April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik heb mijn eisprong op 11 juli gehad, toen zat ik op cyclusdag 18, tel je daar 14 bij op, dan zou je denken dat je een cyclus van 32 hebt, als ik dat invul bij calculator, dan geeft ie aan eisprong op 12 juli was en 4 april uitgerekend.
    Maar eigenlijk als ik op dag 32 ongesteld zou worden, dan zou ik een cyclus van 31 dagen hebben, omdat dag 32 dan weer dag 1 is.
    Dus als ik bij die calculator 31 dagen invul, dan geeft ie aan dat de eisprong op 11 juli was en dat klopt, dus 3 april uitgerekend...

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Misschien dat ie bij mij iets anders telt?, ik heb mijn ei op dag 49 (12 juli)gehad... en ik heb een lange lut. fase. Bij mij zei ie dat ik op 4 april uitgerekend zou zijn en bij het invullen van de banner zei ie toen dat ik vandaag precies 4 weken zwanger zou zijn...

BTW gaan jullie je aanmelden voor moeders voor moeders? En zo ja wanneer ga je je aanmelden?

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Denk dat jouw banner 1 dag voor loopt dan, van zo'n buitendse site zeker? Daar is het dan een dag later dan hier? Of zit ik nu uit mijn nek te kletsen? :)
    Je lf heeft verder geen invloed op je uitgerekende datum, gaat om de eisprong/bevruchting.

MvM, vorige keer wel gedaan, maar ik moet eerst zekerheid hebben dat het goed gaat.
    Zo irritant dat je je weer moet afmelden door een mk.

Ga maar ff ontbijten...

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hallo meiden ik kom me hier ook ff melden, ik ben ook weer zwanger van me 2e kindje ben als het goed is ookehm 3 april uitgerekend volgens mij, ben vandaag 4weken zwanger en hadwoensdag al een positieve test.

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hallo allemaal. Ik mag me ook hier bij aansluiten.

Ik heb vanmiddag positief getest omdat ik het niet kon houden. Ik had officieel zondag mijn nod moeten hebben. Nu maar hopen dat het wegblijft zodat ik ook echt zwanger blijf. Ik ben volgens de berekeningen 5 april uitgerekend.

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Overzicht Aprilmama's 2009! :baby:

1 april
    Magickwings - 2e kindje - ?

2 april
    Mollyvg - ? kindje - 40 jaar

3 april
    Pientje - 3e kindje - 25 jaar
    msroxy - ? kindje - 23 jaar

4 april
    Lien78 - 1e kindje - 29 jaar
    wieffie - 1e kindje - 30 jaar

5 april
    Mimi1981-2e kindje - 27 jaar
    6 april
    7 april
    8 april
    9 april
    10 april
    11 april
    12 april
    13 april
    14 april
    15 april
    16 april
    17 april
    18 april
    19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    29 april
    30 april

Totaal 7 zwangeren!

Afspraken:

14-08-2008 wieffie 1e echo
    18-08-2008 wieffie gyn

7. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Overzicht Aprilmama's 2009! :baby:

1 april
    Magickwings - 2e kindje - ?

2 april
    Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar

3 april
    Pientje - 3e kindje - 25 jaar
    msroxy - ? kindje - 23 jaar

4 april
    Lien78 - 1e kindje - 29 jaar
    wieffie - 1e kindje - 30 jaar

5 april
    Mimi1981-2e kindje - 27 jaar
    6 april
    7 april
    8 april
    9 april
    10 april
    11 april
    12 april
    13 april
    14 april
    15 april
    16 april
    17 april
    18 april
    19 april
    20 april
    21 april
    22 april
    23 april
    24 april
    25 april
    26 april
    27 april
    28 april
    29 april
    30 april

Totaal 7 zwangeren!

Afspraken:

07-08-2008 mollyvg 1e echo
    14-08-2008 wieffie 1e echo
    18-08-2008 wieffie gyn

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mag ik vragen hoedat het komt dat sommige nu al de echo afspraken heeft? Ik mag hem ook al met 7 weken hebben maar dan bel ik volgende week denk ik. Ik wil hem dan voor de 8 weken.

9. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dat is vanwege mijn leeftijd en 2 mk's. De gyn zei het me zelf, nou, daar ga ik niet tegenin ;)

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ik ga pas volgende week vrijdag bellen naar de vk. eerst maar eens de eerste week door zien te komen, want toen ging het de vorige keer mis (al waren mijn testen toen wel veel vager dan nu; nu is er echt geen twijfel mogelijk! :D ).

ik mag trouwens niet meedoen met MvM, omdat ik (3 zelfs) hernia-operatie heb gehad. heb zelfs gebeld naar ze, maar het is echt zo dat je dan niet mee mag doen. er zijn nog een paar dingen, bloedtransfusie en oogoperatie en nog wat. vond het wel jammer, maar ben ergens blij dat ik niet in van die stinkflessen hoef te piesen, want begin al misselijk te worden. :( en bovendien weet dan de hele buurt het gelijk, en dat vind ik ook nog even niet zo nodig. ;)

kwaaltjes hier tot nu toe: zere borsten waardoor ik niet op zij of buik kan liggen en dus amper slaap. vlagen van misselijkheid en moeite met eten (geen trek). ruik alles véél sterker. moeie ogen. pies me helemaal suf. ;) ohja, en last van mijn rug/bekken, maar dat was al een zwakke plek van me, dus vind ik niet zo raar dat dat nu ook opspeelt. en moeeeeee....

ben zoooo blij met mijn zwangerschap, maar 'genieten' doe ik nog niet echt. het is meer de dag doorkomen nu. maarrrr: dat gaat vast helemaal goed komen en ik kan niet wachten tot ik een heeeele dikke buik krijg waar ik dan mooi mee kan showen. :)

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @mollyvg, Ik mag ook eerder dan de 12 weken vanwege 3 mk's. Ik mag dan wel met 7 weken ook al komen. Omdat ik een sch*tert bent wacht ik denk ik de 8 weken af. Ik bel waarschijnlijk volgende week of daarna. Eerst even deze dagen en weken afwachten. Ik haalde de 7 weken nooit vandaar dat ik dus wil wachten tot de 8. De laatste keer liep ik een week achter dus wil wel zeker weten dat ik dan 7 weken voorbij ben.

12. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Heeeeee, nog meer april mama's!
    Gefeliciteerd allemaal!
    Voor een aantal zijn deze eerste weken wel extra spannend lees ik zo...

Voor de lijst: ik ben (tromgeroffel....) 28 jaar ( en doe Miep Miep na :D )

Sorry, ik ben al vergeten wie de link van de zwangerschapskleding site had geplaatst (en te lui om terug te zoeken :oops: ) maar Thanx!
    Hij staat al onder mijn favo's. Tjonge, dat scheelt zeg. Super site!

Ik heb trouwens nog helemaal geen zwangerschapskwaaltjes.
    Ik voel helemaal nog niets. Dat was overigens ook de trigger om te testen. Mijn menstuatie voel ik altijd 4 dagen van tevoren aankomen, ik heb er altijd flink last van en nu voelde ik me gewoon nog lekker.
    En nog steeds :)
    Dit herinner ik me nog van mijn vorige zwangerschap, toen had ik ook nergens last van en daar werd ik eg onzeker van (ben ik wel echt zwanger vroeg ik me steeds af...)
    Nu laat ik me lekker niet gek maken door mijn lichaam, i've got the Streep to prove it! En laat die misselijkheid nog maar even lekker op zich wachten :D

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi iedereen,

Mag ik mij aansluiten?
    3 dagen geleden getest, bijna gen streepje te zien. Vandaag getest, dikke streep! Aantal weken geleden tweeling verloren dus komende weken extra spannend, maar ik kan er nu wel van genieten. Heerlijk al die vroege symptonen.
    - Pijn in mijn linkerlies (bij eerste ook)
    - Eetlust (2 uur niet eten en ik val flauw)
    - Duizelig

