Het heeft ook wel wat om dan juist te vertellen hoe het er bij jullie aan toe gaat. MiniUs, bij ons staat de meisjesnaam al vast. Lieke. Een jongen hebben we Wybe, maar gaan we nog over nadenken. Leuk dat een aantal al weten wat het wordt. Ben benieuwd wanneer ik het te weten kom. Nou ja, zal iig 2 dec zijn gok ik. Hier alles goed. Gister rond 12 uur lekker naar bed gegaan, vanmorgen als eerste op, maar wel redelijk lekker geslapen. Nu wel moe, dus zo alleen nog ff douchen en naar bed, want moet komende 2 dagen hele dag werken.
zo ik heb een idee...slimme ikke...ik zet de namen wel op hyves...zodat niemand ze kan lezen en dan kan ik het altijd nog wissen..is dat geen goed idee...komt die hersenenn die in mijn buik groeien toch van pas...dus dames geef je mening maar dan even op hyves..
ik surf snel naar hyves haha toch makkelijk die extra hersencellen ineens wij gaan voor de eerste naam (dan weet jij genoeg haha) mijn man heeft even meegekeken
Hi meiden, Ben echt blij dat we een zoon krijgen, maar is wel even een omschakeling, was er heilig van overtuigd dat het een meisje was hihi! De naam voor de jongen is helemaal af! Die wisten we al voor een meisje ook, alleen de 2e en 3e naam nog niet, omdat ik mijn mams daarin wilde hebben en die had niet zulke moderne namen... ona kindje gaat heten ............. Robert Lawrence En die puntjes tellen niet voor het aantal letters Lynn leuke kamer! Ik heb ook al zo zin om het in te richten Kamer komt als het goed is eind november. ' IMD Leuke naam voor jullie meisje!
\zo weer terug van de beurs...pfff druk hoor! We hebben veel info gekregen en van die flessen met ventiel gekocht. @Brendagill : Gefeliciteerd een jongen stoer! @Priscilla : gefeliciteerd een meisje lief! O en heb weer een buikfoto geplaatst! wordt echt wel wat! Volgens mijn moeder wordt ik al "dik"
õkeej dames...fijn om te horen want dat is de naam die ik het mooiste vind...en mijn lief vind hem wel leuk maar zegt als ik hem mooi vind wij die doen...
Lynn, ik zou ook zeggen: de 1e of anders de 2e...... Leuk om te weten dat je een jochie krijgt he? Lekker stoere spulletjes shoppen nu
Brenda, wat leuk dat jij de naam ook al weet. Nice Zo wordt het steeds meer een persoontje! Coto, je krijgt inderdaad echt een buikkie hoor! Mooi!
begint al een mooie buik te worden, jemig jouw borsten groeien veel beter als die mij (die blijven maar klein BOEHOE!) Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto gemaakt (is weer zondag he?)