De voornaamste reden was eigenlijk dat we die echo zelf moesten voorschieten na afloop.... Om het vervolgens weer terug te krijgen van de verzekering. Moet iedereen dat trouwens? Vraag ik me nu wel even af eigenijk En dat is bijna E200,00 ...en dat kunnen we echt nu niet even missen..
eefje, nee dat hoeven wij niet! alleen tijdens de MMM ging het soms met de verzekering (en medicijnen) een beetje moeizaam. Maar nu gaat alles automatisch en we hoeven niks voor te schieten. vind het ook best raar dat jullie dat wel moeten! waar ben je verzekerd?
das stom :x dat je dat voor moet schieten..ik zie helemaal geen rekeningen van de gyn....das een heel gedoe dan zeg..is dat met alles?>
Hoef ook nooit wat voor te schieten, raar hoor, klopt dat wel? Als je een factuur krijgt, stuur je em toch gewoon door naar je ziekenfonds?
@Sam, Ze konden het geslacht niet zien en ik moest maar wachten tot het geboren was. Hmmmz. Toen werd het geboren en zeiden ze dat het een meisje was en ik maar zeggen dat dat niet kon. Het moest een jongentje zijn. Hmmmmz sloeg nergens op maar oke. En dat ik na mijn bevalling gelijk in de keuken stond met mijn vriend omdat we geen meisjesnaam hadden en we maar zoeken en bedenken. Heel de familie kwam op bezoek en we hadden nog geen naam. Ik werd wakker met het gevoel van oke na de 20 weken echo gaan we namen verzinnen van allebij. @Eefje, hier hoef ik ook geen 20 weken echo voor te schieten. Raar dat je te laat was dan. Hier moet ik me zelf aanmelden in het zieknhuis en ik krijg dan een verwijskaart mee van mijn vk. Krijg je dan nog wel een echo om te kijken of alles goed is wat ze normaal ook doen met de 20 weken echo?
Ik ben bij Menzis. Wordt ook wel vergoed maar moest het eerst zelf betalen na afloop en dan de factuur door sturen naar ZF. Vind het eigenlijk ook wel raar..Haha Maar dat is me verteld.. Zal het nog wel even navragen, maar ben nu denk ik al wel te laat. Ik bel maandag wel even..wie weet. Voor de rest betaal ik niks hoor..Dit was dan het enige.
jeetje wat is het hier stil...ik heb weer heel mijn huis gepoetst en merk dat ik ook al van de opruim begin te worden...het hele huis hebben we dan ook maar meteen verbouwt zodat ik echt alles heb kunnen zuigen en dweilen...en nu ben ik nog moeier dan moe! @eefje..gewoon na vragen misschien dat je hem gewoon nog kan laten doen en dat het misschien verkeerd is verteld
NanaFiona: wat heftig zeg...wisten jullie het meteen na de geboorte? Pientje: onze zoon wilde met 7 maanden ook geen borstvoeding meer.....ik begrijp dat jullie net zo hebben getobt als wij als ik het zo lees met de krampen en darmen.... IMD: hier ook meteen laten wennen om in eigen wieg/bed en kamer in slaap te komen en we hebben hem dan ook meteen wakker in bed gelegd en zelf laten slapen gaan. Was als te dood dat hij het anders niet zelf zou kunnen ....heeft goed gewerkt. Is een enorm makkelijke en goede slaper onze zoon.
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Helaas niet veel tijd om bij te lezen. Ga zo lekker romantisch steengrillen met mijn ventje. Mijn vader is vandaag weer begonnen aan de babykamer. Klussen heeft hier even stilgelegen door de dood van mijn Oma. Kus
Ken het probleem, ik liep even lekker door de stad en kwam allemaal leuke dingen tegen, grijze laarzen, spijkerbroek, grijs vest, t-shirts. Oh, oh....maar toen ik tegen manlief zei dat ik me bijna schuldig voelde (hij was nml hard aan het klussen voor de babykamer) zei hij dat ik er maar van moest genieten. Nou ga maar even lekker pannekoeken voor hem bakken zodat hij met nieuwe energie misschien vanavond ook nog even het kamertje kan voorsauzen, haha.
ikke ik houd van holland...kan altijd zo lachen dan maar the blue lagoon is altijd leuk...vond dat meisje vroeger zoooo knap dat ik op haar wilde lijken
Steengrillen lekker meis. . Hier boven is mijn schoonvader ook nog steeds aan het behangen met mijn vriend. Het zijl ligt er ook gelukkig al. @All, kom ik net op hyves zie ik dat 1 van mijn vriendinnen een echo geplaats heeft. Ik nog vragen of dat in houd dat ik haar mag feliciteren. Krijg een krabbel terug met uhm ja. Wat blijk nou toen ik vertelde dat ik zwanger was. Toen was ik 12 weken en 4 dagen. Zij bleek toen net 1 dag te weten dat ze zwanger was. . We schelen 8 weken. Vind het wel leuk hoor. Eigenlijk wilde ze niet meer dan 2 kinderen. Haar jongste is 8 dus net zo oud als mijn dochter. Ze is er wel blij mee. Hihi jep ze zei al mensen maken fouten he hahah. Ziek stress en ja vergeten dat de pil dan niet goed werkt. Vind het wel leuk hoor. Nu is het dus dat mijn stiefschoonmoeder 8 verder is dan mij nu 27 weken. Ik dus 19 weken en mijn vriendin 12 weken. Wilde het even met jullie delen.
Vind ik ook wel wat. Hou je ook van crime. Vanavond is net5 zoalng mijn vent de tv niet inpikt van mij
hoi dames, nog stééds geen nieuws van Leeuw?!? ik als iets over geld voorschieten bij Menzis: ik zit ook bij Menzis en hoef niks voor te schieten (behalve tandarts en chiropractor). echo's worden direct in rekening gebracht bij de verzekeraar, evenals vk-gedoe en de gyn. wij hebben vandaag de rest vd zolder opgeruimd (jeetje, wat een plek ineens! ). daarna de babykamer leeggeruimd, en we hebben de kasten voor de babykamer naar boven gesleept. die kan ik dan gaan schuren en schilderen (waterverf). het begin is er dus! verder nog twee nachtjes slapen en dan mogen wij naar de 20-weken-echo. heb zoooooo'n zin daarin; wil echt héél graag weten wat we krijgen nu. jullie nog spannende dingen?
Ik dinsdag pas. Ben ook heel benieuwd wat er in mij groeid. Leuk dat je zelf de kasten gaat schuren en verven. Hier staat een kast tegen de muur aan maar is eraan vast gezet dus kan hem niet weghalen. Het is geen inbouw maar een aanbouw zeg maar . Hierboven zijn ze aan het behangen en het zijl ligt er ook sinds vandaag. Echt spannende dingen uhmm.... Hahaha