Wat ik alleen niet snap is dat ik al een klein klein buikje heb, terwijl ik bij mijn eerste dat pas kreeg bij 7-10 weken zwangerschap, nu bij 4 weken :S Misschien toch al langer :D maar lijkt me heeeeel onwaarschijnlijk.
    ik heb een zoontje van 1 jaar en woon in Schotland

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden!
    Tjee, een 2ling verloren, heftig joh.
    Ik geniet ook van de beginnende symptomen. Heb een beetje het gevoel "mocht het weer een mk worden, dan pakt niemand de momenten die ik al heb gehad meer af".
    Zit vreselijk snel vol van eten, heel soms even duizelig, en voel spanning in mijn rechterlies en aan de zijkanten van mijn buik.

Iedereen een heel fijn weekend, ik vertrek morgenochtend vroeg voor 2 daagjes naar grens Friesland / Drenthe.

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Amom22, gefeliciteerd meid, leuk dat je je bij ons aan mag sluiten ;) Kun je zeggen wat jouw uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje je verwacht, dan kunnen we je bij op de lijst zetten?

Mimi, ik krijg een echo omdat ik in de mmm zit. We zitten nu op dag +/- 65 dus de gyn wil ook precies weten hoe lang ik dan zwanger ben.

Molly, fijn weekend meid!

Ik ben benieuwd of ik bij de gyn moet blijven ofdat ik naar en vk mag omdat ik Colitus Ulcerosa heb (chronische darmontsteking, broertje van de ziekte van crohn)

Vannacht om 04.00 uur heb ik hier zelfs nog rond gespookt... ik had zulke vreselijke ongi-krampen dat ik echt dacht dat het niet goed was, maar na weer wat bijgelezen te hebben ben ik weer wat gerustgesteld. Het schijnt zo te horen....pffff....

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Iedereen welkom, ik zie ere weer nieuwe bij. Leuk gezellig en gefeliciteerd.

@wieffie, Ja balen he die krampjes. Ik heb ze ook en heb hecht het idee dat ik morgen gewoon mijn nod krijg. We zien wel.

@Amom22, Ik heb ook al een opgezet buikje hoor. Dat is bij mij heel normaal. Meestal voor mijn nod heb ik dat ook. Als ik zwanger ben ook.

ik heb last van lichte stekje in mijn linkerborst, in mijn linkerlies, en rond mijn navel een drukkend gevoel. Oja en een heerlijke trek voor appels. Haha hou helemaal niet zo van appels maar sinds eergisteren wil ik elke keer een appel. Oke haha ik heb mezelf er 1 per dag belooft. ;) Jeetje nu al he.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    ***** Inbraak *****

Lieve Molly en Mimi, wat geweldig dat jullie weer zwanger zijn. Ik duim keihard voor jullie dat de kleine uk deze keer nog even een maandje of 8 blijft zitten voor hij/zij er gezond en wel uit gaat komen!

***** Uitbraak *****

18. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Dag lieve meiden! Ik kom jullie vergezellen :D :whistle: \:D/
    Had gister al licht posi test, en vanmorgen was ie al duidelijker. Ik heb eigenlijk as dinsdag mijn NOD, dus is nog redelijk vroeg. Maar het oergevoel zei in mij dat ik zwanger zou zijn.. Verder eigenlijk geen symptomen alleeen supergloeiende wangen, en (.)(.) doen erg au au..
    Ik ga zo direct maar s n mooie banner uitzoeken... Ik moet het allemaal nog even laten bezinken.. Ik ben zoooooooooooooooooooooo gelukkig. Ik heb continiu n smile van oor tot oor. Vriend moet smakelijk om mij lachen.

19. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik ben uitgeteld op 7 april 2009. Wordt ons 1e kindje. Ik ben 29 jaar

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Molly van harte met je zwangerschap!
    Dat het dit keer wel goed mag gaan, ik zal voor je duimen!
    We zijn je niet vergeten hoor. ;)

Ook alle andere april 2009 mama's van harte en dat jullie allemaal over een aantal maanden een wondertje in jullie armen mogen hebben.

Liefs Senn, juli 2008 mama

Deel Deze Pagina