April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@ pientje, nopes heb net de halve fles erop gegooid, niks werkt meer!
    Lekker he die baby in je buik aan het woelen, nu nog wel! haha straks na de 30 weken praten de meesten denk ik wel anders

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat heb ik nu ook. Heel fijn als je ook nog jeuk heb op de plekken waar de uk aan het trappelen is. Voel sinds kort ook als de uk heen en weer zwemt.

@Juud, Fijn weekend en ben heel benieuwd naar je echo.

@Amon, Ik heb ook weleens de klit eruit moeten halen uit de haren van mijn dochter. Gelukkig geen grote plukken maar wel heel zonde.

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    En de klit haartje voor haartje uitpluizen?

Ow bij beide zwangerschappen heb ik tot het eind genoten van de schopjes :D heerlijk. Kan daar geen genoeg van krijgen.
    Bij sommige doet het pijnn op het eind, dat had ik gelukkig niet echt.

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

deed geen pijn, maar vooral erg vervelend,vooral als ik wou gaan slapen ging hij er lekker op los fitnessen...uren lang!

5. Douche je niet te warm?

6. Ik ben ook al trouw iedere morgen aan het smeren, is gewoon een weldaad. Zeker omdat je dan ook een beetje masseert.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Jawel :) en lang :)
    Spoel wel regelmatig af met koud water.

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ooooh, virge zwangerschap douchte ik elke dag, en altijd jeuk, nu douche ik minder en minder jeuk....of mijn huidje is al opgerekt (lees: slap!) ;)

9. Zou toch even wat minder heet douchen dan hoor, is wel beter. Juist die wisseldouches zal nu teveel van het goede zijn. Al is het maar om je jeuk te verminderen.

Begrijp je wel hoor, hoe heter hoe liever zeker op mijn rug HEERLIJK! :)

10. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hai allemaal, ik kwam even spieken of er al nieuws was van leeuw. waarschijnlijk is ze lekker aan het shoppen nu; dat gaan wij tenminste wel doen maandag na onze echo! :D

verder heb ik niet echt bijgelezen (sorrry, het was zooo veel :oops: ), maar ik hoop dat het met iedereen goed is.
    fijn weekeind vast! liefs, Lien

11. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Die wisseldouches doe ik echt maar heel weinig hoor.
    Maar die jeuk krijg ik ook met gewoon 38 graden.
    Mijn rug begint spontaan te jeuken grrr
    Ik heb sowieso dat als ik een tijdje niet zo goed eet, dan krijg ik jeuk.

12. hmm dan weet ik het ook niet meer :rolleyes: ik zou zeggen lekker insmeren of mentholpoeder gebruiken dat wil ook wel verzachten!

13. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank je, hihi, ben nou eenmaal beetje ongeduldig.

Had net ook weer wat. Ben meteen vanuit werk boodschappen gaan doen en oa bij de Etos geweest. Kom ik thuis..... ligt daar de brief in de bus dat ik de Etos doos op kan halen. LOL.

Mimi, vervelend dat je je af en toe zo alleen voelt. Hoop dat je nu je zwanger bent misschien wat nieuwe mensen leert kennen.

Schoonouders zijn ontzettend lief. Vooral met schoonpapa kan ik goed opschieten. Op zich schoonmoeder ook, maar die is erg introvert, maar wel goed in het zeggen hoe ik dingen moet doen. Daar houd ik niet zo van. Gelukkig wonen ze hier 1,25 uur vandaan, dus komen ook niet zo vaak. :)

Ik smeer trouwens vaak 's avonds met Zwitsal Mama op mijn buik. Helpt bij mij wel tegen de jeuk. Ik combineer het vaak met de Angelsound en dan gebruik ik de ipv Olie of gel gewoon de Zwitsal om beter te luisteren. Werkt perfect! (Daarna dus lekker uitsmeren/masseren :) )

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo, lekker weer weekend en ben er ook echt aan toe. Ook nog eens een lang weekend want maandag ben ik ook vrij, heerlijk!

Er is nog geen nieuws van leeuw toch? Jammer maar komt vast snel.

We hebben trouwens ook helemaal niets meer gehoord van missym. En zij zou vorige week een geslachtsbepaling krijgen. Hoop dat het toch allemaal goed is en ze gewoon even geen tijd heeft voor dit forum.

Wwjc, ik kreeg lijstje ook vandaag binnen. Week na laatste ophaaldag.
    Ben trouwens ook heel blij dat ik er vanaf ben!

IMD, fijn dat het goed was bij gyn en dat jij je pasje ook weer terug hebt!

Amom, ik kan ook altijd zo balen van klitten. Erg vervelend! Hoop dat je nog een geschikte kapper kunt vinden.
    Laat je trouwens toch geen echo meer maken. Aangezien je toen twijfelde en het uiteindelijk niet werd maar misschien is het toch weer gaan kriebelen.....

Mimi, leuk om zo op een kleintje te passen en erg lief van je dat je zoveel hebt gedaan. Mag je vast nog veel vaker oppassen, hihi!

15. Ik heb zo ook weekend, lekker vrij morgen. Echt verwennerij!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Missym reageert wel in andere topics dus ik denk dat het wel goed is gegaan die pretecho.

17. mamacelesje

mamacelesje Actief lid

23 jun 2008
    134
    0
    0
    voorburg
    **Ego berichtje**

voel me erg alleen, me vriend is vanochtend om half 6 gaan werken
    is net 15 min thuisgeweest om te eten, nu is die gelijk weer gaan klussen (komt die ook laat thuis, lig ik al in bed)
    en morgen moet die weer half 6 beginnen, voel me echt ff zielig :( *rot hormonen*

18. Ga maar lekker slapen joh, dan is het het snelste voorbij! Sterkte.

Jongens ik heb toch zo'n pijn in mijn stuitje vreselijk. Chiropractor kan me er ook niet aan helpen. MOet vandaag van 09.00 uur tot 20.00 uur werken en zit dan de hele tijd. Loop wel zoveel mogelijk. Maar op dit moment is het echt niet grappig!

Zit met een collega die 22 weken is en die heeft het ook, zijn net een stel kreupelen hier :) :rolleyes:

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sophia, wat vervelend voor je!

Ik herken wel helemaal, telkens als ik wat meer onderuit zit heb ik het ook meteen. Lastig!

20. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    soof: wat een stelletje invaliden bij jullie ;)
    ik lig 's nachts ook nog steeds ongelukkig te draaine van de pijn in mijn heupen (maar helpt wel dat we van het waterbed naar een gewoon bed verhuisd zijn)

Deel Deze Pagina