He Soof: de klachten van een blaasontsteking verdwijnen met antibiotica echt niet binnen 24 uur hoor! Waar je wel op moet letten is dat je geen koorts hebt of krijgt. Helaas duurt het vaak wel een dag of 3 voordat de pijn helemaal weg is. Aanzuren van je urine door drinken van vruchtensap is ook nuttig. Sterkte meid! Hier wel beweging in mijn buik, maar heel wisselend. Vorige week was het bv een paar dagen veel duidelijker dan de afgelopen paar dagen. Van de buitenkant is het nog niet te voelen. jammer want mijn man is helemaal jaloers
Leeuw: gefeliciteerd dat je een zoon krijgt en fijn dat alles in orde is met de kleine! Super. Ben helemaal doodop van een dagje dierentuin! Iedereen stond bij Bokito foto's te nemen met Flitss kan me er zo dood aan ergeren als er staat nie flitsen GRRRRRRRR! Snap niet dat het zo moeilijk is om je aan de regels te houden! Maar goed heb vandaag alleen nog maar een was gedraait Oepss! Zit nu op sbs6 naar een programma te kijken waar ze een vijfling hebben leukkkk
over een half uurtje ga ik op weg. ben best nerveus ineens, zo stom. ik zie allerlei spannende verhalen voorbij komen hier, en sorry dat ik er even niet op reageer. bedoel het niet verkeerd, maar ben even 'druk met mezelf' nu. tot vanaaf laat, of morgen! duim voor me dat alles goed is!
je urine word toch op kweek gezet? en heb je anitbiotica gehad of belde je daar de dok voor...? die van mij is ingesprek grr..
Zo inderdaad zeg! Dat ken je gewoon nooit aan in je eentje Maar ze waren inderdaad wel heel schattig!
Degene met een echo en vk heel veel plezier en succes vandaag . Dames ik kreeg vanmiddag opeens pijn in mijn mond. Ik voelen en kijken. Zag ik dat er lichte onsteking zat bij mijn kiezen (tandvlees). Ik dacht ach even vanavond met de tandenstoker en goed poetsen. Is het na 20 minuten opeens helemaal onstoken. Auch...... Ik gelijk mijn tandarts gebeld. Is hij op vakantie en als ik dan de vervangende moet nemen moet ik naar het andere dorp fietsen. Hmmmmz dan maar wachten tot maandag. Gelukkig heb ik nog speciale tandpasta (pro aid) en ook de mondspeoling ervan. Ik ben gelijk boven wezen tandenstokeren en poetsen en spoelen. Het bloede echt alsd een rund. Vanavond maar weer doen. Heb vandaag ook heel veel last van mijn buik. Eerst alleen als ik liep had ik steken onderin mijn buik. Nu als ik zit nog steeds. Pffff geen harde buiken hoor. Het voelt niet fijn. Oja net even geluisterd maar uk doet het nog . Leuk want nu wilde ik dat onze uk even bewoog en dan doet die het niet he. Na het hartje gehoord te hebben bewoog uk gelijk weer.
Over slapen en 'banaan': Het ding doet an sich niet zoveel, maar ik kan er min of meer op simuleren dat ik op mijn buik lig. Ik 'knuffel' het ding als het ware en kan dan veel fijner liggen, dan gewoon op mijn zij. Ik ben een buikslaper en vind mijn draai niet, zo op mijn zij. Op mijn buik liggen is echter al niet meer prettig, dus ik heb niet echt een andere keus. Met die 'banaan' ging het de eerste zwangerschap een stuk beter.
WANNA! Bedankt voor je tip IK drink gelukkig veel maar zal ok wat sap drinken, vind ik sowieso ook lekkerder als water. DOEIIIIII
Zo ik moet 30 blz lezen! eerste even update : Ik was een weekend weg met de familie dus effe druk Vandaag het ziekenhuis gebeld, uitslag was bekend, maar ze kunnen niks via de telefoon doen, de brief was vandaag op de post! Dus nog een dag wachten, als het goed gaat met de post dan.... Morgen ook de 20 weken echo, dus als ik de post nog niet heb, mag ik ook de VK vragen het ziekenhuis te bellen en die mag wel om de uitslag vragen en dan over de fax.... Dus morgen DE DAG WAAROP ALLES BEKEND WORDT! WAAAAAAHHHHHHHH Wel heeeeeeeel spannend allemaal, ik hoop dat ik kan slapen.....
Ow coto nog 1 zenuw slopende dag/nacht. Hoop zo op goed nieuws! Zoek maar veel afleiding, dan gaat het extra snel!
najaa zeg wat lekker sloom allemaal, zei je niet; fax het even echt slopend maar goed nog een dagje! dan gaan we met zijn alleen duimen morgen!
Wat kwekken jullie toch een boel zeg....ik volg het echt ff helemaal niet meer! sorry, zal proberen ff een beetje bij te lezen weer....
ik droog ermee af na het baderen en douchen enzo (gewone handdoeken zijn te grof en nemen minder goed vocht op) deze zijn dun en kom je mooi in alle plooien (die babies vaak hebben) Ze worden ook gebruikt als luier maar tegenwoordig geloof ik niet meer. Ik leg ze ook vaak onder het hoofdje (voor spugen) dan hoef je niet steeds heel het bedje te verschonen maar verschoon je het doek gewoon alleen.. En ik leg er na het badderen een boven de waskussenhoes en droog er met een alles snel af (dan is je waskussen hoes niet meteen zeiknat en die hydrofielluier laat je drogen of gooi je bij de was.. KORTOM ze zijn erg handig overal voor haha