April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja en sla houd niet alleen in sla hoor...nu voel ik me net zo'n konijn...mijn sla is komkommer met pijnboompitjes...geitenkaas...spekjes...sladressing...eeen soort maaltijd salade...

spekkie mag ik vragen hoe je eerste kindje heet?

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Toff Spekkie :D gefeliciflapstaart

Amom heb ook enigzins ernstige emo buien de laatste tijd. Gelukkig nog niet in het openbaar gehad. :D hihi

3. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

jemig wat gaan jullie snel zeg! waar halen jullie toch de tijd vandaan? :)
    Heb een superkorte nacht achter de rug, was om 3 uur klaarwakker! ben maar naar beneden gegaan, boterham met kaas gegeten, sudoku opgelost, vaatwasser uitgeruimd en om half 6 maar weer naar bed en daar liggen staren naar 't plafond tot de wekker ging...pfff....de klap begint nu te komen hoor!
    Vanochtend weer bij de VK geweest, bloeddruk mooi aan de lage kant, hartje luid en duidelijk hoorbaar, dus weer helemaal happy!

't is weer 2 uur dus mn misselijkheid begint ook weer te komen helaas :(

spekkie gefeliciteerd zeg! 4 kerels in huis, jij boft zeg :D

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Proficiat Spekkie!

Wat een lieve gyn heb je!
    Dus zou de tweeling dan een eiig of twee eiig zijn, eigenlijk kan het nog steeds beiden zijn he?

Ben benieuwd!

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Lekker vroeg gaan slapen dan Indy ;)

Pff heb een opruim middag/ochtend achter de rug bluh voel me gelijk gaarr zeg.

Zo ff met de hond naar de dierenarts hij krabt zich weer helemaal open. Niets ernstigs maar ff naar laten kijken.

6. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    idd Priscilla! zit nu de uren al af te tellen! :)

suc6 met de hond

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    heb weer eens een vraagje:

Wanneer moet je je druk maken over de geboortekaarten? en heeft iemand enig idee hoe duur dat word gewoon normaal en niet te gek?
    Heb geen idee...las ze zouden zeggen 500 euro zou ik ze geloven het gaat om ongv 75 kaarten...

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Mijn trouwkaart naar eigen design was rond de 1,50 per kaart (dat is aan de ruime kant vind ik zelf) dus 500 euro is absoluut gestoorde prijs haha

Maar ligt wel aan de kaart die je wilt, je kunt nu vast kijken wat je leuk vind en vragen naar levertijden bij drukkerijen (tel daar wel een safetynet bij op voor jezelf) dus als ze zeggen 4 weken *houd jij 6-8 weken aan* gewoon lekker van die stapels boeken gaan halen en alvast je smaak ontdekken...

9. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Goed nieuws Indy en proficiat Spekkie! Zou het idd nog een eeneigen tweeling kunnen zijn?

Indy: voel jij de baby al? Zag dat je precies even ver bent en het ook je eerste is, dus was eventjes benieuwd. Ik denk heel af en toe van wel, maar eigenlijk nog niets concreets / zekers.

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb al hele gave gezien zal hem zo wel ff zoeken...okeej 500 euro te veel...hihi...zal ik je zeggen dat we van het weekend hier in het dorp bij een babyzaak hadden gevraagd hoe duur het zou zijn om een raam van 150 bij 140 een gordijn zouden maken van een mooi stofje...zij rekenen en ze zei 500 euro *proest* zo d8 ik nou nee...wat hebben we gedaan zijn naar de ikea geweest hebben kant en klaar gordijnen gehaald met spijkerstof en laten mijn tante de boel netjes naaien en walla 35 euro kwijt...dus ik sta nu even nergens meer van te kijken...

11. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    grappig dat je het vraagt! ik had nl gisteravond het idee dat ik 2 'plopjes' (waar iedereen het continu over heeft en die ik maar niet voel) achter elkaar voelde, maar in hoeverre dat nou de baby was.... :)
    de VK vroeg vanochtend ook al of ik al wat gevoeld had, haar dus ook verteld van die plopjes. Ze gaf aan dat als het idd de baby was, dat ik het dan snel weer zou voelen en anders....gewoon geduldig wachten.
    Bij jou dus ook nog geen echte tekenen?

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

500 voor 75 kaarten? Lijkt mij erg veel. Ik was voor 73 kaarten vor 110 euro klaar en had niet de goedkoopsten....das inclusief drukkosten. Wel hadden we de voorkant niet bedrukt, waar ze echt belachelijk geld voor vragen!

13. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Zo sjees zat ook even te kijken naar geboortekaartjes echt veelll keusss niet normaal nu weet ik helemaal niet meer wat ik wil :D hahaha Dilemma

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    LET OP (ATTENTIE) dit kaartje is van Lynn :)

*achmed the dead terrorist zegt* DON'T TOUCHE THIS......

(sorry lekker flauw ben effe in een melige bui!)

http://www.buskaartje.nl/

dit is een hele leuke voor hele orginele "geboortekaartjes" aangezien wij vorige keer kleding hadden willen we misschien daar wel weer mee wat gaan doen, bv dat jurkje wat daar te koop is, dan hoef ik ze zelf niet te maken deze keer..

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Echt gaaf zegg!

Overduidelijk dat tie voor lynn is hahahaha.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha *ligt helemaal in een deukje*...iedereen mag die kaart behalve de mensen die bij mij in de buurt wonen....dus niet in den bosch en omstreken :)

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zo wat een mooie kaartjes! Maar wat een prijzen.... ik hou het traditioneel :p (lees: ouderwets!) Voor ons zoontje hadden we een kaart van Monica Maas en nu willen we dat weer..... en alle anderek indjes die hopelijk nog komen ook. Oh wee als ze er mee stopt haha

http://geboorte.cardxl.nl/cards/thema/m ... 0maas.html

18. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zag net bij buskaartje dat ik dan in totaal rond de 4,70 per kaart kom haha (gaan een paar ribben) vind ik wel wat overdreven maar denk als ik ga tellen wat ik de vorige keer heb uitgegeven dat het niet veel zal schelen..

Ik wil misschien ook wel een fotokaart maken, iets met buiken en Dean die mijn buik knuffelt maar alleen als het een keertje spontaan lukt hoor ik ga dat kind niet uren zitten zeggen dat ie "gezellig" moet knuffen hahahaa

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

is dit niet wat voor jou IMD ;) Gek, ik zag hem en moest aan jou denken....misschien lijtk ze wat op jou :D

20. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    heb op die site ook al een leuke gezien voor ons
    en we hebben al een meisjes naam en nu dna nog een jongen

Deel Deze Pagina