@leeuw: een zoontje super geniet van het shoppen ik heb gisteren echt wel te veel gedaan, moet het vandaag bekopen. voel me moe, ellendig...
ik heb er nu al een achter de rug meteen hele zware medicijnen gehad want met dean iets van 5 kuren gehad (waarna ik daarna een longontsteking en een oorontsteking heb gehad met weer nieuwe kuren) Ik heb nooit geen pijn maar heb een hele hoge pijngrens omdat ik vroeger wel 30-35 kuren per jaar kreeg voor mijn urineweginfecties (mijn moeder heeft 3 nieren en ik 3 afvoeren naar mijn blaas dus shit happens zullen we maar zeggen) soms pijn in mijn rug ervan en heel moe maar verder niet de standaard klachten die iedereen wel heeft, ik ruik bijna altijd als ik een ontsteking heb en dat is vaak ook de enige manier (in het begin) om het te ontdekken... Het is weer zondag en tijd voor een nieuwe buikfoto EN! we hebben aan de kamer gewerkt (moet nogw el wat gezellig gemaakt worden met een klamboe (moet effe die van dean zijn oude kamer zoeken op zolder) en wat leuke frutseltjes... We hebben nu een wiegje gekocht omdat we net een paar maanden moesten overbruggen voorlopig vond ik dean alleen in zijn grote bed nog een beetje eng (overdag gaat wel maar snachts durf ik het niet) dus als ie even een paar maandjes extra krijgt lukt het vast wel strakjes.. foto's staan in mijn album we waren ook bij kidsfactory geweest maar das niet mijn winkel, veel te veel rotzooi (kan niet goed tegen chaos in mijn zwangerschappen haha) en duur, die wiegjes die je geschilderd kon kopen das alleen het waard als jezelf ziek bent of totaal niet creatief bent maar als je een beetje zelf kan kan je het zelf veeeeel leuker en niet te vergeten goedkoper jemig bijna 250 euro betalen voor een beetje creabea , nee dan doe ik het zelf wel, achteraf vonden we wit zelfs mooier in het kamertje want die is al fel en druk genoeg van zichzelf! Was wel leuk effe shoppen met mijn man!
dat is ook de rede waarom wij voor een ander wiegje hebben gekozen..mijn vriend kan heel mooi schilderen en had het dan veel mooier kunnen maken..maar hij vond het wiegje te kitch.. en hij kon niet wiegen he leuk kamertje hoor en is je wiegje nu van de prenatal.? vriend gaat volgende week een schilderij maken voor op de babykamer...hij had graag op de muur geschildert maar de muren zijn mooi gestuct dus dat zou zonde zijn....
ben benieuwd naar het schilderij lynn altijd leuk, ik vind nu de kamer een beetje druk worden (bij ons) dus ben effe aan het denken hoe ik dat ga oplossen (als ik ook nog de muren ga beschilderen word het wel heel erg) dus moet effe laten zakken en nog eens kijken over een weekje ofzo.. ja wiegje is van de prenetal, als het op dean lijkt kan het 3-4 maanden veilig erin liggen haha (toen ging dean al zitten en is het meteen onveilig) ik hoop dat deze iets langzamer is het hoeft allemaal niet zo snel als bij dean... maar die paar maanden komen net goed uit qua overgang ledikant-bedje voor dean..
Clarissa: erg leuke namen, helemaal mijn smaak. Fenne staat in mijn Friese namenboekje als een jongensnaam en Finn ken ik hier ook alleen als jongensnaam. Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, hoor, trek je er niks van aan. Het viel me alleen op, omdat ik zelf ook in die sfeer namen aan het zoeken ben.
vind het ook leuke namen hoor...maar fenne is hier een meisjes naam en finn een jongens naam...maar anne is eigenlijk een jongens naam maar word ook als meiden naam....en tegen woordig heten veel kindje sam als meiden naam...dus ik denk dat het tegenwoordig niets meer uit maakt
Zo weekend is weer bijna om. maar mijn man heeft nog weekend dus hij gaat morgen verder aan de babykamer.
Nog even voor het slapen gaan, IMD wat een lief kamertje. Wel erg rose maar ik vind het wel super schattig! Ik ga nu lekker slapen en hopen dat het morgen wat beter gaat! LIEFS en weltrusten
Goedemorgen.. Nou ja 'goede' , heb amper 6 uur geslapen Ik moet echt wel 8 uurtjes maken ..Maar ja ..zoonlief werd 6 uur wakker.. MAAAAAAR:..Mn vriend heeft gister de beeb gevoeld..echt duidelijk ook.. Toen we op bed lagen..Ik lag al een tijd geconcentreerd te voelen en te kijken..Echt super! EN....Toen heb ik het 1 keer ZIEN schoppen..WOW! Echt even zo'n bultje op mn buik.. Wat een leuke kamertjes:IMD & Sophia..Leuke huiskamer ook trouwens..echt gezellig.. IMD meid waar moet je het straks nog bergen?? Vind het wel heel mooi maar krijg tegelijkertijd een beetje medelijden met je. Ik vond het zelf al lastig soms die laatste weken met zo'n buik..Nu moet je nog de helft.. Maar zoals ik al zei..wel heel mooi. Straks de VK bellen..Hopelijk kan ik snel bij het echo-bureau terecht voor de 20-weken echo! Ik krijg door al die ervaringen van jullie nu echt de kriebels..Hahaha
Hallo meiden, De verhuizing is bijna achter de rug, nu de rommel nog opruimen en wat kleine dingen verhuizen, maar dat is zo gebeurd. Heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, maar dat komt nog wel. Fijne dag allemaal
Goeie morgen allemaal, Vandaag afspraak bij de vk! Zal me weer benieuwen. Kunnen we weer even het hartje horen wel spannend hoor! Iedereen een fijne dag vandaag! Groetjes
Pfffffffffffff.... Ben vandaag zoooooooooo moe... Gisteren kantinedienst bij het voetbal gehad, en heb het nu te pakken. Ben veel te druk geweest gister. Vanavond maar lekker op tijd naar bed, maar dit heb ik nog geen 1 keer gehad zo erg! Heb het idee dat de dag erg lang gaat duren!
