April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    rach beterschap....ziek goed uit he..

over die termijnen...de gyn zei toen tegen mij dat ze nu veel beter het termijn kunnen bepalen omdat ze het eerst niet exact konden meten...maar in mijn verklaring staat ook 5 april hoor...maar vind het gewoon fijn een paar dagen extra....bloos...maar op hyves enzo houd ik gewoon 5 april aan...

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Goeiemorgen allemaal!
    Weer lekker veel geschreven zie ik.

@rach: veel beterschap!
    @leeuw: ik heb geen last van menstruatiegevoel deze zwangerschap, bij mijn zoontje had ik het wel in het begin van de zwangerschap en nu niets gehad. oh wat fijn dat je morgen je kleintje weer gaat zien!
    @lynn: ik ben ook zo verschrikkelijk moe, kan wel hele dagen slapen, heb ik al vanaf het begin en zeker met een peutertje van bijna 2 hier rondlopen soms erg vermoeiend ! hij heeft ook nog altijd wat last van het uurverschil en is dikwijls om 6u30 al wakker.
    @coto: nog geen nieuws?

hier gisteren voor het eerst bijna de hele avond de beeb gevoeld :) was zooo blij want had het van de hele dag en dagen ervoor maar heel weinig gevoeld!

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow gister was de baby ook erg druk :D voel de beeb wel elke dag en vaak, reageert ook als ik mijn handen op mijn buik doe.
    Maar steeds als ik het aan papa wil laten voelen is de baby stil :)
    Was met Jason ook zo.

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hier nog geen reactie als ik mijn handen op mijn buik hou, was bij Rhune vanaf 20 weken.
    wat wel is dat die altijd actief word als ik aan het eten ben :)

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Nog 6 keer slapen en dat weten we het :) !
    Alweer 19 weken !

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@Rach, beterschap meis! Hopelijk is het nu dan snel voorbij. Jammer dat het uiteindelijk wel het kuurtje is geworden, maar ja je moet ook geen bloedvergiftiging of zoiets krijgen... lekker laten verwennen door je mannetje ;)

@sylvie haha helemaal uitgerekend hoe vaak je nog moet slapen! geweldig! Hopelijk dat de beeb dan niet verkeerd ligt. Lekker dat je de beeb goed voelt!

@zwangerschapsbh's Ik heb ze wel, van die slappe dingen, maar nu ik aan huis geklusiterd ben draag ik lekker niks :oops: heerlijk! Als ik ff weg ga, of op bezoek doe ik mijn gewone bh aan. staat toch net ff wat mooier dan zo'n slap ding vind ik.
    En die onderbroeken haha ik heb van die gigantische over de belly ;) Vind die die eronder zitten maar pijnlijk! Maar ja als het maar lekker zit :)

@Danielle, lekker dat het kamertje nu leeg is: VULLEEEN! haha dat zal wel lukken bij de babydump, vind dat een erg leuke winkel. Heb daar een hele leuke boxkleed gekocht, lime groen met muisjes en spiegel en knisperdingetjes eraan, was helemaal verkocht toen ik hem zag (en ik heb geeneens een box!)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zijn jullie stiekem ook zo met namen bezig? Ik word er soms gek van vooral de jongens naam :)

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha ja wij zijn bezig met de namen...en aangezien het een heer word en geen dame...was het nog lastiger...maar ik denk dat we eruit zijn...

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ja hier kom ik er wat betreft jongensnaam echt niet uit. Ik vind DE naam namelijk totaal niet bij de naam van mijn zoontje passen.
    Misschien kunnen jullie me helpen...PB me ff dan stuur ik de namen naar je op!
    Is wel een stuk handiger lijkt me als je het geslacht al weet!

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik vind het ook echt heel moeilijk. Eerst vonden we de meisjesnaam moeilijjk. Maar die staat nu al sinds de 2 zwangerschap vast. En nu is het weer de jongensnaam. Komt omdat een de dochter van een kennis van mijn ouders die naam hebben voor hun zoontje.

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    das zuur dan...maar als je mijn namen wilt weten moet je even op onze hyves april kijken o pde 2 e krabbel pagina..graag hier niet noemen!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Met de jongensnaam hebben wij juist de minste moeite, daar waren we snel over uit maar voor een meisje vind ik het zo moeilijk... nog maar 5 nachtjes slapen en dan weten we of we nog heel hard moeten nadenken of dat we er uit zijn :D

Hier ook erg moe, ben gisteren om half 10 in slaap gevallen op de bank... en ook weer enorme hoofdpijn vandaag... net paracetamolletje ( het leeft onder de grond en heeft nooit hoofdpijn? een paracetamolletje haha even inhaken op de mopjes van gisteren) genomen en ik hoop dat het zo weg gaat...

