jep ME was ponyville Wij willen het wel weer weten en zullen ook de naam weer met iedereen voor de geboorte delen, vinden wij intiemer dan "de baby" het zal allebei wel iets hebben maar ik ben niet gemaakt om mijn mond dicht te houden Ik heb nu trouwens ook mega buikpijn hoor was met de eerste ook heel lang nog zo...
leeuw we houden elkaar stevig vast. MvM belde net. ze is verwaald in de stad. Ahhh.. zielig maar ze komt eraan
Hey hallo allemaal, Zo ze zijn hier net geweest om de dakgoten schoon te maken, dus kan weer doen waar ik zin in heb. Heb altijd zo'n hekel aan pottenkijkers Pfff ik ben zo duf als een konijn, niet moe maar lam zeg maar. Maar dat zal ook wel door het weer de hele tijd komen, dat blijft maar omslaan. Wij willen ook niet weten wat het wordt, wisten we bij Nils ook niet. Ik weet alleen dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, omdat de vorige bevalling in een keizersnede eindigde en dan mag je bij een volgende niet meer thuis bevallen. Ik weet nog niet wanneer ik de vk ga bellen, ik denk over een week of 2. Mss ook wel eerder als ik niet meer kan wachten om te bellen haha. Groetjes Inge
MvM is net geweest. Ze zei dat mijn test wel érg positief was voor de duur van mijn zwangerschap. en ze vroeg of ik zwanger van een tweeling was dat vond ik wel erg leuk hihi. Nou ik mag dus vanaf morgen al beginnen met plassen! en ik heb de dvd uitgekozen. wat heb jij uitgekozen, Wieffie?
ok en mag je meteen plassen als je nu test hoord je test toch ook heel erg donker te zijn? ik heb zaterdga nog een test gedaan haah en die was ook super donker,
Hoi meiden! Gezellig kletsen hier Ik heb bij mijn zoontje ook braaf in die stinkbussen geplast, maar ik sla het deze keer over. Op ons oude adres kwamen ze het namelijk gewoon halen, maar nu moet ik helemaal naar een andere stad rijden om die bussen af te leveren (net verhuist naar een dorp). Jammer En pretecho's, ik heb er nu al zin in! De vorige keer wilden wij het geslacht ook weten, en dat vond ik eigenlijk erg leuk. Dus deze keer weer. De verlos bel ik over twee weken pas, dat schijnt hier normaal te zijn. Oh en die geuren, herkenbaar! Gisteren boodschappen wezen doen, maar ieks! Mufheid bij binnenkomst, en van de groentenafdeling werd ik ook niet blij. En als ik de katten eten moet gevan ga ik helemaal over m'n nek, wat stinkt dat vlees zeg! Verder wel misselijk hier, maar met vlagen. Vooral na het ruiken van bepaalde geuren enzo En nu wacht ik nog op de postbode die de z-testen komt brengen die ik gisteren besteld heb. Ik had ze bij Sensitest besteld, maar was zo ongeduldig dat ik alsnog naar de drogist ben gehold voor een CB. En die was zo positief dat ik die andere eigenlijk niet meer nodig heb, maar ja. Zo, ik ga even een blokje om met de hond. Het weer is nog even mooi, maar ik denk niet dat dat zo blijft, aan die wolken te zien.
sensitest testen NOG STEEDS niet positief bij mij (alle andere merken wel) haha weird huh! Ja ik heb ook weer zin in pretecho's hoor!
Ik heb het boek gekozen en dat zat er ook gelijk bij toen ik de bussen kreeg De dvd had mijn zusje al en het serviesje vond ik niet zo leuk Ik heb net gebeld met het zh, mijn oma wordt dadelijk geopereerd. Ze heeft dikke darm kanker en nu gaan ze een groot gedeelte van haar dikke darm weghalen (incl. de kringspier, auw) en leggen ze een stoma aan. Bah, ik heb wel een beetje spanning daarom, ik hoop dat alles goed gaat. 't is een zware operatie, daarna moet ze ook 48 uur op de IC
Rach, hebben ze bij jou 2 eitjes teruggeplaatst? Dan heb je idd meer kans natuurlijk op een tweeling Bij mij was de streep vorige week nog niet heel erg dik (zie album) maar ze vond het genoeg om gelijk maar te beginnen met plassen
Wieffie, nee omdat ik nog jong ben (23, volgende week 24 ) mage r maar 1 teruggeplaatst worden. enneh.. het servies vond ik ook niet zo leuk leeuw, ik dacht dat de zwanegrschapstesten van MvM niet snel positief kleuren, omdat je duidelijk veel HCG in je urine meot hebben voordat je mee mag doen. maar ik mag gelijk beginnen.
mmm dat maakt de kans op een tweeling dan niet erg groot Ik vroeg me idd ookal af of die test idd niet een grotere hoeveelheid HCG nodig had... Trouwens ik heb wel het idee dat er deze maand veel vrouwen zwanger raken die al een langere tijd bezig zijn of uit de mmm komen....
ja he. nou uit de MMM is, naar ik weet, deze maand nog een andere vrouw zwanger geraakt, maard ie schrijft hier (nog) niet mee
[i]* noppie breekt in vanuit februari-mama's* Jaaaaaa, gilgilgil, Spekkie, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ooit zaten we eens in hetzelfde NOD-forum, weet je nog? Heel veel succes en gezondheid! liefs noppie
Oh, wat spannend! Altijd fijn om te lezen dat daar weer iemand weg kan! Al die rot behandelingen... jak...
ik hoor wel erg veel roze voor deze maand ben benieuwd hoeveel er nog bijkomen (we hebben nog even!) Ik ben onze site al aan het maken voor de klein (nog effe wachten met online zetten natuurlijk hihi) staat ook op onze huidige site waar we gaan trouwens enzo (kan niet wachten!)!)
Dag lieve aprilmama's ik ga afscheid van jullie nemen ( ik ben hier ook niet veel geweest maar toch ) Het is ah einde van vorige week misgegaan. Dus ik ga door voor n poging meimama's! Jullie allemaal ontzettend genieten van je zwangerschap he Ik hou jullie wel in de gaten 8)
wat klote voor je zeg! dikke knuffel vind heel lief dat je ons in de gaten houd ik hoop dat je snel weer zwanger bent!
heb vandaag toch maar gebeld en mag 26 augustus naar de verloskundige en 1 september voor een echo spannend allemaal hoor
@Kita29: Wat verdrietig voor je....veel sterkte en heel veel succes voor de komende tijd, dat je maar snel weer zwanger mag zijn! Dadelijk komt MvM hier, ben steeds zo bang dat ik helemaal niet zwanger blijk te zijn! Stom he want ik ben het gewoon, maar stel je toch voor, sta je daar....hahahahaha! Verder alles oke hier, alleen erg moe...maar ben ook gisteren uit de nachtdienst gekomen, denk dat het omschakelen nu wat lastiger gaat dan anders. Zie wel hoe lang ik het volhou.