April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb een hele site gelezen over wat hij allemaal van plan is....hij wil dingen waar ik niet achter staat bv hij is tegen het homohuwelijk! enz

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zal wel over die vent ophouden (hihihi)

ik ben totaal niet emo...heb het idee dat ik juist harder ben? is dat normaal...?

3. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nou obama is voor abortus, gewoon een no no voor mij.

@mupkuh, klint eng! Suc6 met wandelen. Misschien zijn we emo door de klachten :(

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Oh je zou me moeten horen naar mijn man toe :oops: :) is normaal!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het klinkt eng, maar zo voelt het soms ook ;) Maar met de bekkenband komt het enigsinds goed ;)

6. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen, wat zijn jullie alweer lekker druk aan het kletsen.
    Morgen weer naar de verloskundige daar kijk ik echt naar uit ook, het is alweer zo lang geleden voor mijn gevoel...

@Sina: heerlijk dat je mannetje weet thuis komt, geniet er lekker van !
    @Danielle: dat opgefokte heb ik ook hoor, kan ook nog steeds weinig hebben... heb een nieuwe collega en ik kan haar gewoon niet uitstaan en dat is echt niets voor mij. Ik ben meestal zo'n watje die iedereen aardig en lief vind (sterrebeeld vissen dat zegt genoeg denk ik :D )
    @Leeuw: Hoe laat heb je je echo vrijdag ? Ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat !

Fijne dag verder allemaal en ik probeer weer een beetje bij te blijven ;)

7. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    ken ook minder hebben dan normaal :D hahahha me vriend heeft het ook soms wel is zwaar te verduren hihi oepss

8. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @lynn haha, is echt niet raar nee. Bij mij is het echt of emo, of keihard, of super vrolijk, etc. Zit niks meer tussen in... Mijn collega's schrikken zich soms rot, ze zijn dat harde niet echt gewend van mij!

@mupkuh sterkte! Klinkt echt heel pijnlijk! Kan dat eigenlijk nog verbeteren of hou je dit nu de rest van de zwangerschap?

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lieve amon vat mij niet verkeert op he...maar die man is tegen abortus...das het enigste goede...hij is praktiserend christen.... ;)

10. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Sushi; het is niet zo dat ik opgefokt ben in de zin van snel geïrriteerd, maar meer opgefokt omdat ik zoveel zo snel wil gaan doen nu!
    Verder heb ik het idee of ik ook wat zachter geworden ben...

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    sterkte...ik ken ook mensen die daar nu al mee lopen omdat het anders niet gaat....lijkt me erg pijnlijk!

ga je ook op fisio?

12. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hij heeft gezegd dat hij zijn kinderen (als die een fout zouden maken) niet "gestraft" wil zien met een baby. Hij "spreekt" zich er zogenaamd niet over uit, maar hij is dus voor keuzevrijheid....met andere woorden, hij is voor.
    “I’m rooted in the Christian tradition,” said Obama, who has declared himself a Christian. But then he adds something that most Christians will see as universalism: “I believe there are many paths to the same place, and that is a belief that there is a higher power, a belief that we are connected as a people.”

Ik vat je niet verkeerd op :D

13. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    :oops: oeps sorry verkeerd begrepen...

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je kan je alleen afvragen wat beter is, abortus of duizenden ongewenste en verwaarloosde kids, ik vind als je getrouwd bent bv abortus niet zou moeten kunnen, alleen omdat het "effe" niet uitkomt.

