April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow dat is altijd zo mooi, donker haar met blauwe ogen...
    Spannend, je dacht zelf een jongetje toch?

Sophia ook al zo raar gedroomd dus :) misschien komt het idd door die storm, ging flink tekeer vannacht.

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Zo, net terug van vk.
    Bloeddruk was nu goed maar omdat ik heel veel hoofdpijn heb moet ik toch halve dagen gaan werken.
    Meteen langs werk gereden om het door te geven, directeur vond het lastig maar zou oplossing gaan verzorgen.
    Wel een gek idee om nu partime te gaan werken, ben fultime gewend. Zal wennen zijn om klas 's middags aan iemand anders over te dragen.

Verder was alles goed. BM groeide goed en hartje weer horen kloppen.
    Volgende afspraak 8 dec bij vk en 27 november 20 weken echo.
    Kan alweer niet wachten!

Wat een dromen trouwens zeg! Ik heb niets gemerkt van slecht weer, slaap als een blok.

3. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Jippie, werd net gebeld over de 20wk echo en ze hadden om 13.00 uur nog een plekje vrij of ik dan wilde komen.... TUURLIJK wil ik dat !
    Meteen lekker middagje vrij opgenomen, gaan mijn ouders waarschijnlijk verrassen. Zitten nu een weekje in CenterParcs dus daar rijden we misschien morgen na de echo even heen... nu al zin in !

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Wat leuk! Veel plezier!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen...

wat fijn dat verder alles goed is leonie...maar dat je zoveel hoofdpijn hebt is niet zo relax...

hier weer flink last van maagzuur en mijn maag...het begint nu toch echt vervelend te worden....

heb net peterr de vries zitten kijken...wat is dat joch toch een sukkeltje....

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lien, ben zo benieuwd naar je echo. Hoop dat het snel 3 uur is ;)

@ Daniella, hier nog 1 die vandaag super moe is. Moet me nog aankleden :oops: Doe maar wat makkelijks aan. Kan ik na het honden uitlaten weer plat op de bank.

@ all, ik heb morgen de 20 weken echo. Vandaag ben ik 19 weken. Denk dat ik me volgende week echt jarig voel met het behalen van de helft.

7. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sushi, wat fijn dat je eerder kunt! :)

Hier na pijnlijke avond redelijk goed geslapen. Ben pas een half uur geleden uit bed gerold. ;)
    Dadelijk moet ik nog even 4 uur werken en dan boodschappen doen en koken. Ik ga het echt niet meer zo druk maken als gister.... jeej, wat deed dat zeer. :(

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Lekker zeg dat je heerlijk geslapen hebt. Zou ik ook wel willen. Ik was om 1 uur klaar wakker dacht dat het 6 uur was. Balen dus.

9. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Had vanmorgen om 8.10 uur afspraak bij VK. Eerst proberen hartje te luisteren, maar dat lukte niet. Er was niets te horen...

Toen de echo, en daar kwam gelukkig meteen beeld. Ons hummeltje keek ons recht aan! Echt zo'n schedeltjes met twee oogkasjes in onze richting! Het hartje was toch even zoeken, maar het klopt hoor! Hummelfrummel bewoog ook weer!

Helaas geen afdruk gevraagd en digitaal krijgen we eigenlijk nooit beeld mee naar huis. Heb zelf al wel afdrukje thuis van 12 wekenecho, maar durf niet te scannen. Ben bang dat ie smelt :oops:

Maar goed, alles oké dus. Bloeddruk ook goed: 120/60. Nu 16 december 20 wekenecho!

Ben heel opgelucht en ander leuk nieuwtje:

Ik voel frummel 's avonds fladderen!

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Over slapen:

Ga vandaag zo'n voedingskussen kopen. Zonder zo'n ding kan ik echt niet meer slapen. Kussen tussen benen helpt niet meer en bij mijn eerste zwangerschap hielp de 'banaan'echt. Had die toen echter geleend, maar nu ga ik er zelf één kopen.

