April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Sam succes

Ik werd vannacht wakker en moest nodig naar het toilet en het leek wel of mijn buik 2 x in omvang was toegenomen. Aan één kant zat een hele harde grote bobbel.

Nu is mijn buik nog steeds harder en groter, lijkt wel een emorme groeispurt, apart zeg.

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik snap er ook niet zoveel van....kan je maybe als je hem tijd hebt in paint in tekenen wat wij moeten zien?

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hihi waar schaamlipjes staat daarnaast behoor je dan streepjes te zien :D! Maar ik zal even kijken wat ik kan doen in paint voor jullie.

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    De schaamlipjes zie ik denk ik wel, maar in de rest kan ik niks maar dan ook echt niks van een kindje herkennen, zie alleen een grote vlek :)

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even. Niet heel lang. Want moet me zo aankleden. Vanmiddag een afspraak.

Morgen heb ik weer een echo bij de Fontys. Ben er echt zenuwachtig voor.

6. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames..

Leuk..Ik lees dat er alweer een jochie en een meisje bekend zijn! :D Gefeliciteerd..Brenda en Priscilla...En priscilla succes bij de VK.

Sam ook succes..Hopend op goed bericht!

Lynn:Superleuk kamertje zeg! Echt heel schattig :D

Verder zag ik nog een aantal buik-foto's..Gaat hard nu he meiden!
    Echt superleuk om te zien ..
    Ik zal dadelijk ook weer s een proberen te maken..

Wij hebben ook al vanaf het begin de namen vast staan!
    Maar ik zag dat er een al een beetje wordt gebruikt!
    Maar ach geeft niks...

Ik ga even boodschappen doen, ik kijk later nog wel even weer!

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ze ligt met haar ruggetje naar ons toe en de billetjes omhoog op haar knietjes. Dus die grote vlek rechts is haar rug :D haha nog te volgen. Dus waar je eigenlijk tussen kijkt is tussen de billetjes :D

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dames misschien weten jullie dit:

een aantal weken geleden had ik een site waar ze foto's hadden van ontwikkeling van het geslacht...dat het eerst hetzelfde is en daarna uit groeid naar een piemel of doos...maar ik kan het niet meer vinden...iemand een idee?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Durf het niet te zeggen wat de site was. Heb je niks op google kunnen vinden.

Mijn vriend wil het neit weten. Maar ik ga morgen op de echo toch heel goed opletten :)

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha..goed opletten hihi...

en ja heb al gegoogeld....maar niet gevonden...idee welk woord ik moet gerbuiken om te googelen
    ?

11. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat van die bobbel heb ik ook.
    Had het aan de VK gevraagd; schijnt dat dat je baarmoeder is! Omdat je blaas vol zit, drukt deze de baarmoeder opzij.
    Erg apart gevoel hé!

12. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Geen idee kan zo'n soort site niet vinden. Maar dat klopt dat het ook wel is fout wordt gezien. Daarom koop ik ook niets in roze of blauw maar neutraal :D na de geboorte kan ik helemaal los gaan. Maar vind het wel leuk om een idee te hebben wat het wordt :D Heb in januari nog een 3d echo dus dan zal het vast wel overduidelijk te zien zijn dan tussen de beentjes ben dan 26 weken ;) hihi

13. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej.. :)

mijn jochie ligt te zonnen 8) zei die vrouw....hij heeft beide handen in zijn nek en zijn ellebogen staan omhoog...raar kind :)

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
  15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hahhaha leukkk Lynn je ziet dat ze nu gewoon al echt karaktereigenschapjes hebben :D zo leukk.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou weet je...we worden door iedereen een beetje onzeker gemaakt in mijn omgeving...allemaal mensen die zeggen lijntjes hebben met boven (als je begrijpt wat ik bedoel) en zeggen dat het helemaal geen jongen is maar een meid...maar goed wij weten opzich wel beter en wilde even vergelijken......grr...ik weet voor 99 % zeker maar wilde toch voor die 1e procent even vergelijjken....zal wel stom overkomen nu...

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    JAAAAAH deze bedoel ik... :) thanx

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    haha bij 11 weken is het precies hetzelfde zie ik :D geen wonder dat je het dan nog niet kan zien .

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Rach de buikfoto's staan erin hoor ;)

Ik ga straks de maxi cosi ophalen, het 1e wat ik voor de baby koop :D

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    buik begint wel goed te komen hoor Pien, ik zie duidelijk verschil! leuke maxi cosi ? laat je even je aanwinst zien ik vind al die dingen zo leuk...!

Kan je trouwens hoezen apart bestellen voor de maxi cosi EIGENLIJK wil ik wat roze haha maar ga daar geen nieuwe maxi cosi voor kopen en die badstof dingen kunnen dan ook zijn werk wel doen (minder mooi vind ik maar pech)

*begin zeurtopic*

blegh ik ben echt het mikpunt van god (of wie dan ook) hoor nu heb ik hoogstwaarschijnlijk weer de waterpokken terwijl ik ze gewoon al heb gehad! dus zometeen naar de huisarts om even te laten checken en moest mijn urine laten checken omdat ik nog steeds zo'n pijn had... ik baal echt als een stekker vandaag voel me zo zielig, steeds dat gezeik!

Maar goed afgelopen dagen niets verdachts gezien in de onderbroek :p dus daar ben ik wel heel erg blij mee, dan maar de waterpokken... :(

Deel Deze Pagina