April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

@Spekkie: dankjewel :D Ben nog voorzichtig blij :D
    @Rach84: ronde 23 jeetje, das ook heftig zeg. Blij dat het nu is gelukt :D

2. Wannabemommie

@Lichtje: dankjewel! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd en iedereen hier :D Kan het nog niet echt bevatten geloof ik.

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    @Kita.. sterkte meis.. Hopelijk wordt je een meimamma (en dat kan, zo snel weer zwanger na een miskraam 8) )

En een inwendige echo.. Ik heb er één gehad na mijn miskraam vorige maand (2 dagen voor ik opnieuw zwanger werd :rolleyes: ), en ik had van te voren ook zoiets van 'moet dat nou'? Maar ach, het viel mee, en ik vond het, in tegenstelling tot een uitwendige, een prachtbeeld. Heb zelf veel echo's gemaakt (van halsvaten danwel), maar was verbaasd over deze kwaliteit..
    Ik vind het eerlijk gezegd niet zo erg als het een inwendige wordt, wordt een mooi plaatje.. Je ligt daar dan wel een beetje voor kijkdoos te spelen, maar er zijn ergere dingen dan een inwendig echootje..

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ach voor je het weet mag je al een echo doen
    de tijd vliegt meestal toch al snel

eerst 26 augustus naar de verloskundige dat is de eerste afspreek die ik heb
    en zodra ik de echo heb gehad dan gaan we het iedereen vertellen

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Allereerst, Wannabemommie, van harte proficiat meid! Ook ik kan je gevoel goed begrijpen, wij hebben er ook 20 maanden over gedaan :D

Kita, sterkte meid :( Heel jammer dat je afscheid van ons neemt! Ik hoop dat je je bij de mei mama's weer aan mag sluiten! Dikke knuffel!

Oja, voor de liefhebbers, een film over het zwanger zijn...
    http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program_adv.html

6. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    kita sterkte

nieuwe meiden gefeliciteerd hiep hoi :)

ik helaas geen tijd voor bij lezen moet zo weer werken

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kita sterkte meid...

Dames misschien heel erg maar ik heb vandaag al 2 zwangerschap broeken gekocht...niet om dat mijn gewonen broeken niet meer pasten (zitten een beetje straker) maar omdat ik echt nieuwe nodig had..de zwarte waren niet meer zwart...dus heb ik maar meteen in geslagen...sorry als het dom overkomt maar als ik aan komende 8 maanden alleen maar dikker word dan vond ik het niet slim om een nieuwe broek te kopen die een maatje groter is en bij mijn benen fleubert...

ik mag donderdag naar mijn gyn...die afspraak stond al...en ik weet dat hij meteen als ik zwanger ben een echo moest maken omdat hij wil weten in welke baarmoeder het zit...dus ben benieuwd ik zelf weet het niet hoor....hoe is het met jullie>? wel lekker weer he?

8. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee Lynn1986, snap het wel van je aankopen hoor!
    Ik heb nu 1 broek die lekker zit, is een linnen broek en sommige spijkerbroeken zitten al wat strakker. Ik zie wel, kan ook altijd nog een broek van mijn schoonzusje lenen, die is 5 maanden geleden bevallen dus heeft nog een boel spul liggen...maar over een tijdje toch lekker zelf shoppen natuurlijk!

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jah ik had broeken liggen maar die gaan nu dus ook terug.....

10. Wannabemommie

@Lynn: lekker toch alvast zwangerschapskleding kopen, snap je helemaal hoor!

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej dus is niet raar? ik vind het wel jammer dat ik niet voor dat ik zwanger was mijn buikmaat heb opgemeten...nu moet ik dat vandeweek invullen in mijn boekje...dan kan ik cenitmeters vergelijken aan het einde

12. Wannabemommie

Wat voor boekje heb je eigenlijk waarin je dat allemaal opschrijft? :oops:

13. victortje

victortje Lid

13 feb 2008
    77
    0
    0
    hallo,

na enkele dagen afwezigheid, hier ben ik terug.
    heb in 2 dagen moeten bijlezen amai zoveel gekletst geweest!

ik heb ook al zwangerschapskledij gekocht, 1 broek, 3 tshirts, ja de winkel deed totale uitverkoop, dus dat kon ik niet laten liggen, tis misschien wel vroeg maar als je een kinderwens hebt komt het wel van pas!

hier vandaag wat moe en deze nacht verschrikkelijke buikkrampen gehad. ik denk steeds het ergste maar ik hoop van niet, mijn borsten deden in het begin wat pijn maar nu totaal niet meer,....

gisteren wou ik de afspraak maken met de gyn maar kreeg het bandje te horen dat hij in congé was tot 13 aug, dus kan maar dan bellen pfff
    (genoeg over mezelf nu)

aan alle nieuwe zwangeren proficiat en geniet ervan!

groetjes

14. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ben flink afgevallen van de vorige zwangerschap dus kan ook mooi zwangerschaps kledingshoppen!
    en alles was toch al helemaal uitgerekt door de buik

15. Wannabemommie

Ik denk dat ik morgen ook even hier op het winkelcentrum ga kijken, had vanochtend al een superleuk shirt gezien voor maar 5 euro, dat moet wel kunnen toch? :D

16. hihi wat leuk dat jullie al aan het inkopen zijn :)
    mijn broeken zitten nog helemaal niet strak eigenlijk.

17. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Whaha..

Dus ik ben niet de enige..

Vorige maand (voor miskraam) had ik al 2 broeken gekocht.. nu kwam net vandaag weer een pakketje binnen met een broek en een paar shirts.. Broeken beginnen hier ook al behoorlijk te knellen.. Vorige zwangerschap begon ik 12 kilo zwaarder dan nu, dus die positiekleding is veel te groot.. (hihi, als ik nu net als de vorige keer maar 10 kilo aankom, zit ik dus nog steeds onder het gewicht waarmee ik de eerste zwangerschap begón.. maar dat zal wel niet, bij een tweede kom je meestal sneller en meer aan.)

Bij Isabelle liep ik met 9 weken alleen nog maar in positiespul.. niks paste meer.. Eens zien hoe dat nu gaat lopen. Ik vrees hetzelfde.

18. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Ellenk en Kita. Heel veel sterkte meiden met het grote verlies.

@Wannabemommie, gefelciteerd en welkom.

@All. Jeetje wat een bladzijdes zeg. Dat van nog geen eens 1 dag. Pffffff. Zal leuk zijn als ik op vakantie ben voor een week. Hoe moet ik dat dan doorlezen als ik terug kom ;)

19. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hoi meiden,

Mag ik mij hier ook even aanmelden?
    Ik had vanmiddag een vaag posi test in handen. Afgelopen juni heb ik een mk gehad. Tot die tijd nooit meer ongi geweest. Het is nu bijna 9 weken geleden. Vanmorgen bij de ha een echo aangevraagd en prompt heb ik vanmiddag een posi test in handen. Kan de gynaecoloog mooi kijken hoe lang ik zwanger ben. :D

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Gefeliciteerd meis. Tuurlijk mag je je aanmelden hier. Uhm . Weet je ook ongeveer je uitrekendatum. Want als het 9 weken geleden is kan je dus ook langer zwanger zijn he. Zal ik anders even wachten tot je je echo gehad heb en je er dan bij zetten? ;) Dan pb je me maar even vind ik helemaal niet erg ;)

Deel Deze Pagina