April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    ik denk dat ik het niet wil weeten,, dan maar een voldragen zwangerschap waarbij het kindje overlijd bij de geboorte
    al die horor verhalen ajb zeg ba

2. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Abortion is legal in the UK up to the 24th week of pregnancy. However, if there is a substantial risk to the woman's life or if there are foetal abnormalities there is NO time limit.

3. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Amom woont in UK.

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jeetje daar schrik ik van :( dan kan ik wel emo worden hoor!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nee ik had dit van een site gekopieerd over nederland en abortus...sorry

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ahzo.

Pff 23 weken is toch wel al heel erg ver he.
    Ik snap niet hoe je dit als vrouw nog over je hart kan krijgen, je hebt het al voelen bewegen enz.

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    neejoh het gebeurd gewoon op de schoolplein tegenwoordig mijn vriendin heeft twee dochters en zo hoor je wel het nodige, niets geen ruimte, en het zijn vaak de strengere opgevoede kids.. dus helemaal niet de kindjes waarvan je het zou verwachten..

Juist omdat ik heb gezien wat drugs met je kan doen (heb een oom die zeer verslaafd is geweest) ben ik het niet gaan gebruiken, kids onder elkaar vertellen alleen de pluspunten maar niet de minpunten pas als je alle punten weet kan je een goede beslissing maken.

Absenstie van kennis zorgt dus voor het nemen van beslissingen op verkeerde gronden en dus vaak de verkeerde beslissing.

ieg gadver en gemeen zeg een 39 weken oude baby dood maken laat het dan geboren worden en afvoeren naar en adoptiegezin toch?

Ik heb altijd de 12 weken grens hier in NL gehoord ook van een vriendin die abortus wilde ze had tot 12 weken de tijd daarna mag het alleen voor mensen die een kindje met afwijkingen hebben e.d. en dan is het nog een moeilijke beslissing niet zomaar even weg laten halen...

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb in mijn leven maar 1 iemand waar mee ik het gedaan heb en hij ook voor mij..ga ik vanuit hahah....weet ik zeker hoor...maar ik krijg vaak de vraag van mensen: zou je niet eens met iemand anders willen zijn? en dan denk ik nee je weet absoluut niet wat die dan weer allemaal heeft uitgevreten...maar goed snap als je relatie over is dat het er een keer van zou gaan komen..maar goed..zou dan eisen voor een soa test al die verhalen die je leest...

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja en ik dacht dat er laatst een meisje uit den bosch naar een kliniek in spanje was gegaan om abortus te plegen na de 20 weken..die zou vervolgt worden in nl omdat ze moord zou hebben gepleegd op haar kind...maar het precieze weet ik ook niet meer...

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Voor de dames onder ons die lezen. Shopaholic&baby echt hartstikke leuk om nu te lezen :D als je zwanger bent :D. ik vind het een echte aanrader.

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nou het loopt juist tegenwoordig met alle kennis de spuigaten uit. Vroeger zonder kennis gebeurde het toch een stuk minder...

zag laatst een documantaire over een meid, die maar niet kon beslissen. Die ging met 7 weken naar de kliniek maar durfde neit, toen met 14 weken maar durfde niet. Heeft uiteindelijk gewacht to het laatste moment, 24 weken! Vreselijk!

12. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    mar dat van die 39 weeken is toch alleen waneer der iets heel ergs met het kindje is? vriendin van mij moest toch echt voor de 3de maand beslissen of ze der kindje wel of niet kon krijgen,, dat kindje was voor 80% zeker weten zwaar gehandicapt lichaamelijk en later als 3 maanden mogt ze die beslissing niet meer zelf nemen dan moest er een mediche reden voor zijn

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Inderdaad, mijn ex was leerlingenbegeleider op een school en wat ik allemaal niet heb gehoord.
    Meisjes van 13/14 die in de kelder sex hebben, of op het toilet.
    Echt vies!

Eentje van z'n leerlingen was zwanger en niemand wist het en ze is alleen bevallen thuis en in paniek heeft ze haar baby van de 13e verdieping naar beneden gegooid.

Zo hoor je van die verhalen waar je echt van wil kotsen.

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    moet je wel de 3 boeken hebben gelezen die er voor zitten of niet?

15. Amom22

Amom22 Niet meer actief

:confused: Als de mensen dan toch zo voor seksuele educatie zijn, moeten ze ook maar voorlichten over adoptie e.d.! Vreselijk

16. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    O ja? :oops: ! Maar ik lees deze al zonder die boeken te hebben gelezen en zit er al helemaal in :D dus vind het niet nodig hihi.

17. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik denk dat je het ook wel apart van elkaar kan lezen.
    Ben nooit verder dan het 1e boek geraakt, niet echt mijn genre.

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    :cry: Achh had ze hem/haar beter kunnen laten adopteren of voor mijn deur kunnen leggen. Zo sneu.. wat mensen niet kunnen doen he in paniek opwelling frustratie best eng!

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Mijn genre is Spanning en Romans. Waargebeurd wil ik ook nog wel is lezen maar dat doe ik nu maar niet met al die hormonen dan ken je me denk ik opvegen :D

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ben echt benieuwd hoe ik dat straks met onze kids ga doen... Ik was zelf echt een laatbloeier, heb nooit geexperimenteerd met drugs en pas op mijn 25ste voor het eerst sex gehad. (Met mijn huidige man. Is ook de enige. Ik ook zijn enige en hij was net zo oud)
    Wil wel heel open zijn van het begin af aan. Ik denk dat je een goede manier moet zoeken om niet onverschillig te zijn to je kinderen, maar ook niet te beschermend. Zeker gezien pubers goed zijn in het kont tegen de krib gooien....
    Opvoeden is best moeilijk. Zeker als je zelf aan 1 kant zit, is de kans groot dat je juist doorslaat naar de andere kant.
    Abortus vind ik dat dat moet kunnen, ieder moet zijn eigen keuze kunnen maken. Ik vind alleen wel dat je dat niet pas laat moet beslissen. (bv bij 25 of weet ik veel weken. Dat moet je meteen bedenken) Ik vind het ook niet goed dat het als anti-conceptie gebruikt gaat worden.
    Helaas weet ik geen goede oplossing voor het probleem. Eigenlijk zou je elke situatie persoonlijk moeten bekijken, maar helaas is dat nu eenmaal niet mogelijk. En dan krijg je een wet en die kan altijd op verschillende manieren geinterpreteerd (misbruikt) worden. Dat vind ik zo erg!

Deel Deze Pagina