April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ja k doe voortaan wel wat voorzichtiger..! ;)

Over straie en putjes: Heb ik niet..Waarschijnlijk een van de lucky-bastards zoals IMD zegt :) zag er bij de vorige twee al weer snel uit zoals voor de zwangerschappen.
    En ook ik ben vrij slank .. dus wel of geen straie heeft daar niet veel mee te maken. ;)

Ik moet wel zeggen dat ik voor de eerste zwangerschap 55 kilo woog en nu 63..Maar dat past beter bij me..Ik was ook wel errug magertjes toen..

[/b]

2. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    jullie zijn allemaal zo zeker van alles.. waarom ben ik dat toch niet?
    ben zo ontzettend bang dat het kindje niet leeft of dat het gehandicapt is.. ik voel het kindje nog niet echt dus denk dat dat heel erg scheelt..
    wat is jullie geheim meiden verklap het mij ajb meschien dat ik er dan iets meer van kan gaan genieten

3. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Ik denk wat bij mij speelt: Dat ik het belangrijk vind voor zowel het beebje als voor mezelf zo ontspannen mogelijk de zwangerschap door te gaan.Lijkt me voor beide beter..Vertrouwen op je lichaam en in je 'werk' haha :) Er kan altijd iets gebeuren..ook als het kind 3 , 8 , 10 is...Maar om daar bij stil te staan..
    Ik leef met de dag..en verder weet ik het niet zo goed..
    Meiden help me s een beetje.. :D

EDIT: MAAR dit is mn derde zwangerschap..moet zeggen dat dat wel minder stressy is dan de eerste..Toen was alles nieuw en was ik wel wat onzekerder..Niet heeeel erg maar wel wat.. Opzich geeft dat ook niet..gezonde spanning...Als je maar niet de hele dag hersenspinsels kweekt..
    Je krijgt vast een supermooi en gezond kindje die waarschijnlijk super gelukkig zal worden. ;)

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook heel erg... nu bij de tweede ben ik overal veel rustiger in, misschien omdat ik weet dat het echt ongerust zijn pas begint als het eens geboren is hihi :) (vind ik persoonlijk toch)

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik heb dat ook niet hoor, dat ik zo zeker ben.
    Denk ook regelmatig of de baby nog wel leeft aangezien ik hem/haar ook niet regelmatig voel.
    Maar gister bij vk hartje gehoord dus weer voor even gerustgesteld.
    Ik denk dat ik het pas echt ben als ik elke dag de baby voel.
    Herken je dus helemaal!

6. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@eefje wat naar zeg dat je zo tegen het zitje aankwam, hopelijk is de pijn snelvoorbij.

@mandy Zo zeker ben ik niet hoor, maar ja ik voel de baby wel.... Maar elke keer als ik hem voel denk ik "is er soms iets?!" haha

@leonie, Ik zal binnenkort wel een afspraak maken zodra ik bericht krijg wie mijn vk wordt. Gewoon om die ff te leren kennen en dan willen ze vast we lmijn bloeddruk meten en buikvoelen. Buik voelen vind ik prima zolang het me geen pijn doet! Bij mijn zoontje deed het heel vaak veel pijn.... Voor de rest eigenlijk niet echt, ik heb alleen een keer in een potje gepist en is mijn bloeddruk gemeten. Ik heb nu zelf urinetesten en een bloeddrukmeter. Ik denk dat ik straks wel vaker zal gaan maar dan meer om die Vk te leren kennen en om mijn birth plan met haar te bespreken. Ik hoorde trouwens ook dat als het me niet bevalt bij haar dat ik dan gewoon een ander mag vragen Ideaal!

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik maak me niet zo druk..en laat het allemaal over me heen komen...met druk maken kom ik niet zover....

ik moet zo werken...

vraagje hoe kan je het beste betalen op marktplaats..€?

en hoe vinden jullie mijn kleertjes ?

