ohw wat gaan de dagen langzaam... ik wil zo graagd ie 1ste echo! ik lag vanavond op me bed liggen en kom er de 20ste pas weer uit haha! ff een vraagje, ik heb vorige week al een mailtje naar m v m gestuurd maar heb nog niks terug gehad! maar zag gister iemand die meteen terig had gebeld en vandaag al op bezoek kwam!?
ja dat ben ik leeuw. ik heb geen mailtje gestuurd maar opgebeld. en ze zouden binnen een paaar dagen terugbellen, gisteren dus al, en zometeen komt ze. misschien moet je even bellen? zeg aan de telefoon da je hier niet van gediend bent en zo je MvM kadootje misloopt ik ben trouwens even bang als jij. ik heb de 21e mn echo. wat duurt dat nog lang he!
pff ja he tis echt niet leuk! maar he tvalt ook wel weer mee haha het voelt als gister dat ik de vk belde en dat is al weer een week geleden! Ik heb deze hele week vrij! ben ik zooo blij mee! lekker rustig aan doen!
ik ga mijn gyn pas bellen als ik 6-7 weken ben, geen haast krijg toch niet eerder een echo (helaas!) Je moet MVM even bellen ze zijn niet zo high tech (vond ik) ik heb de vorige keer 10 weken lang gedaan, ze komen hier niet halen dus moest 20 kilometer rijden elke week om het te komen brengen weet niet of ik dat deze keer kan (met al een kleine, werk, huishouden e.d.) heb nog effe denktijd..
wow ok! nou ze belt me terug die vrouw, stond er wel al in dus ze vond het raar dat ik niet gebeld ben!
Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Hey IMD, was jij destijds niet ponyville? Ik heb mvm nog niet gebeld, kan me er nog niet toe zetten zo misselijk dat ik ben. Heb vorige keer wel meegedaan. Wij willen trouwens niet weten wat het wordt, ja ben wel heel erg nieuwsgierig, maar wil het pas bij de geboorte weten. Bij onze dochter wisten we het niet, bij ons zoontje wel en nu weer niet. Tis allebei leuk, wel of niet weten.
Mirjanne goh bijzonder met dat schilderij, dat was ook een leuke manier van vertellen ookal had jij het niet zo gepland. Leuk hoor!
ik weet het niet!? ik hoop het wel! Ik woon in nieuwegein dus weet niet of ze daar komen! Hebben jullie als last vaneen soort ongi gevoel in je buik?
ja ik ook. bij vlagen voel ik idd een ongie gevoel. maar soms is het opeens weer weg. geen zeurende ongie pijn die ik altijd heb als ik ongesteld word.
@ leeuw, vanaf week 6 begin je ermee maar kan ook eerder als je genoeg hcg aan maakt! En ophalen, volgens mij wel hoor had op de site van mvm gekeken en er zijn maar een aantal delen v nl waar je niet mee kan doen! En in Nieuwegein denk ik van wel hoor!
ja volgens mij is het bandenpijn? straks ff snel naar de winkel en dan ff slapen haha oud wijf! het liefst zit ik de hele tijd op de site!
leeuw, bedoel je dat ongie gevoel? ik denk het niet hoor je baarmoeder moet gewoon even wennen aan een nieuw inwonertje
ok ik las dat je nu al wel banden pijn kan hebben! Maar vraag me af waarom ik dan dat ongi gevoel heb! bange poeperd
Goedemorgen meiden! Goed om te lezen dat die onzekerheid niet alleen hier heerst Gisteren heeft mijn mannetje voor goede afleiding gezorgd, we zijn lekker ff naar de film geweest! Heel leuk hoor maar ik had ff geen rekening gehouden met al die geuren door elkaar :x Popcorn, parfum, taco's met dip saus, zoete snoepjes... jakkes, ik was blij dat ik de bios weer uit was! Maar de film was super! (The Mummy 3) Dat ongi-gevoel heb ik ook nog steeds hoor, loop ook nog steeds de hele dag te broekloeren Btw, ik ben ook begonnen met MvM maar idd zeg wat stinken die bussen Beetje onderschat, maar 't is voor het goede doel he