gecondoleerd Jodie! Nu belt net mijn VK op om even tussen neus en lippen door te vertellen dat ik een recurrente infectie van het Cytomegalovirus (CMV) heb (dat kan dus lijken op waterpokken blijkbaar) dat is in mijn bloed gebleken nu heb ik een terugkerende versie ervan dus daardoor worden de risico's minder groot en het feit dat ik pas na de 12 weken heb gekregen helpt ook maar nu moeten ze weer extra goed gaan kijken op de 20 weken echo omdat het een hoop groei afwijkingen kan geven (en ook bv doofheid e.d.) nu hebben we dit weer, en ze heeft het met de gyn erover gehad en die wilde het wel onder controle houden maar was niet heel erg ongerust want de waardes vielen mee... ik maak me toch best wel druk hierom hoor, als je het googled schrik je je kapot! Ik heb een terugkerend virus dus dan heb je maar een kleine kans op afwijkingen maar toch (het blijft maar komen!) Ik denk dat ik de Vk nog even ga bellen morgen want het zit me niet echt lekker en de vragen vergat ik natuurlijk helemaal te stellen als het je zo even door de foon word medegedeeld..
Wat ik weet van CmV is idd dat al het een reactivatie van het virus het minder ernstig is en de kans dat dit door de placenta komt nog kleiner. Ik denk dat je gyn gelijk heeft dat hij helemaal niet ongerust is, maar zou idd voor je eigen gemoedsrust alle vragen nog even aan de VK voorleggen....Het jakkie, het zit jullie niet mee om op die roze wolk te blijven.....
ik zal blij zijn als het volgend jaar mei is en onze dochter er gezond uit is gekomen, al dat gezeik de hele tijd okay hey is een hele kleine kans maar zo blijf ik heel de tijd bezig.. Ik zit nog steeds met mijn punctie in het achterhoofd (ook nog steeds niet uit die drie weken gevaren zone) en dan komt het volgende alweer, met de 20 weken op 28-11 word er goed naar alles gekeken in elk geval....
@mimi1981; super gefeliciteerd met je super echo en meisje! @Jodie; gecondoleerd... heel veel sterkte morgen! @Imd; het zit je ook niet mee he meid... morgen gewoon VK bellen en haar bestoken met al je vragen! @all: Ben stiekem toch wel een beetje jarloers op te meiden die het al weten... denk dus dat ik het ook graag wil weten! Maakt het namen zoeken ook wel wat makelijker,... Ik denk dat ik de baby in de kraamweek op de kamer laat en dan daarna op zijn/haar eigen kamertje... maar ik zie wel hoe alles loopt! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar voel me nog steeds super goed! De baby schopt lekker veel, helemaal gezellig dus! Voor de meiden die morgen de 20-weken echo hebben; veel plezier en suc6!
He hallo, @IMD wat vervelend voor je dat je nou gewoon weer onzeker wordt gemaakt zeg! @All : De uitslag van de VP is GOED! Ik krijg een "normaal" kind (wat dat dan ook mag zijn) en de 20 weken echo was ook helemaal goed. Ik mag nu van de VK helemaal los en genieten! Ik ben zo blij....
Jodie gecondoleerd en sterkte! Beterschap met je poes. Vervelend van die pijn, dan is minder werken wel een goed idee! Nou Imd zit niet mee, idd de vk maar weer bellen. Coto jaaaa joepie! nu lekker heel erg veel gaan genieten
wooppie geweldig meid! heerlijk genieten en "normaal" kind (normaal is dan opeens heel erg goed haha) ik ben heel erg blij voor jullie!
