ik zit vreselijk in de stress. had meteen na positieve test allemaal zwangerschapsverschijnselen, maar de afgelopen 3 dagen helemaal niet eer, geen vreetbuien meer, niet moe, niet duizelig, geen krampen, geen pijn in mijn lies.....zucht...wordt er erg onzeker van @kita29 spijt me dat het mis is gegaan, hopelijk wordt je een meimama! succes!
hmmm amom22 kan me voorstellen dat je een beetje onzeker wordt. Maar je test is nog steeds positief toch? En ik heb nog helemaal geen kwaaltjes gehad, alleen wat steken in mijn buik, maarja die kun je normaal ook wel eens hebben toch? Nou dikke knuffel meis, en het komt hopelijk allemaal wel goed
ik heb niet meer getest na 2 testen, die waren al wel een flinke poos terug. Moet ik het toch maar weer doen?
Tuuuurlijk weet ik dat nog! Thanks meis, en jij ook nog van harte met je zwangerschap En dan een beetje contrastrijk berichtje, maar Kita... wat vreselijk jammer zeg! Dikke knuffel idd, en veel sterkte.
KITA STERKTE MEISJE! Ik ben net gebeld door het ZH en de test was ook daar positief! GElukkig maar, geniet ze allemaal!
zo ik ben weer wakker ... mvm heeft me gebeld ze komt vrijdag al ... Trouwens wat mochen sommige vroeg naar de vk en de andere juist weer laat! 1 september zag ik net ... Als ik mag ben ik ongeveer 8 weken, kunnen ze dan wel wat zien? Ik ben best bang voor een inwendige echo! Maar ja als het moet moet het, als ik maar een hartje zie kloppen!
Hoi allemaal, Volgens mij kan ik me hier ook bij aansluiten. Gisteren getest en een vaag (heeeel licht) streepje. Vandaag nog een test (net gedaan) en het streepje wordt donkerder. Denk dat ik het mag gaan geloven! Alle zwangeren hier gefeliciteerd!
Ik mag al met 6 weken, maar ik zit in MMM en zelfs dan kunnen ze al wat zien. DUs die 8 weken zitten wel snor hoor! Maak je niet druk over een inwendige echo, een tip; ga vantevoren nog even plassen dan voel je je blaas niet zo. Maar het stelt niks voor hoor, ze doen er wat glijmiddel op en voor de rest lijkt het op dat ding wat je o zo lekker vind hahahahah
haha plassen ik moet met een volle blaas komen IK moet 2 grote glazen water drinken voor ik kom! Ik kan niet wachten.. ik weet nu al dat ik in tranen uit barst haha
Wannabemommie, gefeliciteerd! en dat in ronde 20! wow leeuw, ik heb al zooveel inwendige echo's gehad, er is niks engs aan. Het is misschien een beetje onwennig voor jou. Ik hoop eigenlijk dat ik een inwendige echo krijg, want dan weet ik dat het beeld duidelijker zal zijn. Het is trouwens wel zo, ik wil niemand bang maken, maar dat je na een miskraam ook nog positief test. het zwangerschapshormoon is dan gewoon nog niet uit je lichaam. Amom, ik heb gelezen dat als je in eens geen last meer van zwangerschapsverschijnselen hebt, terwijl je ze eerst wél had, je even je dokter moet bellen. Lichtje, ik was ookzenuwachtig, maar de test loog er niet om hij was ontzettend duidelijk. het valt vast mee. laat je weten wat je hebt uitgekozen voor kadootje? Veroon, 1 september de eerste echo, spannend zeg! het is nog wel even ver weg, dus ga ondertussen maar heel veel leuke dingen doen, dan vliegt de tijd zo voorbij Net kwam mijn zusje langs met zoiets liefs: een heel leuk zwangerschapstopje. helemaal mijn smaak. vind het zo lief van dr dat ze gelijk is wezen zoeken voor mij in de stad. Kita, sterkte met het verlies. en heel veel succes in de nieuwe ronde. liefs!
oh hihihhi is dat omdat het een echo is voor een baby? ik hab al heeeeeeeeeel erg veel inwendige echo's gehad en dan hoefde dat niet. Ze hebben er nu ook niets van gezegd voor 19 aug.
@Rach84: dankjewel! Het is idd ronde 20, vandaar dat ik het ook nog niet helemaal geloof In maart was ik ook zwanger, maar dat werd helaas een MK. Dus hopelijk gaat het deze keer goed.
Wannabemommie, welkom en gefeliciteerd zeg! Vergeet het ook bijna te melden, maar ik heb net nog even over die Sensitest geplast en ook die is zowat paars... Ik kan me niet herinneren dat de testen bij mijn zoontje ook zo knal waren, dadelijk zijn het er nog twee ipv een
sophia, ze hebben er bij mij ook niks van gezegd. het maaktt me verder ook niet zoveel uit. Ik heb sinds vorig jaar augustus wekelijkse echo's gehad, dus ik lig er niet wakker van leeuw.. uh.. tja ik las het ergens. iemand schreef dat ze bloedverlies had gehad maar gelukkig nog wel positief getest had. toen ebdacht ik me dat je ook bij een miskraam nog positief zal testen. maar ik wil niemand ongerust maken 8-[ wannebemommie, ik ben in ronde 23 zwanger geraakt, dus ik snap je helemaal
Ik kreeg mijn eerste echo met net 7 weken en gewoon uitwendig je ziet alles al (tenminste ligt aan hun apparatuur, bij de VK zag je amper wat en bij een pretecho bureau zag je alles) allemaal uitwending, en heb toch echt wel speklaagje hoor (zacht uitgedrukt haha NU HEET het een mummytummy na mijn eerste) ik zou een inwendige weigeren ik vind het niet nodig bij mij..
Wannebiemommie: GEFELICITEERD! Wat heerlijk voor je! Rach84: MvM is geweest, vet positieve test! Was echt zenuwachtig joh! hahahahaha! Ik heb de DVD gekozen, kan ik samen met mijn mannetje kijken.....zwijmel zwijmel...