ik ga ook even een buikfoto in mijn album zetten, eentje van nu en eentje van toen ik zwanger was van mijn zoontje, echt een totaal andere buik, vinden jullie niet?
@sylvie haha ik zie je al springen! Wel handig natuurlijk dat het zo kan! ik zet de namen ook wel ff op hyves, is wat makkelijker dan steeds PB-en
Morning ladies...tsjonge, heb niet alles terug gelezen, maar Lien en Sylvie, je kan de beeb nu al boven je navel voelen, hoor! Ben net nl bij de VK geweest en de BM ligt nog net onder mijn navel, maar ze zei, dat ik de kleine wel boven mijn navel kan voelen. Verder alles goed en voor het eerst het hartje gehoord! Yeahhhh Bloeddruk ook prima (110/60) en ik mag een afspraak gaan maken voor de 20 weken echo
ja geweldig he vind ik echt het mooiste aan zwanger zijn, je kleintje voelen bewegen! als ik voorover gebogen zit dan begint die altijd, denk dat die het niet zo fijn vind als ik dat doe
Rach: beterschap! Namen weten we hier al een paar jaar, dus dat komt wel goed bij jongen of meisje. Coto: nog geen nieuws? Ik duim vreselijk hard voor jullie!
ja nu is ie zachter, ronder lopend zeg maar.. wie weet is dat een seintje Deze baby voel ik wel een stuk minder als Dean (komt denk ik ook door de placenta) en dat terwijl dean een hele rustige baby was in mijn buik (moesten hem ALTIJD wakker porren tijdens echo's en Miley springt alitjd in het rond LIGT NOOOOOOIT stil en toch voel ik haar minder. Bij Dean was het vooral als ik op kantoor achter de pc zat dat ie bezig ging want dat "mocht" niet ik moet rechtop zitten (erg grappig maar wel beetje irritant!) maar goed zal nog wel last genoeg krijgen straks van ingetrapte nieren, ribben e.d. dus geniet nog maar even van haar zachte kikkergekroel (zo noem ik het want het is net of er een kikker in mijn buik zit die je met twee handen vasthoud en eruit probeert te komen)
He Ladies! Zo heb effe niet alles gelezen hoor, sjee dat is een dagtaak Ik heb me aangemeld op de hyves site maar nog geen bevestiging binnen! Ik wet niet meer wie hem onderhoudt, maar mag ik ook komen kijken LIEFS
Heet de hyves van hier april-beebies? Weet namelijk niet of ik wel lid ben van de hyves van het zwangerschapsforum! Dan zal ik daar onze namen ook opzetten!
O ik voel ook af en toe wat boven mijn navel, maar dacht dat dat niet kon! Wat leuk! Zo spannend he? Mijn placenta ligt voor, dus zou eigenlijk nog eventjes moeten duren, maar voel echt wel steeds iets! @ Lien: volgens mij zag ik die kleden in Loods 5 (Zaandam) liggen. Ze zitten ook in Sliedrecht. Weet niet waar je woont, maar misschien heb je er wat aan. Heel grappig trouwens, mannen kunnen ook mee voelen met de kwaaltjes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Couvade Wat betreft namen, mijn vriend is er helemaal uit, ik twijfel nog over de jongensnaam. Maar ga me daar pas druk overmaken als het over 2 weken een jongetje blijkt te zijn.
Ja nu lukt het, ik zat alleen te wachten op bericht van hyves maar dat krijg ik dus niet blijkbaar! Thanxx ga effe snufelen.
leuke namen en ook origneel die meiden naam...bij ons zou het ook zo iets zijn...w8 ik zet de meiden naam er wel ff bij moet je zo maar even kijken!
zo dat was leuk ff die naam opschrijven,...heb ik nog nooit gedaan hahahahaha.. heb vannacht over mijn jochie gedroomd....maar hij was nog maar heel klein...en hij houd van knuffelen...heb ik al wel eens verteld dat hij in een droom heeft gezegt dat hij julius wil heten....hahaha stom he...maar hij krijgt zijn zin niet!
oh ja dat is ook een mooie naam. Nou ik heb dus al jaren geroepen Sophie als meisjesnaam. Maar aangezien die nu al ik weet niet hoe lang in de top van meisjesnamen staat vond ik het geen goed idee meer. De pest is dat ik mijn eigen naam heel mooi vind dus dat is geen handig uitgangspunt, maar ik hou een beetje van franse namen. Maar mijn peettante is zo'n geweldig mens en toen kwam mijn man aan met die meisjesnaam. Ik was helemaal in de wolken. En als het een meisje wordt zal mijn peettante echt super verrast zijn! LIEFS
Mijn man zat onder de puisten kwam bijna 15 kilo aan! tijdens mijn eerste zwangerschap dus dat geloof ik helemaal.... haha