April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    Hey meiden!
    en zo gaan jullie van de verkiezingen, via de abortus naar de metamorfoses...hahahaha geweldig zijn jullie!

IMD vraagje...wat heb je op die ene foto een leuke groene bh aan! is dat een normale of zo'n meegroei-ding? :)

Marijke welkom en van harte gefeliciteerd! Leuk dat er nog een 'ouder' iemand aanschuift voor wie dit 't eerste kindje is!

Loeka zou heel goed kunnen idd dat dat de baby was! zoiets voelde ik dus eergisteravond ook, maar daarna dus niet meer....dus 't zal toch wel niet :( Mare...lekker man, naar Bali, heerlijk!

Wwjc voel je je inmiddels al wat vrolijker? hoop het voor je! gelukkig zijn wij er nog voor je ;)

amom wat leuk dat om je es in het echt te zien! en fijn dat je gewoon weer lekker meekletst. Is het gelukt met de boodschappen vanavond?

Hier gaat alles zn gangetje...ik durf nog niet heel erg voorbarig te zijn, maar het lijkt nu zo zachtjes aan echt ietsje beter te gaan. Hoop dat dit zo door blijft zetten!

2. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, jullie hebben je wel vermaakt met de kapsels he?

Maar Mimi, wat gaat er nu 'in en uit en hangt een druppeltje aan'? Heb ik dat antwoord nou gemist.....

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    is een normale die ander zat in de was, ik had er twee maar de ander heeft de hond te pakken gekregen en kan niet naar de winkel om er een bij te halen haha (en te lui geweest om iemand te vragen of online te bestellen) deze heb ik in spanje gekocht daar maken ze bh's van het soort spul waar ze wetsuits van maken, en zitten echt als gegoten! HEERLIJK! maar zitten wel beugels in dus kan ze niet langer als een dag of twee-drie aan zonder schijven te krijgen (als ik zwanger ben tenminste)

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hmmmm...spanje, da's nou weer jammer! beetje ver rijden om een beha te kopen ;)

5. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Joh, je moet gewoon iedere reden aanpakken om even lekker op vakantie naar spanje te gaan ;)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb vandaag een bh aan gedaan die een paar maanden geleden nog iets te groot was dat was 75 E en nu begint tie een beetje te strak te zitten...grr en ik heb 4 van die meegroei dingen maar voel me er niet echt sexy in!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    mimi wij willen wel weten wat de oplossing is...

het is groen en rond?

8. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik herken het Lynn1986...ik vind die meegroeidingen vreselijk. Zo slap ook....

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Het is niet bij te houden hier, maar zo te lezen hebben jullie een leuke middag gehad!

Wwjc: ik heb hetzelfde :( :( :( Ik voel me weer in de puberteit (alsof niemand je begrijpt en de hele wereld tegen je is...). Nu maar hopen dat ik na de bevalling weer mijn oude ik word.

10. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    hahaha ben vrijdag vrij en dan tegen mn vriend zeggen 'k ga even een bh kopen. oh ja? waar dan? nou....in Spanje! hahaha

ik vind die meegroei-beha's ook vreselijk...voel me er ook totaaaaal niet sexy in! ik heb er nu eentje maar draag toch nog voornamelijk een paar beha's die me te groot waren toen ik wat afgevallen was....nu zijn ze bijna weer aan de kleine kant..hihi

11. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik draag idd nu een beha die gewoon te klein geworden was. Ik ben blij dat ik 'm toch even bewaard had......

Kipkip, wat vervelend dat je je zo voelt! Weet dat je altijd medestanders hier hebt ;)

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden,

Ff een 'domme'vraag misschien, maar net na de sex wat bloed op mijn wc papier. Dit is niet erg toch? Komt toch door de dunne baarmoederwand en de betere doorbloeding?

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank sommige voor de steun! (Blij dat ik niet de enige ben)
    Het gaat nog niet echt top, maar komt omdat de dingen die ik moet doen zich nog steeds opstapelen. Ik wil gewoon rust!
    (Kom net bij ouders vandaan waar ik boodschappen voor gedaan had en gekookt en meegeholpen keuken leegmaken. Daarna naar schoonzus nog wat afgeven en blijkt dat ik voor volgende week 2 andere mensen moet regelen voor Tarzan)
    Maar goed, ga nu beginnen door te douchen en naar bed te gaan. Ben echt emotioneel ff helemaal kapot. Ik zie morgen wel weer.....

Alvast trusten! (Tot morgen)

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    voor de gene die inspanning zaten te w8ten op mijn vraag: het is groen en het is rond......kermit de knikker

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    2 andere mensen regelen voor tarzan? snap het niet echt....

maar als je zoveel dingen doet dan kun je moeilijk aan je rust komen denk ik?

16. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, ja die blijft leuk. Er zijn veel mopversies met Kermit in de hoofdrol....ik kan er alleen ff niet opkomen....

Wwjc: trsten meis. Hopelijk ziet het er morgen allemaal weer wat beter ut. Denk goed aan jezelf!

BrendaGill: volgens mij kan dat idd zo zijn ja!

17. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    hmm ik hou het wel even in de gaten...ga zo maar even het hartje luisteren...

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik denk ook dat het kan komen door gemeenschap..heb veel verhalen gelezen dat iemand dat had en elke keer door een goed doorbloede bm..maar goed ff opletten dat het niet teveel is..

19. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja doe ik ook maar tis ook niet donkerrood, het is lichtroze en net het hartje geluisterd en hij was weer lekker druk van de ene naar de andere kant en schoppen tegen de angelsound! Ben zo blij dat ik dat ding gekocht heb :D

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Bedankt weer meiden :D
    Ik ga filmpie kijken met me mannetje(s) ;)

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina