April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hallo allemaal,
    wowie, weer dames die weten wat ze krijgen. wij moeten nog een lange week geduld opbrengen... (vooral voor mij moeilijk, want toen geduld werd uitgedeeld stond ik achteraan ;) ).

leuk dat er een paar naar de beurs zijn geweest. was het wat?

zag ook al een mooi kamertje voorbij komen. ik ga zo even verf halen voor onze kasten-commode combi. wit met beige accenten, denk ik. maar kan maar zo dat ik zo een mooiere kleur zie dan beige, hihi. :)

verder hier geen nieuws. beeb was druk vannacht, en nu is het rustig. nog niks van de buitenkant te zien of te voelen, jammer wel, maar dat komt vanzelf neem ik aan. voel nog steeds gekriebel en plopjes, en soms wat vaag ge-beweeg. en steken in mijn buik, die dan ook gelijk weer weg zijn! of zijn dat schopjes? moeilijk hoor, als het je eerste is. weet ik veel hoe alles zou meoten voelen...

fijne dag allemaal, ik ga even naar de karwei nu!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    mijn oma is 86, mijn moeder 52 , ik 27 :)

nou het waren idd hoogstwaarschijnlijk waterpokken (toch geen weerstand genoeg aangemaakt toen ik klein was) MAAR omdat het ook iets speciaals zou kunnen zijn voor in de zwangerschap (naam weet ik effe niet meer) moet ik maandag naar de dermatoloog, dus ik zei heel simpel; ja maar dan ben ik er toch allang weer vanaf, hmm hij dacht het niet en moest lachen (en bedankt he dokter!)

het was volgens hem geen gordelroos want dat zit vaak in 1 zone en dit is overal..

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank u ! :thumup:

Me2, magnesium heb ik al geprobeerd. (Net als andere vitaminen enzo)

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Terug, mijn urine is op eerste zicht ok, nu gaan ze nog urine op kweek zetten om te zien of er niks aan de hand is want dat zou een reden van die harde buiken kunnen zijn.
    Baarmoeder ziet er verder ok uit, babytje ook.
    Ze wou me een 3D meegeven, maar natuurlijk lag ze me haar gezichtje naar beneden dus kun je enkel haar rugje, schoudertje en oortje zien :) maar beter dan niets he.
    Bij de 20 weken echo krijg ik nog een 3D.

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Oke dan Sam wanneer krijg je de uitslag? leuk een 3D foto altijd heel mooi. Een rugje is ook leuk haha het is toch je kindje die je ziet haha :D

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Woensdag mag ik bellen.

Ik zal de foto nu in mn album zetten

EDIT: Staat erin!

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja klopt dat die Uggs al lang te koop zijn..
    En eerlijk , ik vond ze eerst ook spuuglelijk ;)
    Maar nu vind ik sommige modellen toch wel erg leuk..Ff wennen ..soms wel vaker met de trends..
    Fijn Sam , in eerste instantie alles ok! :thumup:

**Niuwe buikfoto geplaatst**

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wow cool die is juist heeeeel erg mooi! en duidelijk!

@ Eef duidelijk een grote groei geweest in je buikkie je ziet het nu echt supermooi!

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wauw Sam, is toch erg duidelijk!

Wat een mooi buikje Eefje. :)

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    thx, ja hij is wel duidelijk, maar ik wou zo graag haar gezichtje gezien hebben haha...
    Volgende keer beter.

Uggs, ik heb er ook maar ik vervloek die dingen om met de auto mee te rijden, dat lukt mij dus niet he...

11. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    AAhhh,Schattig!
    Kan het goed zien hoor meis.

O jah!
    Jodie:Ik zag dat jij ook een 3d echo in je album had staan.
    Ook super mooi! :D

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Mooie echofoto hoor! Echt duidelijk, natuurlijk wel jammer dat je dan net het gezichtje hebt gemist.

@ eefje En mooie buik!

