Thanx ik laat het mijn moeder nu halen....schijnbaar heeft zij er ook veel last van gehad bij haar zwangerschappen...en het rare is ik eet niet zo bijzonder....bijna geen melk...slecht he ....en gisteren alleen sla op...dus ik weet het niet...hoop dat ik niet een pech heb en dit ook heel mijn zwangerschap te hebben...want mijn moeder zei dat ze liters van dat spul heeft gedronken nogmaals bedankt voor je tip!
ik zit maar te kijken bij mensen die op een hyves zo aftel klok hebben voor carnaval...zollang duurt het nog bij mij voor ik verlof heb....gaat terring snel...na de kerst nog 7 weken werken en dan nog 6 weken en dan is de baby er al...en nu duurt het ook nog maar 7 weken voordat het kerst is...dus..ieks.....ben blij dat ik de babykamer al bijna af heb....hahhaa...
hele berekening! maar het gaat echt giga snel... Ik herinner me als de dag van gister de ene na de andere negatieve test en een vroege Mk en dan die positieve test, en nu ben ik ineens al bijna op de helft! Waar ben ik geweest? Heeft iemand een dikke klap op mijn achterhoofd gegeven? Trouwens, gisteren gaf mijn man dus idd speels een tikkie op mijn achterhoofd, maar ik ben ff weggeweest, paar seconde maar, maar wel heel eng! Ben zowiezo erg duizelig en kortademig...
geen idee wat heb je voor leuks? @Amom22 haha wil wel een nieuwe buikfoto van jou zien aangezien je met 13 weeken al zo een groote buik had
@ lynn: ohja sorry had er niet meer aan gedacht dat je twee baarmoeders hebt! hopelijk kan je toch gewoon bevallen! hier ook last van het zuur, vorige zwangerschap ook heel erg gehad. rennies en gaviscon werken hier het beste. ik heb er vooral s"avonds en s"nachts heel veel last van. misschien eet je wel te weinig dat je het daarvan krijgt als je zegt dat je alleen sla op had gisteren? ons kleintje gaat er inderdaad heel snel zijn! november en december zijn meestal zo om! en januari verjaard mijn zoontje ook nog dus voor we het weten is ons kleintje geboren ik heb gisterenavond alle babyspulletjes van mijn zoontje boven gehaald, oh hoe schattig zo klein allemaal, kan het me gewoon niet meer inbeelden dat dat mijn zoontje heeft gepast
Hey meiden! Zo, net terug van de gyn, en alles is nog steeds helemaal prima! Goed gegroeid allebei, hartslag dik in orde. Ik had echt een supertoffe gyn deze keer. Jonge vent, no nonsense, flauwekulde wat aan en dat mag ik wel. Het hoeft allemaal niet zo strak van mij. Wel m'n gemak houden ivm beginnende bekkeninstabiliteit (wat ik na deze keer af ga korten tot BI, jemig wat een rotwoord om te typen ), en nog steeds een te lage bloeddruk. Maar verder? Helemaal prima! Hij heeft me ook nog op het hart gedrukt dat ik gewoon moet komen als ik me zorgen maak, of weer bloedverlies heb. Ik ben dan altijd bang om 'voor niks' te komen, maar hij vertelde dat het nooit voor niks is, en als later blijkt dat alles in order was, dan heb je toch mooi de kids kunnen zien en hebben we gezellig kunnen kletsen Oke dan. Ennnn, we krijgen zeer waarschijnlijk twee jochies! Oh, dat was zo'n tof moment. Mijn man was er niet bij, maar het was eigenlijk vrij duidelijk (ik kon het zelf zien, zonder dat ie het zei). Ik ga echt raar opkijken als er alsnog een meidje bij zit, want ik heb toch echt piemeltjes gezien Zo ontzettend gaaf! Jemig, drie zoons dadelijk, 4 kerels in huis Ik ga nog even een recente buik-foto plaatsen in mijn album, en een afspraak maken voor de pretecho. Goh, ben helemaal in de wolken zeg
tsja, ik zou ook wel weer een foto willen maken, maar de fotocamera is nog inpakt en ook de oplader en waar? Maar zodra ik ze vind maak ik een foto!
@spekkie, Wat super! 2 jochies! Bij de 20 weken echo kijken ze toch nog wel een keer? ennuh die foto, zien!
goedemiddag dames, nog bedankt voor de felicitaties. Volgende week gaan we naar het stadskantoor voor informatie en dan horen we ook de trouwdatum. Ben vanmorgen naar de VK geweest. Alles was goed, bloeddruk was mooi laag en de hartslag was ook goed en duidelijk. @spekkie: ahhhjjj 4 mannen in huis,
Zo, hij staat erin! Ik maak deze week nog wat betere foto's, maar het begint echt in een punt naar voren te groeien nu Bij de 20 weken echo kijken ze zeker nog een keer idd, en ik hoop eigenlijk net voor die tijd nog een pretecho te kunnen laten maken. Want tegen de tijd dat ik bij de pretecho zit, ben ik bijna 21 weken volgens de 15 april-telling die zij aan houden. Alleen op elke echo die ik nog gehad heb, bleek ik een week (soms twee) verder te zijn. Pft. Ach, komt wel goed. Ik ga nu gelijk effe bellen!
Hebben jullie dat ook dat jullie om alles kunnen huilen en overal verdrietig om worden. Ik was gisteren in de supermarkt. En daar was een vader met heeeel klein babytje. Veel te klein nog om in het zitje van de winkelwagen te kunnen. Die vader lette totaal niet op en je zag dat het hem eigenlijk ook niet kon schelen, dat kind bungelde alle kanten op en bonkte steeds met zijn hoofdje achterover. Ik stond gewoon te janken, man vond het ook wel zielig maar moest ook wel lachen om mij want ik begon meteen over kinderen die worden geslagen of door elkaar worden geschud. En de kindertjes in Congo, en zo door.... kan nu alweer bijna janken!
Hey Spekkie welk ziekenhuis loop jij, ook in Helmond? ik had daar zo'n leuke (en zeer aantrekkelijke haha) gyn, was leuke eyecandy maar hij was ook erg grappig en leuk! Wel gaaf twee jochies maar meissie, straks met 4 mannen in huis hihi kom nog maar eens support halen als je die nodig hebt haha Wel vreselijk mooi buikkie, juist lief rond!
http://www.kava.be/documenten/sekr/Maag ... er-def.pdf hier staan nog wat dingen in, ik heb een maagzweer gehad en toen mocht ik ook geen zuivelproducten hebben in die periode... dus het helpt maar tijdelijk helaas...
hey mijn moeder heeft bij de apo antagel gekregen...want dat andere spul moest dan besteld worden....maar mijn moeder rijkte eraan en dacht meteen weer aan vroeger....hahaha en het is voes gatevr spekkie cool 2 heren...en fijn dat alles daar binnen goed is!
Spekkie: leuk joh 2 mannetjes ! Ik heb s'avonds ook last van een soort maagzuur, vooral als ik in bed lig... het is meer een beetje een branderig gevoel maar het komt niet helemaal naar boven zeg maar (sorry voor de omschrijving). Heeft dat nu al te maken met dat je minder ruimte hebt in je buik? Dacht dat dat nog wel even zou duren....