April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Maar zo ben ik hoor Rach al hoor ik het dalijk bij alle twee de echo's met zekerheid dan geloof ik het alsnog toch pas als ik het in het echt ziet :D haha.

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

poeh, jullie zijn wel meteen flink aan het beppen zo vroeg in de ochtend (voor mij dan, is hier een uur vroeger!) En dan lees ik 3 a 4 pagina's maar heb geen idee meer wat er allemaal gezegd is :( sorry! Heb wel mooie buiken gezien en echofoto's maar van wie...!? zucht...

Vannacht lag ik op bed, en de beeb begon me weer eens te stuiteren, van de linkerkant van de buik naar de rechterkant. Wat kan zo'n klein mensen al hard schoppen! Kon er gewoon niet van slapen.

Hebben jullie trouwens ook al dat je niet meer op je rug kan slapen? Vreselijk!

@imd Wat ben jij al afgevallen zeg, dat kun je echt goed zien! Ik ben al drie kledingmaten aangekomen :(

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    loopt die engelse klok nooit gelijk dan? :(

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik de vorige keer ook haha, de vorige keer was ik nu al 6-8 kilo aangekomen en nu 8 kilo eraf.. das wel een fijne bijkomstigheid (zeker als je toch al teveel had)

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hier ook heel handig. Ben de 18de uitgerekend en ZELF de 19de jarig. ;)

Haha, zo'n logica zou mijn man ook hebben....

Lynn, staan die namen nog op hyves? Ik kom niet op de pagina waar ik kan kiezen uit namen... Maar ben ook echt een noob met hyves. :oops:

Priscilla, ben blij dat je even uitleg van de schaamlipjes gegeven hebt, had het anders echt niet gezien...

IMD, balen zeg... Beterschap!

Whaaaa, ik wil zo graag beebje voelen.... :cry: Ik voel nog geen plopjes, gekriebel of wat dan ook. Enige wat ik soms hoor is borrelen, maar volgens mij komt dat niet van mijn beeb, maar van darmen ofzo.
    En ja, ik weet, zou ook vroeg zijn, sommigen lopen hier natuurlijk wel al 2 weken voor. :) Maar toch.... Af en toe heb ik het er moeilijk mee.

Ben trouwens op het moment aan het spijbelen. Ik was do ziek naar huis gegaan en vr was ik vrij...heb ik me niet beter gemeld, maar ben vandaag gewoon thuis gebleven. Ben beetje alles aan het bijwerken waar ik geen tijd voor had en heb. Dus nu al was opgeruimd, in de machine, vaatwasser uit- en ingeruimd en hier al een stuk opgeruimd en de keuken gepoetst. Gelukkig wel energie en niet al te moe. Hoop dat dat komende dagen/weken zo door gaat zetten.

6. mamadyonne

2 nov 2008
    60
    0
    0
    @Danielle1982: ja ik voel de baby steeds beter

@Mupkuh: mijn vriend wil het helaas ook niet weten

@wwjc19: das idd ook leuk ja. grappig dat we dezelfde datum hebben

vanmorgen naar de peuterspeelzaal voor chris geweest(met chris) en hij gaat woensdag en vrijdag ochtend heen.
    hij word groot

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    als je op onze site bent van april staat ze bij de krabbels...

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank u. :)
    Ik ga voor de 2de naam.

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej...dan is het 4-1 voor mij...

10. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan het allemaal niet bijhouden hoor dames, maar iedereen gefeliciteerd met echo's etc. !
    Ik ben gisteren op de beurs geweest, vond het erg leuk. Hoop leuke ideeën opgedaan voor de kinderkamer en geboortekaartjes. Ik heb ook zo'n luierding gekocht waar je luiers mee afsluit zeg maar, leek mij wel handig.
    De babykamer is ook bezorgt ! Staat nu nog níet op z'n plek dat kan pas als er geschildert is en dat kan over 1,5 week ! Dan weten we eindelijk wat het wordt ! Ben zo benieuwd !
    Zal weer proberen een beetje bij te blijven deze week ;)

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Imd Beterschap, hopelijk valt het mee!
    @lynn Nee de klok wordt hier ook verwisseld naar wintertijd, en de eerste naam vind ik leuk!
    @wwjc Lekker aan het spijbelen haha, geniet er lekker van.... En de beeb voel jij ook echt wel binnen een aantal weekjes!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sorry Lynn :oops: :D

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Jullie hadden gisteren ff moeten afspreken op de beurs joh!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Imd: beterschap !

15. mamadyonne

2 nov 2008
    60
    0
    0
    ik heb de krabbels ffies gekeken maar zag de namen niet. welke blz van de krabbels staan ze?

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    TROUWENS als mijn oma nog leeft volgend jaar april dan zijn we allemaal in dezelfde maand geboren met 4 ! generaties (ik 11 april , mijn moeder 19 april en mijn oma 23 april) en dan onze dochter ergens in april.. word wel een apart iets vind ik!

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow heeeel apart idd. Wel superleuk! :)

18. mamadyonne

2 nov 2008
    60
    0
    0
    dat zal idd leuk zijn zeg.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zeker speciaal IMD :D!

Komt wel WWJC dat je het gaat voelen. Jij voelt het dalijk de eerste keer gewoon heel duidelijk en geen plopje nog leuker :D

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    O vergeet ik weer net terug van de verloskundige ben bijna anderhalve kilo aangekomen :D hihi me bloeddruk is goed 110/65 en baarmoeder groeit goed. Toppie.

Deel Deze Pagina