April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Hahaha ach mannen ;)

* nieuwe buikfoto bij mijn buikfoto's*

2. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

Apr 3, 2008
    3,515
    1
    0
    @Mimi; je hebt een groeispurt gehad! Supermooi buikje!

@Eefje; bedankt voor je lieve reactie!
    En wat fijn dat je dochter je geholpen heeft...:rolleyes: :)

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    3,202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Wauw, mooi buikje Mimi.
    Dames, ik ben weg. Doei.......

4. loeka12

loeka12 Actief lid

Aug 9, 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Even ego bericht: Mag ik advies van de ervaren moeders / meiden die verder zijn dan ik?:
    ik voelde zojuist een soort van plopje, voelde een beetje als een zuignapje dat losgaf, dat gevoel. Is dat nou de baby? IK denk zelf van wel want waren beslist niet mijn darmen...
    ben helemaal blij! :) :)

Indy: ik heb mijn 20-weken echo al op 20 nov. dan ben ik eigenlijk 19 weken maar we gaan 22 nov voor 2 weken op vakantie (naar Bali) dus vandaar.... vind ik heeeelemaal niet erg want heb totaal geen geduld meer ;)

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Het zou heel goed kunnen meis dat dat je kleine is. Meestal weet je het zelf eigenlijk al hoor. Ik dacht in het begin ook van wat het was. Hahaha nog voel je nog plopjes maar noge even en dan voel je het duidenlijker.

Mijn echo heb ik volgende week en ben dan 19 weken en 5 dagen

6. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    @Loeka: dat kan heel goed de baby zijn!Je gaat het nu vast vaker voelen, erg leuk!

@Danielle: ik herken je onzekerheid ook hoor. Ik heb nu natuurlijk al een kleine vent rondlopen, maar voor hem had ik echt niks met kinderen. En nu.....er komt zelfs een tweede. Nooit gedacht! Maar het gaat zo goed en ik vind het zo leuk dat ik zelfs een derde niet uitsluit ;) Geloof me: komt echt goed als je je kleine spruit eenmaal hebt. En zo jong ben je toch toch niet (ik wil je geen ouderdomssyndroom aanpraten, maar 26 is niet superjong om een kindje te krijgen?)

@Mimi: mooi buikje hoor. Groeit lekker nu!

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho. 17 nov mogen we! De 20 wkn echo duurt me echt te lang.....

7. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    vind ik wel knap ik had nooit met maar 1 persoon kunnen zijn in heel mijn leven, ik wil weten wat er allemaal is en ik zou ook geen maagd willen eerlijk gezegd, ben blij met wat seksuele ervaring van mijn partner :) ik heb veel dingen geleerd (ook wat ik absoluut niet wil, misschien is dat nog wel het belangrijkst) ik heb lekker de snoepjes geproefd en nu heb ik de lekkerste gevonden haha als ik er maar 1 had geproefd had ik me wel steeds afgevraagd of hij wel de ware was voor mij, JUIST omdat ik ervaring heb weet ik nu dat hij de ware is terwijl ik vroeger NOOOOOIT op hem gevallen zou zijn met mijn eerdere kennis (en andersom ook niet) het zijn juist onze levenservaringen die ons bij elkaar gebracht hebben en dat vind ik zoooo mooi!

ALs mijn zoon of dochter zover is hoeven ze van mij niet de hele discotheek af te gaan maar ik zou ook niet stimuleren dat de eerste liefde DE liefde van je leven is want helaas is dat vaak gewoon niet zo (uitzonderingen zijn er altijd) zoiezo als je jong begint verander je zelf ook dus ook je behoeftes e.d. je kan bv van flierefluiter opeens iemand zoeken die vastigheid wilt of andersom..

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    wwjc, succes en veel plezier bij de gyn.

Wat betreft lezen en dat boek.
    Ik vond dat boek ook helemaal geweldig terwijl ik eigenlijk niet zo van dat soort boeken ben. En lezen, ja dat komt jammer genoeg al een paar maanden niet meer voor. Lezen in boeken dan, tijdschriften over zwanger zijn verslind ik echt!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik sta in mijn album...whaha...zal ff een orginele foto erbij zetten...maar niet te lang dadelijk herkent iemand mij nog..

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had redelijk hetzelfde toen ik nog geen mama was dus komt wel goed, nu gooi ik met gemak mee rond :) (geintje natuurlijk maar je word wel wat lomper met de tijd haha)

Mooie buik MIMI! echt een groeispurt, mijn moeder komt vandaag binnen en die zegt opeens WOW ik heb je gisteren nog gezien maar volgens mij is je buik gegroeid vannacht hahaha

11. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vind je zoiezo al een mooie meid maar dat iets donkerder staat je goed, zachter en dat vind ik mooier! ik ga zo ook eens proberen hoor LEUK LEUK!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    imd iedereen denkt daar anders over en ik weet dat mijn vriend absoluut voor 200% mijn ware is!
    En daar hoef ik niet zonodig met andere dingen te hebben geprobeert.....voor hem heb ik ook wel iets met jongens gehad maar nooit de behoefte gehad om daar mee verder te gaan...ieder zijn ding toch..

13. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik zie al je hebt uitzonderingen :) ik ken ook een iemand die al vanaf haar 14e met iemand is en nu nog steeds en kids heeft en alles en gaat nog steeds goed... ik vind het alleen heel knap!

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ik zou dat nooit durven mijn haren een andere kleur verven ben een zwaar saai persoon die niet van veranderingen houd :)

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    haha nou ben ook trots op ons...hihi... :)

16. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je moet eens gek doen in je leven hoor, voor je weet ben je 80 en heb je nooit eens wat geks gedaan ik heb mijn haar blond, bruin, zwart, rood, paars, groen, en roze gehad lekker experimenteren, zal eens wat foto's inscannen van mij vroeger!

Iemand die geen risico's durft te nemen leeft niet echt zeggen ze... dus gewoon eens doen en het is geen mega verandering eerlijk gezegd gewoon net effe wat verfijnder wie weet wil je nooit meer terug haha

Mijn echte haarkleur weet ik geeneens meer :)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    eefje bedankt....mijn collega zal ook heel blij zijn want die wil altijd al weten hoe ze eruit ziet met een pony dan kan ze eindelijk eens een keer kijken...ik ga haar morgen de site door geven!

18. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hoe lang ben je al samen met je vriend/man Lynn1986?

Wij zijn al ruim 11 jaar samen en ook wij zijn voor elkaar de eerste waar we echt 'verder' mee zijn gegaan. Wel daarvoor vriendjes gehad, maar nooit de behoefte gehad om er echt sex mee te hebben.

Meiden van 14 die echt samen blijven met dezelfde vent vind ik wel erg knap hoor....Ik was 'al' 18 toen ik mijn vriend kreeg, dat is dan misschien wel wat anders.

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    Nou ik durf wel risco's te nemen en mijn leven is niet saai..gelukkig maar...maar sommige dingen wil ik denk ik liever niet anders.... :)[​IMG]

20. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    wij zijn nu 8 jaar samen maar eerlijk ik kreeg 2 maanden voor mijn 15e verjaardag met hem.....ik ken veel meiden die nog steeds bij elkaar zijn na zoveel jaar...allemaal uit dezelfde klas dus denk dat we elkaar hebben aangestoken... ;)

Share This Page