ja zo mag ik het niet zeggen he...is niet pedagogisch verantwoord....hij is iets mee aanwezig dan wij zouden willen 8)
Hoi hoi! Kwam even snel zeggen dat ik ook een paar bewerkte fotootjes in mn map heb gezet..Hilarisch! Ik lees straks even alles terug en dan ben ik er weer even... Liefs Eefje
hahah ik heb ook net een goed foto van mijn eigen proberen te maken om te kijken of kort haar mij echt neit staat
ik moet om 15:00 uur en heb net heel mijn huis onder tussen gestoft en gedweild...dus ben me niet aan het vervelen... kan nog veel meer doen maar ben lui en moe!
ik ben wel aan het werk, maar er worden nu niet echt veel reizen verkocht met deze crisis. Is toch niet echt de eerste levensbehoefte Tja en je moet toch door de dag heenkomen........
doe mij maar een reisje...waar wil ik heen uhh...niet ver weg maar wel warm...ben niet zo goed in reizen..vind het ver-sch-rik-ke-lijk...ben blij dat we in juli naar egypte zijn geweest nu gaan we de aankomende 4 jaar met de auto is mijn belooft..
He dat heb je goed geregeld ! Ik vond reizen wel heel erg leuk, maar heb dus vliegangst (ja en ik werk op een reisburo ) Maar goed in het voorjaar zijn we naar Florida geweest en een cruise gemaakt. Dus voorlopig hoeft het ook even niet. En natuurlijk gaan wij vanuit het werk nog wel eens op reis (manlief zit ook in de reiswereld) dus dan heb je toch wel leuke uitjes door het jaar. Ik vlieg dus wel, maar als het niet hoeft ga ik ook niet. Gelukkig is dat op mijn werk geen probleem. LIEFS
Eeeh..was wel druk al geweest hoor! Vanaf vanmorgen half 7! Huis al aan kant gemaakt..de was..kindjes gedouched en gebadderd. Alleen in de tijd van het middagslaapje gun ik mezelf ff ontspanning..Hihi Zodoende.. Voel me al bijna schuldig.. Haal de fotootjes er weer af..pret weer voorbij. en ga een boodschap doen..al wandelend met de kids..Wel ff zin in een frisse neus.
hoi meiden.. ik vind het zoooo spannend! mijn lieve vriendin had vanmorgen om 7 uur een berichtje gepost dat ze vanaf vanacht 3 uur al weeen had.. en nu vanaf toen niks meer gehoord. Denk dat de baby onderweg is, of al geariveerd is. ben zo benieuwd. Ik heb een k*t humeur.. die stomme arbo arts wil me weer aan het werk hebben. moet 8 december weer beginnen. Ben intussen naar start uitzendburo geweest, en ze hadden misschien en callcenter baantje voor me bij de ING. nog niks gehoord, dus ben benieuwd. Heb zonet de koelkast uitgesopt, zal nog even wat gaan doen. schoonmaak spul ruikt zo lekker, en vooral als het hele huis gedaan is dan ruikt alles zo lekker fris