April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Kraamvisite heeft gewoon op zijn beurt te wachten, directe familie of niet. Da's mijn mening.

Gelukkig heb ik niet echt vervelende familie, tenminste, niet tijdens zulke korte bezoekjes. Maar ik wijs mensen ook de deur hoor, als het niet uitkomt.

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn moeder en schoonmoeder zijn overigens altijd welkom! De schatten. Maar besef ook dat ik daarmee behoorlijk bof...

3. Ik vind het ook gezellig als mensen aanwaaien, vroeger op het durp gebeurde het wel. Maar nu we in de stad wonen vergeet het maar hoor. Zelfs onze vrienden doen het niet meer.

Als ik bevallen ben wil ik echt alleen op gezette tijden visite, ik heb geen zin in de zoete inval hoor. Bij een vriendin gezien dat de visite heerlijk bleef hangen, ze was compleet gesloopt. Nou dan heb je een leuke kraamtijd :(
    Wij hebben heel lang kraamhulp dus die mag het lekker ouderwets en strikt regelen.

Nou gaan jullie natuurlijk vragen waarom wij lang kraamhulp hebben. Nou uiteraard gewoon volgens de wet de minimale tijden, maar een vriendin vanons is kraamhulp en die heeft aangeboden om daarna in haar vrije uren bij ons te komen helpen, is dat effe luxe hihih

4. synove

synove Actief lid

16 aug 2008
    257
    0
    0
    Ja, hier nog eentje met zo'n schoonmoeder. Altijd slap, moe en misselijk als mevrouw langskomt, want ze vind de metro zo verschrikkelijk (heeft ze anders totaal geen problemen mee als ze naar de stad gaat en de metro ook moet nemen......) Nu mijn schoonzus (die nog thuis woont) bezig is met afrijden en roept mijn schoonmoeder ineens dat ze dan wel vaker kan komen! Uh, niet dus!

Als die onverwacht komt aanwaaien, waait ze heel onverwacht met hetzelfde vaartje weer terug naar huis hoor.

5. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier is het dan dat ze nog niet eens 5 minuten hier vandaan woont op loop afstand. Het is een dorp he. Je rijd er in 10 minuten doorheen ;) . Het is niet dat ze ziek is of wat dan ook. Ze heeft een druk leven. Dat vind ik heel fijn voor haar. Ik heb ook een goede band met haar hoor. Ze heeft een paar minpuntjes die ik niet dichtbij wil hebben. Nu vooral ik weet hoe ze over bepaalde dingen denkt.

6. Belleke06

Belleke06 Lid

9 mrt 2008
    57
    0
    0
    Bediende
    Ik heb nog geen kindjes en ben nu ongeveer 18 weken zwanger en mijn schoonmoeder belt ALLE dagen. Tis om onnozel van te komen.Vroeger hoorden we ze eens in de week en nu.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden als de kleine er is.

7. Ik heb op zich best lieve schoonouders, maar ik weet nu al dat ik er niet tegen zal kunnen als mijn schoonmoeder gaat vertellen hoe ik het het beste kan doen. Zou ik ook niet van mijn eigen moeder kunnen hebben hoor.

Maar ik heb een schoonvader die geen zitvlees heeft en die wil altijd zo weer naar huis. Best handig als je er even geen zin in hebt hihihiih
    Ze zitten bijv. heel veel bij mij zwager, nou blijf maar lekker daar. Wij hebben een druk leven en daarom kunnen ze hier niet altijd binnenvallen.

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hier is het dat ik zoiezo eigenlijk door de weeks s'avonds altijd thuis ben. Onze meid ligt om 20.00 uur al op bed. Als ze langskomen dan is het daarna en als mijn ventje niet thuis is zijn ze zo weer weg.
    In het begin zag ik mijn schoonzusje ook heel veel maar die zijn ook sinds bijna 3 weken pappie en mammie. Hihi ach ik bel gewoon en nee heb ik al en ja kan ik krijgen zeg ik altijd

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie dat je een jochie krijgt..proficiat....en schoonouders..ja je moet er echt mazzel mee hebben... :)

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik heb jou geloof ik nog niet op de lijst staan. Zo wel sorrie. Hihi ik zie het echt niet.
    Zo niet en je wilt erop komen te staan mag ik dan van jou je uitrekendatum en leeftijd. Ik zie dat het je eerste kindje is dus dat hoef niet.

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nog steeds niks van Leeuw? Jammer.

Ik vind visite wel gezellig, alleen vaak als ze onverwachts komen is het hier zo'n zooitje, dan schaam ik me zo :)
    Moet echt beter worden in het huishouden, na 7 jaar nog niks geleerd :)

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    :oops: ik heb je nog op de oude lijst staan. Ik haal je daar wel van af.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    O dames ik heb de halve dag al jeuk op mijn buik. Word er gek van. pfff. Ikd acht dat dat normaal was in het begin, maar het begint nu echt te irriteren.

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

bah bah bah probeer nu al uren achter thuiskappers aan te bellen, meot morgen de hele dag weg maar er zitten een paar giga knopen in mijn haar waar ik gewoon echt niet meer doorheen kom!

@mimi vervelend, had dat bij mijn eerste ook, waarschijnlijk je huid die aan het uitrekken is!

15. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Nou ben ik wel heel benieuwd naar leeuw hoor...

@mimi, volgens mij is dat toch een beetje het oprekken van je huid. Ik smeer nu elke avond met olijfolie en dat helpt. Waarschijnlijk helpt het ook best goed tegen striemen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dan ga ik vanavond maar weer even goed smeren dan.

Helpt veel creme spoeling ook niet?

17. Amom22

Amom22 Niet meer actief

nee helemaal niks, heb net een half uur onder de douche staan schreeuwen en plukken haar eruit gehaald maar niet de knopen! Dus dat wordt zelf knippen :(

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Smeren meid! Ik heb vandaag ook weer de Weleda-olie voor zwangere buikjes gekocht. Begon de jeuk ook weer te voelen.

Ben weer voor een weekend weg. Laat maandag wel even weten hoe de echo was.

Fijn weekend!

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

o ja, haha lekker olijfolie erop smeren werkt super! Trouwens ook straks op de perineum hihi

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jeuk heb ik ook, maar meer op mijn rug, en schenen. al open gekrabt :oops:
    En onder de douche begint het nog erger te jeuken.

Amom krijg je het ook niet weg met heel veel anti klit spul?

Ow de baby is weer lekker druk, heerlijke zwijmelmomenten.

Deel Deze Pagina