@Coto Fijn dat alles goed is! @Imd vervelend zeg, hopelijk valt het idd mee en is er niks aan de hand! ik lach me helemaal suf. We hadden een biologische veggie box besteld en er zat echt vanalles in. Dus ik dacht vandaag leuk rode bieten klaar te gaan maken, maar ik begon met de worteltjes eraf te halen en het bleek wit te zijn! dus straks maar googlen wat het nou wel is Toen zou ik maar worteltjes gaan maken, maar omdat de modder er zeg aar nog totaal op zat zag ik niet dat het allemaal kleurtjes waren...paarse worteltjes, witte worteltjes, gele worteltjes okeeeee! maar het schijnt lekker te zijn dus dat ga ik dan maar maken haha
hoi pipeloi, allereerst: jodie, gecondoleerd! wat akelig voor je. oud is fijn, maar het blijft toch je oma... en dan ook je arme poezebeest nog. sterkte meis! Imd: nou, ze houden je wel bezig, he? het klinkt alsof het wel meevalt, maar ik zou inderdaad nog even bellen, want zo even snel door de telefoon vergeet je vragen te stellen die je anders blijven plagen. sterkte! coto: jeeeeh! gefeliciteerd! weet je ook wat je krijgt nu? rach: beterschap met je bekken, doe rustig aan! er was nog iemand met last: ook jij voorzichtig zijn hoor. beter halve dagen werken, dan continue pijn lijden. amom: als iets zeer doet en het hoeft niet per sé, dan heb je toch gelijk dat je dat niet wil? jouw lijf! mimi: gefeliciteerd! leuk, (weer?) een dametje erbij, toch? alle mensen die me gefeliciteerd hebben: dankjewel! ben zooo blij dat alles goed is, en begin al te wennen aan het idee van een zoontje (vond het heeeeel raar dat 'de baby' nu ineens 'ons zoontje' was geworden). heb vanmiddag mijn lodger wrapper (ultramarine) binnen gekregen. zooooo mooi! past perfect bij onze wagen, en ik weet zéker dat onze kleine man daar veel plezier van gaat hebben. moet zo weer weg (weer werken, bluh, geen zin), dus las ik nog mensen vergeet: sorry! groetjes, fijne avond nog!
@jodie, gecondoleerd met je oma en veel sterkte nog op de begrafenis. Wat betreft dat minder werken. Ik moet dat dus ook. Eerst overleg gehad met vk en toen voelde ik me ook wat sterker in mijn schoenen staan om het te vertellen. Misschien heb je daar iets aan?! @mimi, gefeliciteerd met het meisje in je buik. Erg leuk! @ Amom, heb je even pb gestuurd. Vraag was niet bedoeld om een discussie te starten. Ben ook wel benieuwd hoe die gekleurde worteltjes smaken, nog nooit van gehoord! @IMD, vervelend dat je nu weer een terugkerend virus te pakken hebt. Ik ken het niet maar lees gelukkig dat het waarschijnlijk niet zo gevaarlijk is maar kan me helemaal voorstellen dat je veel vragen hebt. Zou ze morgen ook meteen vragen aan vk, kan ze je echt geruststellen. @coto, fijn dat uitslag positief was en jullie een leuke 20 weken echo hebben gehad. Nu kan het echte genieten beginnen! @ all, over de bevalling, toucheren enz. wil ik ook nog helemaal niet nadenken hoor! Eerst genieten van de zwangerschap. Al is de opmerking van Amom wel fijn dat je nadien de pijn een beetje "vergeet".
Ik moet eerlijk toegeven dat ik geeneens wist wat een lodger wrapper was hihi maar sne lff op google gekeken en ben nu verkocht van de lodger shelter jullie maken me koopziek meiden!
@IMD, Wat vervelend van het virus meis. beterschap Vanmiddag de arts teruggebeld voor het urine onderzoek. Blijk ik blaasontsteking te hebben. Hmmmz jippie. Kan er ook nog wel bij. Ik weet nu wel waar mijn harde buiken vandaan komen. Hmmmmmz dus nu blaasontsteking met een kuurtje en ook nog tandvleesontsteking. Gaat lekker. Alleen na een goede echo kan het niet meer kapot hoor.
IMD dat is wel weer even een domper. Hou je taai. En bombardeer de vk morgen lekker met vragen om jezelf gerust te stellen. Mimi ben je mooi klaar mee dan! Beterschap Ben even naar het gemeentehuis voor de erkenning van de kleine meid. Moet papsie wel even doen hehe
Oeh, het is hier weer lastig bij te houden. Ik weet in ieder geval nog dat Lien een jongetje krijgt, gefeliciteerd. Jodie: sterkte morgen en gecondoleerd. Coto: gefeliciteerd met de goede uitslag, nu idd lekker gaan genieten. Mimi: gefeliciteerd met jullie meid!
Oja mijn banner loopt nu niet meer goed. Ik ben nu weer van 2 naar 5 april gezet. Hahaha ik wist het al. Volgens mijn cyclus zou ik 5 april zijn uitgerekend. De eerste echo met 8 weken gaf aan dat het 1 april was. De echo met tien weken gaf 2 april aan. Vanmorgen zei ik nog tegen mijn vriend dat we niet raar moesten staan kijken als ik nu weer op 5 april zou uitkomen. Ik laat mijn banner staan nu en de datum hier op de lijst ook. Komt allemaal wel. Of misschien verander ik mijn banner wel. hmmmmz. Weet het nog niet
Coto: super dat alles goed is! Wil je het geslacht met ons delen? Amom: hoe waren de gekleurde worteltjes?