én borstvoeding gegeven hebben (of nog steeds voeden): ik heb een poll geopend bij voeding--->borstvoeding. zouden jullie die in willen vullen? thanks
Sylvie, wat een schatje is je zoontje toch! Erg lief! En een mooie buik heb je zeg! Waar is zo'n ketting ook alweer goed voor of is dat gewoon omdat je hem mooi vindt? Iedereen die naar de beurs is/gaat, heel veel plezier! Wij hebben vanochtend volgens mij de baby voor het eerst gevoeld. Mijn man had zijn hand op mijn buik en toen voelde we allebei een soort van plopje. We zeiden toen echt van 'zou het?'. Daarna nog even hand op buik gehouden en ja hoor daar was weer een plopje op dezelfde plaats. Ben helemaal blij!
Heeft iemand eigenlijk al iets van missyM iets gehoord over haar echo en of ze het geslacht al weten. Zij had dit weekend toch ook de echo?
dat plopje is ook het bewegen van je baby en dat jullie het beide al hebbe gevoeld dat zou vast een speciaal moment geweest zijn
Boortjuh, heb je echo gehad omdat je schrijft dat je gerust gesteld bent. En een week erbij is nooit verkeerd! Het was inderdaad een heel speciaal moment om het samen te voelen. Weer een mijlpaal erbij deze zwangerschap!
ik ben afgelope vrijdag bij de gyn geweest en zij is ook de gene die men nekplooi meting had gedaan op 7oct was zo bang dat er wat mis zou zijn met de baby maar ik kreeg te horen dat ik een gezonde zwangerschap heb en de baby zeer goed eruit zag... alleen het hartje horen kon helaas niet want het ligt te diep... daarin tegen krege we een echo om te zien hoe de baby het maakte daar binnen ik voel de baby nu al ruim 2weken bewegen in het begin dacht ik ik verbeeld het me maar het werd steeds iets duidelijker en men vriend heeft et nu ook al een keer of 4 gevoeld... ik ben nu al een trotse mama maar ben alleen zo onzeker en veel aan het twijffele ik zie mense op straat lopen met een kleintje oma's en opa's allemaal steun punte voor de ouders ik ben mijn steun punten kwijt en heb het daar best nu ik zwanger ben moeilijk mee... ik mis me moeder nu 10x zoveel had zo graag met haar willen delen dat ze oma werd ik kan niet veel praten met mense zoals familie en vrienden ik heb bijna niemand alleen me vriend en zijn gezin maar zodra ik over de baby begin lijk ik totaal niet gehoort of gezien net alsof het er niet toe doet terwijl het mij zo bezig houd... maakt me soms zo verdrietig maar ik laat me geluk niet kapot maken en ben zielsgelukkig met de baby en men vriend sorry voor heel dit verhaal maar moest het ff kwijt debor
Hi Debor, Weet precies wat je doormaakt. Mijn ouders leven beiden niet meer. Heb gelukkig wel hele lieve schoonouders. Maar het delen met je eigen moeder is anders dan met je schoonmoeder. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan. Anders word ik er alleen maar verdrietiger van. Ik ben laatst bij een paragnost geweest en die omschreef mijn moeder precies, zonder dat ik een foto of wat dan ook had laten zien. Ze is altijd bij me zei hij en ze was blij dat ik dat nu wist. Daar hou ik me maar aan vast. Ze weet vast dat ik zwanger ben.. Liefs, Mo
Meiden, De babybeurs was heel erg leuk en druk! En we hebben een geslachtbepaling laten doen, konden toch niet meer wachten En het is een jongen Echt heel erg leuk, de naam hebben we ook al! We hebben wel een druktemakertje, hij lag geen seconde stil en hield ze piemel ook heel de tijd vast haha...echt heel leuk een zoontje Heeft verder iedereen het leuk gehad op de beurs?
