April 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Lien78, Jul 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Zo jaloers. :)

Nee hoor meis. Wat leuk zeg. Ik probeer bij mijn ventje ook steeds maaar hij voelt het niet terwijl ik het duidenlijk wel voel. Hmmmz. hij heeft teveel eelt zegt hij.

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    wow! ik moet hem eerst nog zelf duidelijk voelen wil de papa hem gaan voelen [​IMG]

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    dames vraagje dit heb ik net gevonden op een site...is dit echt voldoende....want dan stop ik met kopen van kleding![​IMG]:

Babykleding

- 6 rompertjes maat 56/62
    - 6 boxpakjes met luiersluiting
    of setjes kleding (truitjes en broekjes) maat 56/62
    - sokjes
    - 2 mutsjes
    - wantjes (winter)
    - jasje maat 62

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    is wel fijn om teweten wat je nu eigenlijk precies nodig hebt....anders koop ik dadelijk veel te veel...en dat zou denk ik wel zonde zijn of niet?

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Vind het maar weinig, ik had veeeeeel meer kleertjes en rompertjes, hoef je je niet steeds scheel te wassen.
    Helemaal als de baby zich onderspuugd of onderpoept.

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    okeej..dan is het goed...zou me bijna gaan schamen

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Je kan beter teveel hebben dan te weinig hoor. Wat Pientje ook al zegt.
    Ik geloof dat je ook een paar dingen in de maat 50 moet hebben voo rhet geval je kindje wat kleiner is.

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    ja heb ook al een pakje maat 50....

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    klein hè...onvoorstelbaar...

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Pff moe moe van een drukke dag en morgen naar de dierentuin. Heb alles even bijgelezen ben weer op de hoogte ;) :D!

Trusten dames.

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

heb de puf niet om op iedereen te reageren, we alles gelezen ;)

@IMD ben het weer (LOL) eens niet met je eens! voor de geinteresseerden google eens op "attachment parenting". Mijn mening is dat kinderen niet van dag een zelfstandig hoeven te zijn, en dat ze er na verlangen om bij mama te zijn.

@Rach fijn dat het beter gaat met je oor (reageer morgen ff op je mail, ben nu moe)

De manege viel op zich wel mee :( Eerst was er een les met paarden, doodeng, vond zelf zitten en kijken doodeng, waarom snuiven die beesten steeds zo!? Daarna de pony's en tsja die vielen na die paarden hartstikke mee. Ben zelfs tussen de stallen door gelopen vol met paarden, wel met bonkend hart en knikkende knieen.

Er was vanochtend een dief in onze wijk: De buurman! Die liep doodleuk de schutting van de buren er af te slopen en vervolgens het hout naar zijn huis te tillen. Toen mijn man er op af ging kwam hij op hem af met een grote ijzeren buis :( Toen de politie maar gebeld, het schuttinkje zit er weer netjes in, maar voel me nu totaal niet veilig! Hij weet namelijk dat wij degene zij ndie de politie hebben gebeld en we weten zeker dat hij ook onze fiets heeft gejat! Ik denk dat ik vannacht niet echt lekker slaap.

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Lynn: ik had ook veel meer in huis, echt lekker als je idnerdaad niet constant staat te wassen..Maar sommige dingen heeft mijn zoon niet eens aangehad of maar 1 keer....dus let er wel op dat ze er binnen een poep en een scheet uit zijn gegroeid! Trouwens voor ozne zoon die 50 cm bij geboorte was waren de pakjes in 56 wel erg groot. Ga nu dus wat 50 kopen voor de eerste 2 weken.

13. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Hé wat leuk, een april 2009 topic. Ik ben op koninginnedag uitgerekend :). Mag ik ook voorzichtig meekletsen?

14. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,923
    0
    0
    Groningen
    Hoi!
    Tuurlijk.. :)
    Welkom en gefeliciteerd met de zwangerschap..
    Heel gezellig hier! ;)
    Goed van je hoor!Heb je dat toch maar even gedaan! :thumup:
    Enne wat creepy dat van die buurman.. :( Jek..Dat lijkt me idd niet zo'n lekker gevoel zo'n iemand naast je.. :confused: Rustig aan hoor!