ja ik weet het ook niet nu het nog te doen is geniet ik er maar van straks als ik niet meer overeind kan staan kom ik hier zeiken erover heel veel mensen hebben medelijden en als ik denk aan wat er moet komen denk ik ook van jeehh hoe ga ik dat doen straks maar eerlijk gezegd heb ik nu nog minder last van mijn buik als bij dean. Alleen passen we niet meer samen in de bijkeuken (mijn man en ik) word daar helemaal kriebelig van als ie in mijn weg gaat staan want we kunnen niet goed langs elkaar en begin al moeite te krijgen met overeind komen als ik op de grond heb gezeten (heb ik effe hulp nodig haha) maar op dat na gaat het tot nu toe prima maar goed ben ook pas 18 weken nog genoeg te gaan..... pppffff (gewoon niet aan denken, verstand op 0 en gaan met die banaan) Trouwens ik houd NU AL vocht vast door mijn heerlijke genen (teveel of te weinig eiwit in mijn bloed) houd ik sneller en langer vocht vast en die ellende begint nu al, ik had gehoopt dat dat later zou beginnen maareh pech gehad! goed blijven bewegen en drinken en dan acceptabel houden... mijn moeder had het ook zo erg we worden net ballonntjes (moet je nagaan bij dean dat was in augustus! dat was ook een medereden om me in te gaan leiden omdat het uiteindelijk ook veel pijn gaat doen) Dean is erg lief hier hij loopt flink mee (scheelt me echt heel wat tilwerk!) hij krijgt van mij kind van het jaar award, hij denkt gewoon aan zijn mama mee
môgge allemaal, ego-bericht van Lien: zooo, wat een nacht! het leek hier wel of ons huis om zou waaien! was om kwart over drie wakker, en heb daarna niet meer kunnen slapen... vanmiddag is het dan zo ver: om drie uur mogen we ons melden voor de 20-weken echo. spannend! droomde vannacht ineens wel drie keer achter elkaar dat het een meisje is. vriendlief: "ja schat, dat zou heel goed kunnen. en het kan óók heel goed van niet. ". tsja, we zullen wel zien straks dus. ik ga zo even naar de kwantum; onze zoldertrap moet nog steeds bekleed (is al drie jaar kaal met lijmresten, ahum...). verder maar wat afleiding zoeken, want anders duurt het zoooo lang tot het eindelijk zo ver is! hihi. jullie een heel fijne dag allemaal en denk eraan he: ik meld of vanavond laat, of morgen eind vd middag (na werk) pas wat over de echo. direct erna gaan we shoppen en dan lekker uit eten samen. dus niet stressen over mij hoor!
Lien succes bij de echo en alvast shopse! Mamafiona veel plezier bij de vk. eefje leuk hè, dat papa het ook gevoeld heeft. Vind het ook zo leuk dat als je bv wakker wordt, de baby ook wakker wordt en gaat trappelen. hoop dat de 20 weken echo nog gaat lukken! Had vannacht weer raar gedroomd, dat ons huis was ontploft omdat ik een flesje methanol in de magnetron had gedaan. de magnetron stond in de babykamer en deed dat flesje erin om de babykamer schoon te maken? Alleen de woonkamer en tuin stond er nog en gelukkig was niemand boven, vaaaaaaag!
Goedemorgen allemaal, Nog een nachtje slapen en dan hebben we de 20wk echo ! Zo benieuwd ! Morgen om kwart voor 5 dus moet de hele dag nog wachten... Leeuw: gefeliciteerd ! Mamafiona: welkom en nog van harte met je zwangerschap ! Verder te veel om terug te lezen , maar iedereen met plopjes, echo's, leuke spulletjes, kleding etc helemaal super !
PIENTJE! WAt een droom hihiih, moet er echt even om lachen! Maar door die storm had ik ook nare dromen hoor. Bij mij gingen ze over de 2e werledoorlog, maar ja ik heb ook Anne Frank zitten kijken. Vanacht veel buikpijn gehad bij het plassen, hoop dat het snel beter wordt. Anders straks de ha of vk weer bellen.
Lien, zeker een nacht! het waaide hier ook hard! Pientje, lekker aan het dromen? ik heb ook van die vage dromen! Ik droomde gisternacht dat we een meisje kregen met donkere haartjes en blauwe oogjes, net als ik Zometeen naar de fysio voor mn rug, ben benieuwd wat voor oefeningen ik krijg. en daarna nog even naar de doker voor mn oor, die is weer helemaal beter, moet alleen nog even schoongemaakt worden