8. Amom22

Amom22 Niet meer actief

accepteren ze daar ook paypal? das lekker veilig!

9. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    (blij dat ze niet de enigste is)

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @lynn: hele mooie kleertjes hoor, stoer ventje ga je hebben ;) heel tof

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    dankje...ik ga maar eens werken...maar zit helemaal niet lekker in mijn vel.. :cry: voel me een beetje grieperig/maagklachten worden erger..maar goed ik hoef maar 3,5 uur....
    dag lieve dames

heb trouwen 5 t-shirts...mooie van imps en elfs voor 25 euro inc verzending gekocht..van goede kwaliteit...ddas niet duur toch?

12. ik ben ook helemaal niet zeker van alles. Maak me ook zorgen of ik alles wel goed doe, goede beslissingen maak, gezond genoeg leef, genoeg beweeg, in een goede houding zit etc!
    maarr... ;) ik ga mezelf niet gek maken. Ik vind het al een wonder dat ik zwanger ben en ik geloof dat het allemaal wel goed komt, of het babytje nou wel of niet op onze kamer slaapt of dat ik een paar dagen minder gezond eet!

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    leuke kleertjes meid! lekker stoer!

Ja qua zekerheid je moet een beetje vertrouwen hebben in je eigen lijf, een angelsound kan helpen om het leuker te maken (meer vertrouwder) maar in de basis moet je gewoon lekker in je vel zitten wat bij een eerste iets moeilijker is als bij de tweede kijk als er nu echt wat zou zijn dan mag je je druk maken maar om zomaar niets is gewoon zonde van je mooie tijd en stress is slecht...

Ik betaal altijd per bank of paypal (alleen die laatste hebben nog niet veel mensen jammergenoeg!)

14. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    nu doet mijn banner het weer niet meer grrrrr :evil:

nog iemand zo last van de hormonen? pf krijg zenuwen van mezelf, kan niets verdragen en ben nog het liefste gewoon op mijn eentje! en als ik dan weer alleen ben dan ga ik weer zitte zeuren dat ik teveel alleen zit! hihi hoezo last van de hormonen :)

15. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Over katten wij spuiten ze hierzo altijd nat met een plantenspuit als ze iets doen wat niet mag. :D helpt goed hoor zo hebben we ze ook geleerd dat ze niet op de salontafel mogen komen. ;) En boven mogen ze in geen een slaapkamer komen ze hebben beneden ruimte zat.

Onzekerheid hmm soms wel soms niet. Maar dat komt vooral omdat het allemaal zo nieuw is en dat je niet weet wat je kan verwachten je hebt er dan niet echt een beeld bij. Maar ik vertrouw erop dat het allemaal goed komt.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    lekkere instelling :rolleyes: als je zo begint vraag je erom als mensen naar tegen je doen, hoe je zelf gedraagt zal men behandelt worden...

Slik even een keer die ego in en doe eens gewoon aardig en spontaan met honing vang je meer vliegen als met azijn en denken ze vaak veel meer met je mee..

Ja en buikvoelen is nu eenmaal niet altijd prettig maar wel goed dat ze dat doen.. ik heb nog nooi vrouwen gehoord die dat altijd prettig hebben gevonden maar hoort er een beetje bij ....

17. Uhmm...Imd snap ff je opmerking niet helemaal, maargoed..

Over poezen, toen wij een poesje hadden (tot 2 maanden terug) mocht ze sowieso niet boven komen, alleen beneden. En s'avonds sliep ze in haar mandje in de gang (zit ook de keuken bij). Vond ze prima!

18. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik heb een nieuwe buikfotot geplaats van vandaag bijna 20 weken. Toch niet normaal hoe groot? :(

19. ik vind m ontzettend MOOI! :D

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

haha dank je! BEn er ook wel trots op hoor!1 als ik foto;s zie van toen ik net zwanger was kan ik bijna niet geloven dat ie nu zo groot is al! Volgens mij krijg ik een buik :confused:

Deel Deze Pagina