Ow, degene die ik die sprookjeszegels wilde heeft zich nog niet gemeld........ Wil diegene zich even melden bij mij? Ik heb er een stuk of 13-14.
Hoihoi! Twee nieuwe mama's gefeliciteerd! Cherrylein, mimi houdt de lijst bij. Hij staat een aantal pagina's terug (weet niet waar) ook nog ergens. Als je er ook op wilt, moet je haar even een pb'tje sturen met je gegevens. Bevaldatum, leeftijd en hoeveelste kindje dacht ik. * Na het plaatsen zie ik dat Wendy ook al gereageerd heeft, maar zo weet je het in iedere geval zeker, Haha!* Ik maak me ook wel beetje zorgen dat we nog niets van leeuw hebben gehoord. Hoop dat ze vandaag met positief nieuws komt. Ik heb ook al erg veel kleertjes gehad, vooral maat 50 en 56. Daar hoef ik echt zelf niets meer van te kopen. Morgen ga ik samen met man nog even shoppen/kijken bij babydump in Eindhoven. Dat is toch wel een leuke winkel? We gaan dan beslissen wat mijn vader van meubels echt gaat maken en wat we toch gaan kopen. Morgen ook vk, ben weer benieuwd naar het hartje. Dan krijg ik ook formulier voor de 20 weken echo. Heb er zin in!
Hoi Dames ik heb niet terug gelezen, alleen gezien dat er nieuwe zijn WELKOM! Ik ben net bij ha-post geweest en heb een licht ofwel beginnende blaasontsteking FIJN! Maar goed, ik heb antibiotica gekregen en moet allert blijven. Manlief vanacht op zakenreis gegaan, acherum hij is helemaal ongerust. Heeft iemand hier ooit een blaasontsteking gehad tijdens de zwangerschap? Pijn met plassen valt gelukkig mee, wel pijn bij mijn blaas, bah! LIEFS
Nieuwe foto's in het album, het kamertje tot dusver klaar! Finishig touch komt in het nieuwe jaar. Maar dit is de basis.
Hoi hoi, In ieder geval een welkom aan de nieuwen! Gefeliciteerd en klets lekker mee Cherrylein wat studeer je? Lynn: qua kleertjes is het lastig hoor wat je in huis moet halen.Veel zeggen idd: je krijgt toch nog heel veel, maar bij ons was dat dus niet zo. Iedereen kocht vele malen groter. Maar heel veel aanschaffen vooraf is ook niet altijd handig. Ik kreeg een vrij grote baby (niet verwacht want wij zijn niet zo groot), dus er moest wat bij gekocht worden maar dat is zo gebeurd! Ik heb dus nog steeds helemaal niets gekocht....maar het scheelt misschien dat het de tweede is, we hebben gewoon nog erg veel. Al krijgt de baby uiteraard ook veel nieuws Zodra ik weet wat het wordt ga ik los. Maar dat duurt nog even. Sophia, wat vervelend een blaasontsteking! Geen ervaring mee tijdens de zwangerschap, maar beterschap ermee.
Sophia, wat een mooi en sfeervol kamertje.....lekker ruim ook! En wat mooi, zo'n grote opbergkist (ik neem aan dat dat het is....ideaal!)
Thanx Minius! Het is de grootste kamer in huis, de boffert! Ons nieuwe bed paste niet in deze kamer omdat er een inspringing zit van het kleinste kamertje. Dus wij hebben nu de middelste kamer. Het is inderdaad een opbergkist, was eerst onze salontafel. Lijkt me ook heerlijk handig om de zooi in op te bergen. ZOals die beestebende op de kast. Die gaat straks rouleren hihihih
hey iedereen WEER.... Leeuwtje hoop dat er niets ergs is! Sophia leuk kamertje en erg sfeervol... hier alles verder goed...lekker bankhangen nu.... en over de kleertjes...zal allemaal hopelijk wel goed komen en anders heb ik genoeg mensen die kleertjes voor mij kunnen halen!hihi...en ja zo'n lijst heb ik anders zou ik de hydrofiele luiers echt gaan vergeten....hihihi..maar ja je moet toch iets hebben om te vergelijken? anders heb ik dadelijk 18 pakjes kleding en heeft hij geen badje om in te zwemmen..hahaha
Sophia: wat een mooi kamertje, erg leuk! Ik wil ook zo'n kist. Zal binnenkort eens bij de kringloopwinkel gaan neuzen en misschien een oude kist op de kop tikken en die zelf schilderen.
wij hebben ook zo'n kist gezocht ...maar helaas niet gevonden....maar daar in tegen wel een gaaf speelgoed kist zal dadelijk wel een foto van op zetten
Hallo! We hebben vrijdag de 20 weken echo gehad! En het was helemaal geweldig! Wat leuk zeg! Het is helemaal gezond! En we krijgen een jochie! Die vrouw vroeg willen jullie het weten? en toen deed ie meteen ze beentjes open haha net of hij het hoorde! Het was zooo leuk! Ik vond alleen de foto's die ze gemaakt hebben niet zo duidelijk! ze staan in me album! x
hey gefeliciteerd...wij waren een beetje bezorgt hier o phet forum....maar gelukkig alles goed oja heb mijn album verandert met foto's als het licht is...zie je toch beter de kleuren..en natuurlijk van de kist
heb de foto bekenen en duidelijk een jongen ja..... wij hebben net nog ff de baby kamer verandert en de openhaard weer benende gezet...dan is het wat rustiger op de baby kamer...
Leeuw wat fijn dat alles goed is wil je de volgende keer ons niet zolang in spanning laten zitten Gefeliciteerd met jullie knul, leuk hoor, erg duidelijk inderdaad hihi Die echo waarop hij aan het zingen is, is echt gaaf! Sophia wat een lief mooi kamertje zeg! Ziet er erg warm uit. Cherrylein welkom en gefeliciteerd! Lien78 aha oke, ik doe het ook met de hand, heb ooit eens geprobeerd de trap met zo'n schuurmachine te doen, ging voor geen meter, heel mijn arm trilde mee, alsof dat ding op hol sloeg, te weinig kracht denk ik Dus toen maar met de hand gedaan.
haha lief he! Jaa ik had het zo druk met shoppen dat ik het gewoon helemaal ben vergeten! hihi! Ik ben trouwens echt raar! I kwou heel graag wit met lime behang is het al paar weken af.. en nu.. wil ik iets anders! Ik ben echt erg.. Maar weet niet wat ik wil! Me vriend vind het minder grappig haha
Leeuw: gefeliciteerd met jullie jochie! Lien: veel plezier morgen met de echo! Ben de dagen aan het aftellen, maar het duurt nog dik een week
Gaaf! En nu al af! Is iedereen al zo bezig met het kamertje? Wij hebben net een muur behangen, maar that's it
Leeuw, wat ontzettend leuk die echo! En gefeliciteerd dat je een zoon krijgt . Zat even bij je buikfoto's te spieken, poe je had al een mooie buik joh met 15 weken! Ik mag nog hard mijn best doen