nou niet echt maar dat roepen we al 10 jaar, ze ligt nu al 5 jaar non stop op de bank (volgens haar eigen zeggen; wachtend op de dood) ze zegt dat ik heel de tijd redenen voor haar blijf verzinnen om te blijven (eerst onze zoon, dan het trouwen, nu weer onze zwangerschap) ze zegt dan leef ik zo mee dat ik gewoon niet dood kan gaan (zegt ze er grappend achter tegen me; trutje) ze gaat er wel met humor mee om maar ze wil gewoon niet meer maar alles werkt nog net te goed van binnen, heel erg zielig om te zien, wij wassen haar ook en doen haar boodschappen en ze heeft iemand voor in huis (ze woont in een aanleunwoning met verzorging op aanvraag (helaas moeten er wel eerst een paar mensen dood voordat er ruimte is we hebben het inmiddels maar aangevraagd) Maar ik zie tegen haar dat we in april in de krant moeten dus ze moest toch nog even volhouden maar als ze overlijdt zou ik het fijn voor haar vinden omdat ik weet hoe graag ze dat wil...
@spekkie Voel je de hik nu al? echt leuk! beterschap, hopelijk is het gauw voorbij. Ik wacht op de foto
IMD: Jee wat naar om je oma zo te zien en jouw moeder haar moeder... jammer eigenlijk he. Ze is zo te lezen nog goed bij. Mijn oma heeft gezegd dat ze 102 en een half wordt en ze is nu 96, maar die weet van voor niet dat ze van achter leeft en dat is ook echt zielig. Dat hart is gewoon heel sterk. Hoop overigens voor jou dat je geen gordelroos hebt, mijn moeder en zus hebben het beide gehad. Echt vreselijk. LIEFS
zo zeg, wat naar om jullie oma's zo te moeten zien! Lijkt me erg zwaar, ook voor jullie! Ik ken dat helemaal niet, mijn opa en oma van moeders kant ken ik eigenlijk niet echt en van vaderskant zijn nog jong, 65!
dan hoop ik het mee (lijkt me ook niets haha) Ja het is zielig hoe die oude mensen "vergaan" je kan niets doen, zelfs een oude hond word nog met meer respect behandeld soms als een bejaard iemand, is heel sneu om te zien.. maarja als het hart niet wil doe je niets he?
Het gaat hier om mijn stiefoma hoor, mijn echte opa en oma zijn allemaal al best lang dood. Ik ken mijn stiefoma ook niet hoor, maar als ik mijn stiefmoeder zo hoor is het echt zieleig. Mijn vader gaat er ook niet meerheen, want dan is ze helemal verward. Eigenlijk alleen nog mijn stiefmoeder en mijn stiefbroer. De rest kent ze echt niet meer.
die opa van mijn vriend is ook 96...maar die is nog goed van geest en goed van lichaam...maar die ziet en hoort wat minder...die woont wel in een soort aanleunwoning....dus die krijgt zijn hapje en drankje daarvan....verder rookt ie sigaren en neemt iederen avond een neut...alleen hij vind het niet leuk dat hij zijn kinderen overleef.t... ik had vroeger een overgroot oma die ook oud was die altijd tegen mij als kind zei....kindje wat zou ik er graag niet meer zijn....en ik moest elke keer huilen want kon er toen niet met mijn verstand bij dat ze niet meer wilde leven...dus is mijn moeder voort alleen gegaan omdat ik elke keer half depresief voor mij uit staarde als ik daar vandaan kwam....
hoi meiden. zag dat er een meisje,en jongentje bij waren gekomen. gefeliciteerd meiden. lynn mooi kamertje. IDM,en spekkie beterschap voor jullie. hier gaat alles verder goed. we hebben ook al een jongens,en meisjes naam. zal zo ook ff eeb buikfoto in mijn album zetten.
vanmorgen bij de spoedeisende hulp gezeten met chris. hij heeft een lichte hersenschudding. mijn buik was gelijk helemaal hard echt niet fijn. ik heb eigenlijk nog helemaal geen duidelijke buik dus vind het erg leuk om die van jullie te zien
welke auto bedoel je. van 0-9 mnd? daarvoor heb je in eigenlijk elke babywinkel wel een hoes voor. hier wel tenminste
jeetje ik wist niet dat er nog een verschil was in merken van die uggs...maar heb een site gevonden waar je ze kunt kopen! en dan zijn de invoerrechten al betaald...moet er even over denken of ik die mijn eigen cadau ga doen voor de sint....hihi
das niet zo mooi...nu moet je hem om de zoveel uur wakker maken? wat was er gebeurt? gavallen...nou hopelijk knap tie snel op!
IMD.. kidsrebellion en dan www ervoor en .nl erachter..... Maar dat zijn badstof hoezen... Ff googelen
elke hoes is geloof ik na te bestellen van de collectie die ze nu hebben, dat had ik ooit eens gevraagd want wou ook een hoes los bestellen, was dan iets van 70 euro. (originele bekleding bedoel ik, geen badstof zomerhoes) Maar ik weet niet of er een verkleiner bij zit? Denk dat je die apart moet aanschaffen?