Hihi Amom leukkk Hopelijk gaat dat helemaal goed komen voor jullie. Mijn overgrootoma heeft 19 kinderen big family dus
goedemiddag dames, ben er ook weer. Ik heb lekker een weekje vakantie. Dan ik ik behang gaan krabben voor de babykamer Janco en ik hebben besloten om te gaan trouwen . We zouden toch naar het stadskantoor moeten om het kindje te erkennen dus dachten we dan kunnen we net zo goed gaan trouwen. We houden allebei niet van een feest enz.
oh ja, van een ander topic heeft iemand zijn baby opgegeven voor baby van de maand. Haar naam is Donique. Dus als jullie nog niet gestemd hebben.........
Je kan ook via mp een wat meer meiden design maxi cosi kopen en dan alleen de bekleding ervan gebruiken, dus wel je eigen maxi cosi. Misschien ben je dan wat goedkoper uit? Bij de Gardo is de maxi cosi cabrio happy flower trouwens in de aanbieding, van 175 naar 90,- die is wel echt girly!
o gefeliciteerd. wij hebben indd ook voor chris geregestreerd partner schap gedaan. o ja heb op de spoedeisende hulp gezeten met chris hoop dat jullie erop kunnen( http://dyonne-chris.hyves.nl/blog/17418 ... K8O008CGSC ) ik ga nu eten koken dus dames tot de volgende keer
Ik ken veel grote gezinnen, en vind dat altijd zo gezellig! Moet er zelf niet aan denken dat dit mijn laatste is... maar ja je weet nooit hoe het gaat. @sniffy Gefeliciteerd, leuk hoor! Spontaan idee dus? Wel leuk als jij dan toch ook de naam van je kindje draagt? Haha ik wordt wel een beetje jaloers als ik die verhalen lees over maxi cosi hoezen met bloemen e.d. Wij hebben een oud ding met allemaal verkleuringen(lees: spuugvlekken!) Misschien maak ik er zelf nog wel even een nieuwe hoes voor. Om een nieuwe te komen vind ik ook zo jammer, komt zo weer een spuugvlek op
Eerst wou ik graag 2 kindjes.. Nu krijgen we er nog een cadeau! En ik denk dat het dan wel op houdt.. Vind het superleuk nu 3! Qua huis en geld is het denk ik ook beter. Pleegouderschap vind ik heel boeiend en fantastisch. Ik heb zelf in pleeg gezinnen gewoond. Maar of wij pleegzorg gaan bieden , denk het niet.. Misschien crisis opvang..daar hebben we het ook al over gehad.. Eerst deze uk maar en dan kijken we weer verder. SNIFFY:Gefeliciteerd!
Ow heb net ook dus de nieuwe maxi cosi gekocht, tis echt een mooi ding die magic rose heb ik genomen...waarom duurt het nog zolang tot april? *zucht* Sniffy gefeliciteerd met je verloving
@amom: mijn schoonmoeder kwam met het idee. Toen hebben we er thuis maar eens over na gedacht en hij heeft me officieel tijdens het stofzuigen gevraagd. Ik zei dat ik nl. wel een aanzoek wilde.
gefeliciteerd met jullie voor genomen huwelijk...wij trouwen ook binnekort zonder feest we gaan uit eten met bijna alle belangrijke mensen in ons leven! pientje ik heb toch dezelfde maxi?
Jaaaa he, april is nog zo lang! Ik kan niet wachten om haar vast te houden. Sniffy gefeliciteerd hoor!
Dit is onze laatste hierna laat mijn man zich sterriliseren dan worden we zoiezo te oud (voor mijn gevoel) ik vind 37-38 al te oud voor een man) en ik vind na de 30 te oud. Maar ook wil ik ze kunnen geven wat ik wil en dat is niet alleen geld (alhoewel ik wel zelf voor de studie's e.d. wil gaan zorgen ipv financieringen e.d. daar geloven wij niet in) maar ook zorg en aandacht, laten we eerlijk zijn ik ben geen supersterk gezond persoon en 2 is dan meer als zat, ik had nog evt 3 overwogen als dit een jongen was geweest maar dat was dan echt maximaal.. Ik wil (met mate) gewoon kunnen kopen wat ik wil en niet alles tweedehands e.d. en zo hebben wij die vrijheid en met meer vind ik dat minder worden.. Ik viond het wel heeeeel jammer dat dit mijn laatste zwangerschap is en denk dat ik het daar nog best moeilijk mee krijg, als ik een gezond lichaam had gehad en een rijke suikeroom haha dan hadden we er 4 genomen als we jonger waren geweest..
Ik kan me daar ook wel in vinden IMD, je wilt je kinderen gewoon alles (niet in het overdevene) kunnen geven. En vooral ook de aandacht denk ik. Wij hebben elkaar pas later ontmoet en dan ook nog eens dik 2 jaar wachten voordat je zwanger bent... tja die 30 grens ging niet echt meer lukken zeg maar..... Maar eerllijk gezegd moet ik er weer niet aan denken om al met 25 moeder te zijn geweest. Ik wilde eerst mezelf ontwikkelen en ben daar achteraf heel blij mee. Heb 2 vriendinnen die al 2 flinke kids hebben en die zijn nu jaloers omdat iknog moet beginnen (lees: ze zouden zelf nog graag in de babies zitten hihihi) Overigens vind ik een groot gezin ook erg leuk, maar financieel gaat 'm dat gewoon niet worden. LIEFS
Ik kom zelf uit een groot gezin en heb er zelf ook veel over nagedacht. Er zitten natuurlijk heel veel leuke kanten aan. Maar als ik nu zie hoeveel zorgen mijn moeder over een paar van mijn broertjes/zusjes heeft... Het zijn geen hele erge dingen, maar het houdt ook niet echt ooit op... Er is altijd wel iets met één van je kinderen om je zorgen over te maken. Daarom hoop ik nu 2 of 3 kinderen te mogen krijgen en daarna denk ik toch dat er ergens een knoopje in wordt gelegd!