@ALL: Ik ga maandag gelijk de VK bellen.Hopelijk kunnen ze nog een plekje voor me regelen...
    Bedankt voor jullie reacties..Ik had ook een nieuwe VK..Misschien wist ze het idd niet zo goed.. :-k

15. kipkip

kipkip Fanatiek lid

Feb 11, 2008
    2,578
    0
    36
    Amom: jeetje wat schrikken zeg. Nee, ik zou ook niet meer lekker slapen. Sterkte.

Lynn: over kleertjes kopen, ik denk dat je ook nog onwijs krijgt van de kraamvisite. Van alles wat ik nu in huis heb is het meeste ook al gekregen...

Is er nou nog steeds geen nieuws van Leeuw?

16. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    1,155
    0
    0
    Noord-holland
    Goede morgen dames,

Pientje Onze zoon werd pas "ziek"met 11 maanden daarvoor was alles prima met hem en kon hij lachen en keek hij je aan enz hij ontwikkelde als een gezond kindje. Daarna dus niet meer toen was eigenlijk alles in 1 keer over van de ene op de andere dag, hij heeft toen ruim een maand op de intensive care gelegen (daarna nog wel 20 keer denk ik ivm de medicijnen die hij nodig heeft als het uit de hand loopt want die kunnen ervoor zorgen dat je stopt met ademhalen en moet hij aan de beademing kunnen.... Hij kon met 11 maanden al wat brabbelen als mamamama en papapapa maar dat kan hij niet meer, hij gilt alleen wat af en toe. Je kan er toch een boek over schrijven ;)

cherrylein Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben ook uitgerekend op koninginnendag.

Gister gegourmet met vrienden, valt niet mee als je misselijk word van de vleeslucht ;) maar was wel gezellig!
    Vandaag op kraamvisite, voor de rest rustig aan.
    Wat gaan jullie allemaal doen op zo'n dag als vandaag?

Groetjes Fiona

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Goeiemorgen allemaal!

Ik zag nog twee nieuwe mama's, welkom :) en gefeliciteerd !

Gisteren een leuke maar vermoeiende dag gehad. Mijn ouders zijn een weekje op vakantie aan zee en zijn ze een dagje een bezoekje gaan brengen. Rhune vond de zee helemaal geweldig en heeft zo flink gewandeld. Zelf hebben we ook een hele wandeling van 12 km gemaakt dus ik hou het vandaag lekker rustig.
    Vrijdag waren we ook op kraambezoek geweest bij vrienden, ooh zo schattig zo een kleintje! Het was een flink meisje.

Nog 3 nachtjes slapen en dan weten wij ook eindelijk wat het geslacht van onze baby is! Word al helemaal zenuwachtig als ik er aan denk!

Nog geen nieuws van leeuw?

@mamaFiona: wat moeilijk lijkt me dat van je zoontje! je zal nu wel meer angsten hebben.

@lynn: ik had ook veel meer kleertjes hoor (beetje te veel :)) best leuk nu want sommige zijn bijna niet gedragen dus nog zo goed als nieuw voor ons tweede beebje.

fijne zondag allemaal !

18. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Ohja hier ook nog steeds niet door de papa gevoeld hoor. Ik voel de baby echt wel redelijk veel bewegen nu maar geen echte schopjes zoals het bij mijn zoontje was.

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

:D nieuwe dames ook gefeliciteerd en welkom! gezellig.

Amom he bah altijd vervelend als er zulke mafkeze in je buurt wonen! Sterkte!

Hier gisteren voor het eerst wat roze gekocht een truitje van winnie the pooh :D! Hehe toch nog wel netjes van mezelf dat ik me zo in kan houden!

Fijne dag iedereen!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, om te beginnen zijn die kleertjes wel voldoende. Je krijgt natuurlijk ook nog wel het een en ander. Al wil je daar niet op rekenen.

Share This Page