ja ik bedoel eigenlijk idd nieuwe bekleding die badstof dingen vind ik niet super .. ik heb nu een redelijk neutrale maar toch neigt ie meer naar jongen (donkerblauw met turqoise enzo) dus iets met roze/paars maar ik denk dat ik gewoon eens ga kijken of ik wat kan bedenken want voor 70 euro heb je ook een nieuwe maxi cosi denk ik dan....
ffies een vraagje voor jullie allemaal: welke wandelwagen hebben jullie? wij gaan voor de maxi-cosi mura 4wieler(rood/zwart) mijn vriend vind een 3wieler niks dus vandaar de 4
Wij gaan voor de Quinny Freestyle.. We hebben ook al een andere Quinny wandelwagen-buggy. Rijdt superlekker..Is een 3 wieler maar dat vinden wij niet erg.
mag ik iets vragen...hoeveel kids zouden jullie het liefst willen/maken/krijgen hoe je dat ook aardig zegt....wij heel graag 3 als alles zo mag zijn..
Wij zouden heel graag 2 kindjes willen krijgen als alles goed gaat en mogelijk is natuurlijk.... Wat kinderwagen betreft hebben wij ook de X-adventure, kunnen overnemen van een kennis.
he he wat word hier druk geschreven sinds gisterenmiddag ! @Leonie27: dank je wel hoor het is ook een echt schatje! mijn buik vind ik persoonlijk veel minder mooi dan dat die was bij Rhune. die ketting heb ik toen gekregen en vind het gewoon leuk om die af en toe een keer te dragen. wat fijn dat jullie samen de baby hebben gevoeld ! @BrendaGill: gefeliciteerd een zoontje ! @Priscilla : gefeliciteerd met jullie meisje ! mooie duidelijke echo @lynn1986: jullie kamertje is echt heel mooi, heel mooi gedaan @coto500: mooie buik heb je! dik ben je toch nog niet?! @mamadyonne: gefeliciteerd en welkom @Sam0110: hoe is het nu met je? oh ik lees het al! gelukkig is alles goed met de baby! spijtig van de 3d @Mupkuh: veel plezier morgen bij de echo ! @wieffie: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! hoe was je echo? @Spekkie: beterschap ! @lynn: hier zullen het er 2 of 3 worden, vind het vooral een eng idee dat dit de laatste keer zou zijn dat ik zwanger ben, maar ja moeten natuurlijk ook zien of alles financieel haalbaar is en als ik weer een keizersnede zal krijgen dan weet ik niet of ik het nog een keer zal zien zitten.
goeiemiddag, hebe en druk weekend gehad (2x me verjaardag gevierd) ben nou even aan het bij komen.. wij zouden ook 2 kids willen....
ik wil tot nu toe 2kindjes. maar ja je weet maar nooit. heb trouwens(met hulp) foto's in mijn album gekregen. dus voor degene die willen
Ik ga voor de bugaboo cameleon, grijs met rood. En voor een autostoel ga ik ene bestellen op www.autostoelen.be. Is een zeer betrouwbaar bedrijf. Ben aan 't twijfelen of ik de maxi cosi Chili ga kopen of de Phantom.
leuke wagens allemaal ! Heb er veel in de winkel gezien die hier genoemd worden. Over hoeveel kindjes wij willen het liefst 3 hummels We zullen zien wat de toekomst ons te bieden heeft.