ff kijken wat ik allemaal nog weet.. Rach mooi buikje zeg Amom leuk weer wat van je te lezen. Dit huisje beter dan waar jullie eerst zaten? Voel je je er al thuis? Brendagill leuk zeg een jongen gefeliciteerd De stand is nu dus 2-2 Priscilla ow nog geen zekerheid dus, maar waarschijnlijk een meisje, leuk zeg! Helemaal leuk dat je over 2 weken weer ff terug mag komen. Missym en? Hoe was jouw echo? Jodie mooi zeg die 3d echo, bij mij was ie niet zo mooi, omdat kindje er niet goed voor lag. Als ik alle verhalen zo lees, gaat het wel kriebelen kwa weten van geslacht, maar vind het ook zo leuk om pas bij de geboorte te weten. Misschien zien we het per ongeluk bij de 20 weken echo
Boortjuh, ik kan me voorstellen dat je je ouders nu extra mist! Ik herken dat ook wel. Brenda wat leuk, een jongen! Gefeliciteerd! Leuk om al te weten he? Wij zijn vandaag ook naar de beurs geweest. Altijd wel erg leuk om rond te struinen. Ik wilde graag zo'n spiegel voor in de auto kopen (omdat de maxi cosi achterstevoren wordt geplaats heb je geen zicht op je baby, en met die spiegel dus wel.) En onze kleine man heeft daar genoten van de Bibaboerderij Verder nog wat produchten van Zarqa (verzorgingslijn zonder parfum, ik heb een allergie)gekocht, voor zowel mezelf als voor de babybilletjes. Ze hadden zo'n billenspray i.p.v dat je een zalf erop moet smeren. Bij open billetjes is het ideaal als je er verder niet met je handen aan hoeft te komen, dat doet echt pijn heb ik gemerkt bij mijn zoontje. Rach, ik heb BV gegeven, ik zal je polletje eens opzoeken.
Pientje is het niet eens tijd voor een buik-update-foto in je album? je kan altijd nog je man overhalen om toch het geslacht te weten met de 20 weken echo Boortjuh, wat een verdrietig verhaal vertel je. Heb je je al ingeschreven bij een zwangerschapscursus? Wie weet leer je daar andere moeders kennen, en misschien nieuwe vriendinnen maken. Die willen vast ook niets anders dan alleen maar over de zwangerschap praten! Leonie, klinkt heel romantisch Ik kan het zelf van de buitenkant nog niet voelen helaas. BrendaGill, hahaha wat een grappig verhaal, dat hij zijn piemeltje de hele tijd vast hield heel leuk om te weten. ahhh ik kan niet wachten!
Heerlijk om te weten! Op de beurs hebben wij eigenlijk niet zoveel gekocht...alleen een boxkleed met een beertje erop! Vond het wel erg vermoeiend dat sletteren. Ik zal vanavond of morgen ff de foto's erop plaatsen. Ja zijn vader hield ook vroeger zijn piemel vst in de buik en daarna ook nog...zo vader zo zoon? Leonie, leuk dat je het al van de buitenkant voelt, bij mij nog niet..alleen van binnen!
Hallo dames, OOk net terug van de beurs echt hele leuke spullen hebben ze daar. Ik hoorde al eerder dat je daar ook een geslachtsbepaling kon laten doen. Deze vrouw vond ik persoonlijk erg goed. Ik ga ook niet meer terug naar die andere ik werd erg onzeker van haar. Ook over me placenta waaruit blijkt dat deze helemaal niet te groot/dik is. Heel vervelend maar vandaag was het een leuke mooie echo ! EN HET IS EEN MEISJE Mijn eigen Mama's instinct had het goed hihi
Ja dat ga ik meteen ff aan manlief vragen. (buikfoto) Kan manlief wel overhalen, maar vind het zelf ook leuk om het niet weten. Wil eigenlijk allebei, nu weten en pas bij de geboorte, ma da ga nie hè... Priscilla toch een meisje, wat leuk, lekker shoppuh! gefeliciteerd
uhm.. of je moet vragen of je na de geslachtbepaling bij de 20 weken echo een hele harde klap op je hoofd mag krijgen whaha
hey wat leuk een manneke en een meske....wat leuk...proficiat.. had toen straks ook hele mooie 3 d foto;s gezien!
Hoi! @priscilla Gefeliciteerd, alweer een meid! @brendagill Gefeliciteerd met je ventje @pientje haha dat is idd lastig! Ik wordt wel een beetje jaloers als ik hoor dat er veel het geslacht nu al weten. Het huisje bevalt prima, lekker grote tuin voor mijn zoontje. Alleen een beetje krap huisje En een erg criminele buurt, ben ik nu wel achter. Toe nwe vanochtend terug kwamen uit de kerk hing er een helicopter boven onze wijk en echt overal politieagenten en politiewagens :S vreemd en eng! Geen idee wat er nu aan de hand was....
Amom gaan jullie nu dan ook naar een andere kerk of nog dezelfde? Je woont nu toch een heel stuk verder dan eerst? Brendagill hey zie dat je uit zoetermeer komt, leuk, heb daar 19 jaar gewoond
Hahaha ja is ook een optie Buikfoto is niet zo mooi geworden, doe het morgen wel ff opnieuw, dus wordt vervolgd.