April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha ik moet zeggen ik vind hem wel erg leuk, simpel maar grappig!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    die buskaartje is ook aktijd luek wij wilde eerst die puzzel maar ben voor de prijs iets anders gaan zoeken!

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha nou ik snap hem als ze zo met die camera in mijn gezicht froeten had ie wel meer als een blauw (gemaakt weet ik ook wel) oogje.. vind hem wel humor!

5. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :) hahah omg die man is irritant zeg... zou me echt niet inhouden hoor voor de camera. :p of heeft zij hem een blauw oog geslagen ;) hahha

6. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Had hem er in het echt gewoon twee gegeven :D hahahhaa

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    whahahah

8. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Nee hier nog ook niks, hoewel ik soms (zojuist ook weer) wel iets voel waarvan ik denk, dit moet de beeb zijn. Een soort zacht schopje zeg maar, in mijn baarmoeder. Maar zeker weten doe ik het niet. Probeer me soms in bed echt te concentreren maar dan gebeurt er natuurlijk niks. Gelukkig ga ik do. naar de verloskundige en kan ik het hartje (hopelijk) weer luid en duidelijk horen kloppen. En over 1 a 2 weken zullen we het vast echt goed voelen :)

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    uuhhh een aantal van jullie hebben op hyves gezegt welke baby site jullie hebben...en zo nieuwsgierig dat ik ben wilde ik gaan neuzen...bijna iedereen heeft er een ww op dus er valt niet veel te kijken....ik was even bezig met een beebiesite maar betaald iedereen daarvoor? ander moet ik maar aan mijn broers een leuk domeintje vragen!

10. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Kaartjes, leuk! Ik weet nog niet wat ik wil gaan doen, maar ik maak ze zowiezo zelf. Of getekend, of gefotografeerd. Als het een fotokaart wordt, dan van de babies zelf. Misschien probeer ik wel het hele gezin erbij te betrekken, bijv twee babybollekes en al onze handen (incl die van zoonlief uiteraard) er bij. Zoiets lijkt me tof.

Maar die andere kaartjes, leukkk! BUSkaartjes vind ik ook zo tof, maar zoooo duur. Pfff, daar knutsel ik zelf wel iets voor :confused:

Sjonge zeg, ik ben nog steeds ondersteboven van het nieuws van de jochies :) Zo leuk... Ik ben er ook echt flink zeker van, maar wat zal ik op m'n neus kijken als er een meidje tussenzit :) (maar dan is ze wel errug vreemd geschapen van onder, ik herken die piemeltjes ondertussen wel).

En idd, nu weten we niet zeker of het 1 of 2 eiig is. Maar gezien de ontwikkeling en ligging van de placenta's en het tussenschot, denkt de gyn toch echt 2 eiig.

11. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ik betaal er niet voor voor de website.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej had die van jou ook nog niet gezien...ben niet zo snel van begrip dat er onder andere namen ook een huisje kan staan en niet alleen bij die van mij...maar erg leuk hoor....ik denk dat ik het maar bij een eigenhyves pagina ga laten...hihi

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Zwangerschapsdementie hè. ;)

Iederen zowat kaartje al uitgezocht? ;)
    Ik ga dus zelf ontwerpen, maar heb nog even geen tijd om me daar mee bezig te houden. Ik denk dat de tijd ook te snel gaat en dat ik nog veeel teveel moet doen.

Ik heb trouwens ook een maagzweer (al vanaf mijn 12de) en daardoor erg veel last van zuur. Zowel overdag als vooral voor het naar bed gaan. Eerst had ik rennies, maar toen ik tegen de gyn zei dat dat maar zo kort werkte en ik er tegenopzag om dat het komende jaar te moeten gebruiken. (Mijn medicijnen tegen maagzweer mag nl niet met borstvoeding of zw) Schreef zij ook Regla-Ph voor. De apotheker zei dat die beter was dan rennies omdat door rennies het maagzuur wel weg ging, maar je maag uiteindelijk meer zuur aan gaat maken. (heeft ook een functie nl) En Regla-Ph werkt blijkbaar anders. En bij mij ook beter. En ook het drankje werkt bij mij beter dan de tabletten. (Ja, er zijn ook tabletten) En ik merk idd dat ik het sneller heb van fruit, vooral citrusvruchten.

Loeka, ik ben ook net zover en voel helaas ook nog niets.

Vandaag (en gister) wel veel steken linksonder in mijn buik gehad, met tussenpozen van soms maar een minuut. Ga dat nog eens voorleggen aan gyn, want steeds zo'n stekende pijn is erg vermoeiend. :( Zowieso vind ik dat ik een erg gevoelige buik en veel buikpijn heb.

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
  15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Die zou aan moeten houden, maar bij mij trekt het steeds weg. Dus niet stekende pijn zeg maar, maar met steken. Dus een steek, dan ff minuut (of langer of korter) niets en dan weer een steek. En steken ene keer erger dan de andere.

(Dacht zelf eerst ook dat het gewoon bandenpijn was hoor.)

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hmm zou het zo ie zo gewoon even vragen aan de gyn. Die heeft er meer verstand van :D hihi

17. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    :) Dat hoop ik.
    Laatste keer zei ze dat ze het ook niet wist. :(

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    O echt raar. Ook geen blaasontsteking? of je dikke darm? Heb ook nog wel is vaak last gehad van me darmen en dan kon ik wel is door de grond zakken van de pijn. Kreeg k laxeermiddelen. En vooral wanneer je zwanger ben kan dat nogal vaak opspelen.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Blaasontsteking was het vorige 2 keer niet. (heb ik laten testen) Darm zou misschien kunnen, maar had er vandaag last van, terwijl ik gister diarree had. En ga meestal wel 1x pd naar de wc voor een grote boodschap. Kan het dan toch darmen zijn?

20. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Ja dat kan net kan ook een ontsteking of irritatie zijn. Heb het ook zo vaak dat ik echt vreselijk krampen krijg. (met diarree en verstopping) Zou gewoon even naar de huisarts gaan om het na te laten kijken.

Deel Deze Pagina