Ik heb je een pb gestuurd maar ik moet nu echt weg... lees later weer terug en ga echt heeeel hard mijn best doen om vaker met jullie mee te lezen
hij op zijn speelgoed kist. was echt niet grappig nee. is nu gelijmt en nu ligt ie met een lichte hersenschudding op bed. vind het echt niet leuk maar gelukkig zie ik hem vrolijker en actiever worden @Sophia: ja snap dat je blij bent als je eraf bent @lynn1986: rob is idd meer gaan verdienen maar ik merk er niks van hoor. want zoals je zegt je leeft erna @loeka12: als je er zelf helemaal achter staat is er niemand die tegen jullie zeggen mag dat je "te oud" bent. vind ik dan ik heb het ook gemist maar snap wel dat ze het weg heeft gehaald als er mensen mee lezen. jammer is dat he.
Zo, wat is er gekletst zeg! gezellig! Wieffie, ben ook benieuwd....maar snap het goed dat jullie het voor jullie houden. En ergens in april weten we het allemaal vanzelf! Sniffy, gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen! Iemand vroeg naar de kinderwagen. Wij hebben ook de mura 4 aageschaft. Kleur: turkoois/groen. Man wilde ook liever 4 wielen ipv 3. En wat betreft kinderwens. Wij hopen 2 kindjes te mogen krijgen. Maar we zullen zien of deze wens in vervulling gaat. Ben net zoals iedereen hier super blij met dit wondertje! Nou, vandaag ook weer gewerkt. Ben echt super moe en heb hoofdpijn maar bloeddruk was goed. Ben ik blij mee!
Voor mij nog 9 keer slapen en ik weet eindelijk of ik een tweede zoontje krijg of een dochtertje Pff wil het echt wel weten nu! Wil kleertjes kopen, kamertje inorde maken.... Ik maak mezelf nu helemaal gek met van die domme bakerspraatjes
dat vroeg ik idd. wij hebben die ook(zoals je waarschijnlijk ook gelezen heb) ik was gtst kijken van vanavond want was sporten toen het op tv was
wij hebben de quinny buzz 3, hele leuke kinderwagen die heel fijn rijd, zijn er heel tevreden over want mij maken altijd veel en verre wandelingen
okeej dus als ik iets boeiends neer typ dan reageeren jullie....hihi uhhh ff denken...ik was met een vriend van ons aan het raden welke dag dat je denkt dat het geboren word...ik ga voor 24 maart 2009 iemand gokken voorzichzelf?
lynn: ik weet mijn bevallingsdatum ook al als het een keizersnede word. nog even afwachten of dat ook het geval is. ik krijg 1 kans op 2 om gewoon te bevallen maar dat zal duidelijk worden in de loop van de zwangerschap. duim aub voor mij dat ik gewoon mag bevallen !
nou dat heb ik nou ook....mijn gyn denkt aan een keizersnede maar wil daar nog niet van uit gaan...maar 24 maart is gewoon de dag..keizersnede of niet!