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@lynn, de bovenste van je lijstje?

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahaha...ik denk het wel...maar is nog niet 100% zeker omdat vriend..er nog aan meot wennen....maar goed hopelijk komt dat anders moeten we verder gaan zoeken..

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    môgge allemaal,

Rach, beterschap! heb zelf vaak oorontsteking gehad, dus weet hoe vies zeer dat doet. anders toch even overleggen of er een kuur is die wel OK is?

Leeuw: bofferd, jij mag morgen al voor 20-weken echo! spannend hoor. wij mogen maandagmiddag. heb er zoooooveel zin in!

Amom: bang voor paarden en dan naar een manege moeten? da's niet fijn! ik heb zelf een paard, ben al paardengek sinds ik 2 ben ofzo. terwijl mijn ouders er eigenlijk bang voor zijn (die durven nu wel met gestrekte arm mijn paard een wortel te geven -hihi-, maar dat heel jaaaaren geduurd).
    ik ben zelf heeeel bang voor spinnen. ieks!

Lynn: hier ook moeeee. kan de heel dag wel slapen. ben vandaag vrij en pas kwart voor tien wakker geworden. :oops: nouja, baby zal het wel nodig hebben.

Mupkuh: namen zijn we aardig uit. 1e en 2e wel, voor j en m, de 3e namen nog niet. komt wel! en maandag weten we of we ons op j of op m moeten concentreren! :) we houden de namen wel geheim. gaan wel vertellen wat we krijgen (zoon of dochter), maar vind het ook leuk om nog iets voor ons tweeën te houden.

Sylvie: fijn dat je je kindje zo goed voelt. ik twijfel er sinds ene paar dagen aan of ik de baby wel voel. het is namelijk nog steeds gekriebel, en soms zit het onderin mijn buik (kan goed), maar soms wel 4 cm. boven mijn navel (lijkt me toch stug). voel geen schopjes, en voel ook niks als ik mijn handen op mijn buik leg. alleen scherpe steekjes af en toe. venijnig zijn die! zouden dat schopjes zijn?!? geen idee...

@rest: fijne dag allemaal! ik ga rustig aan doen vandaag. wil nog even op zoek naar een bepaalde wikkeldeken (Delftsblauwe van Snoozebaby), maar zijn lastig te krijgen hier in de buurt, geloof ik. Ik wil dat kopen van het laatste verjaardagsgeld wat ik van mijn vorige jaar overleden opa heb gehad (had heel bijzondere band met hem, mis hem nog heel erg ook); zo is het net of opa dan wat aan de baby heeft gegeven, en dat vind ik een heel fijn idee.

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hier ook rampen voor een jongensnaam! ik vond het bij mijn zoontje al verschrikkelijk moeilijk en nog een tweede jongensnaam vinden nu dat zie ik helemaal niet zitten ! de meisjesnaam ligt al lang vast. ik heb mezelf voorgenomen om me er niet meer over druk te maken tot we het geslacht weten.

@ amom: gelukkig heb ik een lieve gyn die echt wel de moeite neemt om het geslacht heel duidelijk te zien. bij mijn zoontje ben ik toen ook even moeten gaan springen :) zodat die goed kwam te liggen :)

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij de eerste konden we niet komen uit een meidennaam (bleek een jongen te zijn) en nu vonden we geen leuke jongensnaam (en was het een meid) bij ons was het eigenlijk dus al duidelijk voordat we wisten wat het was haha

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga even een paar echo's in mijn album zetten. En dan denk douche, hondjes uitlaten en een filmpie kijken.

Ga ook even op hyves kijken bij de namen.

19. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @lien: zo is het het hier ook heel lang geweest van , was dat de baby nu of niet?! maar nu gisteren was het echt heel duidelijk, vandaag wel nog niets gevoeld. denk eigenlijk niet dat het al echt boven de navel kan zitten, geen flauw idee eigenlijk. ik had gisteren echte steken door mijn navel, was echt pijnlijk, geen idee wat het was maar ben er toch even bij moeten gaan liggen want werd er echt niet goed van.

20. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@lien Ja ik zie het ook niet echt zitten, maar ja! we zien wel hoe het gaat! Idd mooi idee om iets te kopen van het geld dat je van je opa hebt gekregen! Hopelijk kun je het vinden, anders misschien via internet?

Deel Deze Pagina