Thanx meiden! DUS: als we gaan trouwen hoeft mijn vriend het kindje niet te erkennen? En wat bedoel je met die 10,80 dan? Is dat het trouwen op de simpelste manier? We weten niet zo goed wat nu verstandiger/handiger is.
Het zal echt een fijn gevoel geweest zijn dat je die onderzoeken af hebt moeten bellen. Het afwachten duurt echt lang, terwijl normaal gesproken toen ik nog niet zwanger was de weken voorbij vlogen. Ik slaap ook veel slechter, duurt veel langer voordat ik in slaap val en ben heel snel wakker. De afgelopen 2 nachten begin ik weer wat beter te slapen. s'ochtends ben ik ook heel vroeg wakker, dat vind ik wel weer prettig, zeker als ik moet werken. Daarvoor had ik echt moeite met opstaan als de wekker ging.
Zijn er hier nog meer meiden zo verrekte moe? Ik heb net twee dozen met boeken uitgepakt, maar ik ben echt niks meer waard. Dus ik ga lekker met een kopje thee en een koekje mijn bed in.
Ja ik ben ook vreselijk moe. En over dat slechte slapen. Dat heb ik ook. Ik wordt vaak 's nachts wakker en dan moet ik plassen.
Hoi allemaal, ik heb vanavond ook positief getest! Dus mag me op dit topic ook aanmelden. Ben volgens calculator 16 april uitgerekend. ben echt zo blij!
gefeli hoor! heee ik ben zooo moe! dacht ga nog ff snel kijken, ga ff douchen en dan film kijken met ben en jerry ijs! mmmmmmmmmm haha ik heb trouwens oo kecht al eenbuikje! me moeder zij het al en me schoonzusje ook! ik had al een buikje maar nu dus groter haha! nu vind ik het ook niet erg!
dat is een boek waarbij je kunt bij houden hoe je lichaam veranert en wanneer je naar de gyn gaat een soort dagboek voor zwangeren
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Nog steeds positief. Maar bij iedere prikkeltje ook even bank dat het fout gaat. Maar 3x is toch scheepsrecht. Ach donderdag heb ik de echo en weten we al wat meer.
gefeliciteerd leonie en hopmarjanneke. En natuurlijk nog veel kletsplezier. En lezen...dat ook.. want er wordt hier nogal wat geschreven hoor!
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren en Welkom natuurlijk Pfff. ga zo maar weer eens naar bedje. Hebben het ook zo druk nu met de verhuizing enzo. Wel jammer want dan kan ik minder hier kletsen. Nog 2 nachtjes slapen en dan de echo. Echt spannend de vorige keer redden ik de echo niet. Slaap lekker alvast allemaal
Leonie27 en Hopmarjanneke, gefeliciteerd meiden! Gezellig dat jullie hier mee kletsen! Leonie, Ik denk dat je banner alleen niet goed staat. Als je de 16e uitgerekend bent ben je nog maar 3 weken en 5 dagen zwanger Mupkuh, wat spannend dat je donderdag al een echo hebt! Ik ben heel erg benieuwd, heel misschien zou je een hartje kunnen zien toch? Alhoewel het ook nog wel te vroeg kan zijn... Spannend! Nou, ik kruip ook mijn bedje maar eens in.. jeetje ben ook vreselijk moe
Hallo, Ook ik word een April 2009 mama! 4 april ben ik uitgerekend. We hebben al een dochter van 7 maanden.