Wat kletsen jullie ineens giga snel. Ik hou het echt niet bij hoor :(

13. SAM: Wat fijn om nog even snel naar je beebje te mogen kijken. Mooie foto, al vind ik dat 3D best eng om te zien.

IMD: Wat leuk zeg, is je oma wel in goede gezondheid? Zou wel echt mooi zijn. Alle 4 in de krant!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mooi buikje Eefje zo bescheiden mooi :D.

Sam dat is echt een mooie echo zo duidelijk ook zeg ;)

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Spekkie, ik wil jouw buik ook wel weer eens zien (ben nieuwsgierig naar die tweelingbuik!)

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Bedankt voor de complimenten...Ik wordt er een beetje verlegen van hahaha..
    Zag nu wel goed het verschil met anderhalve maand geleden.. :confused:

Ja daar ben ik ook benieuwd naar! :D

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow Sam wat lief die 3d echo :D
    So cute!

Eefje wat een mooi buikje, ookal zo'n mooi bescheiden buikje, wou dat ik dat had, zo'n mooie bolling.
    Bij mij lijkt het alleen maar alsof ik gewoon dik ben geworden.

18. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Snifsnotter (jeej, griep :( )

Amom, leuk je hier toch weer te treffen! :D En Rach natuurlijk ook!
    Ik zal vandaag een buikfoto maken, beloofd :)

Wat leuk dat er al zoveel meiden zijn die het geslacht weten! Ik ben ook heel benieuwd, maar ik moet nog steeds een afspraak voor de pretecho plannen :oops: Morgen naar de gyn, dan weet ik waarschijnlijk ook wanneer de 20 weken echo gemaakt gaat worden.

En die Uggs, ik weet niet wat ik er van moet vinden :) Ze lijken me zo vreselijk fijn zitten... Zeker nu de winter eraan komt. Maar ik heb maar weinig kleding die zich laat combineren met die dingen. Ik denk dat ik op zoek ga naar een stel fijne, comfy laarzen. Ik heb hard gewerkt de afgelopen weken (fotografie) en nu heb ik nog wat centjes over die ik wil spenderen aan mezelf. Moet kunnen, voor een keer 8)

IMD, jakkes waterpokken! Of iets anders misschien, maar hoe dan ook, lastig weer. Ik ben nog steeds zo blij voor je dat de uitslag zo goed is. Nu nog even rustig aan doen om alles goed te laten genezen idd. Krijg je daar nog een controle voor? Ik duim ook nog steeds voor Coto (toch?), die ook nog op haar uitslag moet wachten!

Hier alles redelijk. Ik het goed te pakken met die griep, en ik kan daardoor maar heel weinig doen. Mijn hele nek zit nu vast, bah. Dus ik ga tijgerbalsem smeren en thijmsiroop drinken, hopelijk verlicht dat alles iets. Ik voel allebei de babies erg goed de laatste tijd. Maar de een voel ik duidelijk beter dan de ander... In het begin maakte ik me er zorgen over, maar ik weet dat de linkerplacenta aan de voorkant ligt, dus zo gek is dat dan ook niet. Maar toch. Gelukkig voel ik sinds vanochtend ook de linkerbaby heel erg goed, al is dat wel wat meer 'in de verte' dan de rechter. Die voel ik zelfs de hik hebben, zo grappig! Ik kijk wel uit naar de echo morgen!

19. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Oh ja, als er hier nog meiden zijn die tips hebben om een peuter zindelijk te krijgen? :( Niks schijnt hier te helpen, ik krijg hem maar niet uit de luiers. Hij is nu ruim 3, en ook het sticker/beloon systeem maakt geen impact. Ik word er moe van zeg...

Eefje, idd een erg mooi buikje!

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Spekkie ja ik krijg vrijdag weer een echo ter controle bij de gyn in het ziekenhuis...

Beterschapjes voor je Spekkie dat je je snel weer wat beter mag voelen!

En ja we willen een buikfoto graag hebben van je hahaha, met die twee doerakken in je buik!

Deel Deze Pagina