Zal eerste zwangerschapsding zijn dat ik deze keer koop. Laat hè? Gister wel kamertjes wezen kijken, maar dan voor 'grote broer' Siem ;)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juud, gelukkig meid! Weet wat voor stress het is, ik heb het ook eens gehad. Maar je kan ook een foto van de echo maken. OH ja smelte doet ie niet. Ik hoor wel vaak dat de echo's gaan vervagen.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik ben net ff flink wezen zoeken op mijn magklachten..die ik overigens voor mijn zwangerschap ook wel eens had maar niet zo erg als nu...en toen ben ik vaak naar de dokter geweest en die zei dan dat mijn maagpijp en reflux geirriteerd waren en dan kreeg ik wat pilletjes...maar die wil ik nu liever niet....en die gel helpt ook niet meer....

dit heb ik net bij een ander topis gelezen:

gaviscon, rennies etc doen allemaal niets, ik heb namelijk geen last van maagzuur, aar van een geirriteerde maagwand en de medicijnen leggen er een filter om (klachten, heeeeel veel boeren, misselijk en dat is echt van mijn maag, is nl al jaren zo,maag raakt helemaal opgezet en overgevoelig bij aanraking, constant gevoel helemaal vol te zitten, pijn als ik honger krijg en een algemeen naar kramperig gevoel)

ga de dokter maar bellen vor een afspraak want het doet vreselijke pijn nu..

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Goeiemiddag alweer!
    Ik heb de beeb gisteren in bed langs buiten gevoeld :):) echt een paar keer een duidelijke schopje, vond het zo geweldig! Mijn man was op het werk en vond het zo erg dat die het niet kon voelen! Ik hoop voor hem dat frummel straks nog een paar flinke trappen geeft :)

Voor de rest voel ik me nog altijd niet geweldig, nog steeds verschrikkelijk moe en wat keelpijn enzo.

Hier overmorgen de 20 weken echo :) vind het zooo spannend ! Ik mag pas om 16u20 dus dat gaat ook een hele lange dag worden.
    Ben benieuwd of de dromen van degene over het geslacht kloppen :)

14. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    juud die smelte niet hoor! ik scan ze ook altijd in en ben blij dat ik dat gedaan heb want die papiertjes krullen helemaal op!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Juud, ligt dat echt zoveel beter met zo'n kussen. Ik heb er hier boven ook 1 liggen (in doos). En wist vanacht ook niet hoe ik moest gaan liggen.

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    die stomme dokter is aan het lunche tot half 2....grr.

mupkuh ik wilde bij jou op je babysite kijken maar kan er niet op..jammer..

17. Ik ben net gebeld door de ha over mijn blaasontstekeing. Gisteren had de arts gezegd dat ik me binnen 24 moest melden als het niet beter is, nu zegt mijn eigen ha dat het een beetje kort door de bocht is en ik het toch echt een paar dagen moet afwachten :confused:

18. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik lees dat een aantal last hebben met slapen snachts. Waar heb je dan last van en wat doet dan zo'n bananending?
    Ik heb zo'n voedingskussen, maar in bed nog nooit gebruikt.....

19. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Sophia het gaat dus nog niet beter met je blaasontsteking?

20. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden,

Alles goed met iedereen?

Vervelend lyn die maagklachten...hoop dat de dokter je wel kan helpen als je hem te pakken krijgt!

Ik baal ook ontzettend, heb een contract tot eind december lopen bij mijn huidige werk, wel een 1 urig contract, maar werk vanaf juni al gemiddeld 30 uur per week. Zeggen zeafgelopen week doodleuk er is vanaf volgende week geen werk meer terwijlik die week ervoor nog had gevraagd of ern og werk was tot eind december en toen werd er volmondig ja geantwoord! woensdag ga ik met ze om de tafel om toch maar even te praten hoe en wat...ze kunnen niet verwachten dat je binnen een week wat anders vind.

Ik ben alwel weer ingeschreven nu bij een uitzendbureau en gereageerd op een vacature bij een facilitair bedrijf (volg opleiding Facility Management ben in dec klaar met scriptie en feb verdedigen) Ik hoop dat daar wat uit komt, heb iig me facilitaire achtergrond mee! Maar ja wel stress nu even en baal er onwijs van!

Ik voel ons mannetje nu ook van buiten af en Rob heeft hem ook 2 keer al gevoeld. Zo schattig die schopjes tegen je hand!

Gister hebben we de babykamer geverfd en tis goed gelukt, zal als ik thuis ben even foto's plaatsen op de beebiesite en vandaag komt de babykamer. Ze kunnen tot 18.00 komen...ben benieuwd!

Kussiesss

Deel Deze Pagina