Maar ik vind niet dat kids kinderen moeten krijgen bv onder de 21 moeten deze een keuze krijgen, weet je wel wat een zwangerschap die uitgedragen is met je lichaam doet (ook al zou je het kindje weggeven) een zwangerschap, bevalling blijft met risico's, dan nog niet te spreken over dat ALS ze het kindje houden deze niet het leven krijgt wat het EIGENLIJK verdiend (omdat ze heel dat kind niet willen hebben) en dan krijg je weer van die illegale abortuspraktijken, met breinaalden, brommers overt bobbelige paadjes (mijn oma heeft me haarfijn uitgelegd wat zij vroeger deed om de zwangerschap af te breken, helaas voor haar, gelukkig voor mijn moeder bleef die stug zitten) mijn oma heeft ook een kindje ter adoptie afgestaan in die tijd, ik vind keuze wel belangrijk maar het recht daarop zal niet opeens weer veranderen hoor daar is het een TE Groot probleem voor zeker in het conservatieve amerika , ze moeten WEl meer geld en tijd besteden aan voorlichting en hoe je kan voorkomen dat een abortus nodig is..
    Tegenwoordig word de abortus namelijk gezien als een nieuw anti conceptiemiddel en DAAR ben ik wel fel tegenstander van, gewoon ouderwets dochter aan de pil en man aan condoom en allebei hieraan houden.. dan heb je NOOIT geen problemen als die boodschap duidelijk is..

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dan hebben ze het op die site vet fout neer gezet....want ik heb natuurlijk geen lijntje met obama zelf...hahaha...

en je hebt gelijk de lul is voor alleen op de pagina zetten ze het anders neer...

maar bij was het dan ook zeer onlogisch dat je tegen het homohuwelijk bent en voor abortus als je begrijp wat ik bedoel...als hij christen is..dit had ik gelezen :* Obama is resoluut tegen het homohuwelijk. Hij noemt zichzelf een praktiserend en vroom christen.

het boeid ook verder niet veel want ik ben ook niet zo blij met die man en jij ook niet...en die site zetten ook maar van alles neer!

16. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hoi!
    Ik was er weer!
    Alles was goed.
    Bloeddruk:120/55
    En jawel 1 kilo gegroeid. ;)
    GEEN echo gehad..Ik had een nieuwe VK en zij moest die cursus nog doen.
    Maar WEL het hartje gehoord en toen moest ik even een traantje wegvegen :) ..Zo mooi..Net een galopperend paard ..haha!
    Nu moet ik 4 December weer heen..

Ik ben ook soms heel hard...en pisnijdig om eigenlijk niks :)
    Is normaal hoor meiden...Hoort er allemaal bij.. ;)
    Alleen niet altijd leuk..Maja..

Zal ff wat eten ..krijg dadelijk nog viste..GEEN zin in..Verplicht nummertje zeg maar nog voor Noa haar verjaardag..Een tante met een nichtje van me..Heb ik niet zoveel mee..Gelukkig blijven ze niet lang.

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej maar die discussie is zo ingewikkeld....er zijn genoeg mensen op de wereld die maar al te graag kindjes willen adopteren...maar goed iedereen kijkt er weer anders tegen aan...

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    @eef zijn dat alles goed gaat...en dat je je kleintje heb mogen horen!
    succes met je tante..hihi..

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Het staat in een land als Amerika natuurlijk erg mooi als de president zegt christen te zijn... One nation under God!

Of je wel of geen christen bent, wat mijn grootste probleem nog met abortus is is het feit hoe het gebeurd!
    Ik dacht serieus dat die kindjes wel eerst een spuitje kregen ofzo, zoals bij seriemoordenaars (wat een vergelijking). MAar nee, die kindjes worden gewoon levend uit elkaar gerukt! Of met zoutoplossing verbrand...daar hebben ze me het meest kwaad mee!
    Er zijn zoveel mensen die wachten op adoptiekindjes of die het geld er niet voor hebben...
    haha het is hier ff veranderd naar politiekpagina.nl :oops:

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja never ending story als iedereen dat nu gewoon voor zichzelf mag bepalen kan je naar je eigen waarden en normen leven, uiteindelijk begint het toch bij jezelf..

Dat stripboekje waar pas iemand een link van had gezet is trouwens enorm grappig wel heel erg geloof en pro life georienteerd maar supergrappig mijn man had hem besteld en erin laten signeren "for the familie kuijlaars" en mij kado gedaan, ik lag helemaal dubbel om die grapjes!

Trouwens ik was bij de eerste ook veel harder als nu * dus zou het aan het feit liggen dat je een jongen krijgt?*

Deel Deze Pagina