April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,
    Gisteren de 20wk echo gehad, en alles is dik in orde !
    En... we krijgen een meisje ! Zijn meteen na de echo naar de prenatal gereden en hebben allemaal rose dingetjes gekocht ! Mijn vriend is er helemaal wijs mee, hij kan nu al bijna niet meer wachten hahaha

mimi en coto: jullie gefeliciteerd met jullie meisje !
    heb verder niet bijgelezen :oops:
    meiden met een echo vandaag, veel plezier en geniet ervan !

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo de meiden houden een inhaalslag :)

Sushi gefeliciteerd, fijn dat alles goed is. :D

Meiden die vandaag de echo hebben, succes!

3. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Goeie morgen allemaal,

maandag bij de vk geweest, alles was prima en weer even het hartje gehoord....zo leuk.

8 December weer de nieuwe afspraak bij de vk en 15 december de 20 weken echo!

Vandaag gaan we met onze zoon en vrienden naar artis ik hoop maar dat het weer een beetje opknapt want nu is het niet veel.

Alle dames met een echo vandaag veel succes! en de dames die hem al hebben gehad en inmiddels weten wat het gaat worden...WINKEL ZE

Gister zelf ook wat kleertjes gekocht voor onze kleine beeb, helemaal happy!

Groetjes Fiona

4. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    wannabmum ik twijfel dus ook, ledikantje of wiegje... ik ga ook even rondvragen of iemand een wiegje te leen heeft. Vind het ook zonde om zo'n ding nieuw te kopen namelijk. en dan waarschijnlijk toch eerst in wiegje bij ons op de kamer :)

shopaholic hier hetzelfde hoor! als ik van boven kijk, denk ik....jemig wat een buik! kijk ik daarna in de spiegel van de zijkant en dan valt het tegen...of mee....'t is maar hoe je het bekijkt! ;)

sushi jullie ook een meisje! Gefeliciteerd! en fijn dat alles in orde is.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wij hadden voor ons zoontje bij de prenatal zo'n rieten (palmleaf?) reiswiegje gekocht, die kost nog geen €40 en daarna weer verkocht voor de helft ofzo.
    Dus valt kwa prijs wel mee.
    Mooi is anders ;) maar het werkt hè... :p

6. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Ik herken die pijn heel erg. Ik heb bekkeninstabiliteit en op 'slechte' dagen trekt dit door naar mijn rechterbeen. Ik weet niet of je daarnaast ook echt last hebt van je bekken? Bij mij begint het daar meestal mee. Pijn bij het schaambot en bekken aan de achterkant, en als ik daar geen gehoor aan geef (ja hoe? Plat gaan liggen? Praktisch niet haalbaar hier) dan trekt het door naar mijn benen. Vooral rechts.
    Een band helpt dan wel om het zaakje wat te verlichten en bij elkaar te houden, maar die pijn in mijn been blijft :(

Hoe is het verder met iedereen? Ik ben een paar dagen uit de running geweest omdat mijn oude computertje het begeven heeft :( Maar goed, dat is inmiddels ook weer opgelost.

Ik heb trouwens ook al ruim een week geen medicijnen meer ingenomen, en nog steeds niet misselijk, yee! :D Ik denk dat het nu dan toch echt over is... Verder voel ik me (op mijn bekken/rugklachten na dan) ook erg goed. Buik is wel aanwezig maar zit niet echt in de weg en ik voel me best energiek. Hopelijk blijft dat de komende tijd lekker zo, ik heb in ieder geval erg veel zin de pretecho volgende week. Ik voel beide kerels elke dag wel een aantal keren schoppen of kriebelen, zo gezellig! Vooral omdat ik ook kan voelen dat ze met elkaar aan de gang zijn. :D

Zo, ik ga nog wat pagina's terug lezen! Ik volgens mij behoorlijk wat gemist.

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    @sushi Gefeliciteerd!! Weer een meid erbij!! :) Fijn dat de echo verder goed was..Heerlijk, geniet ervan!!

@shopaholic Lekker toch zo'n ieniemienie buikje..Tijd zat om nog een toeter te kweken...
    Had je bij de eerste trouwens een grote buik?

@mamamfiona veel plezier in Artis!! hoop met je mee..Hier scheen de zon maar zo te zien op buienradar is er hier weer wat opkomst.. En Bij A-dam in de buurt knapt t weer op.

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Sushi, gefelicteerd met je meisje. :)
    Spekkie wat fijn dat je zonder medicijnen niet meer misselijk bent. Hihi, al een hele mijlpaal in de zwangerschap vind ik!

Kom net bij de fysio vandaan. Was wel bandenpijn, maar van andere banden. Blijkbaar lopen bij je bekken en vooral bij de kapsels ook banden. Deze zitten gedraaid om het bot heen. Helaas omdat het gedraaid is kon hij er niets aan doen. Ik kan alleen kleine stukje wat aan de bovenkant ligt wat aan doen. Heb een oefening meegekregen. En wat op mijn donder gehad dat ik vaak verkeerd zit en blijkbaar zondag niet goed genoeg getild heb. Hij zei nl dat het belangrijker was dat je heel dicht bij je lichaam tilde dan het gewicht wat je tilt. Nu weet ik dat wel, maar denk dat ik onbewust toch te ver gereikt heb toen. Helaas omdat er dus niet veel te behandelen valt kan het wel een paar weken (!) :( duren voor het over is.... Dus vandaag nog maar een beetje strompelen dan. Ben wel blij dat ik nu weet wat het is.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Even een samenvatting van gisteren. Alles was goed bij de 20 weken echo. Kindje lag lekker te slapen met zijn benen gestrekt en zijn neus op zijn knieeen. Baby is iets kleiner dan gemiddeld, scheelt ongeveer 2 dagen. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb gevraagd wat het is. Maar helaas konden ze het niet zien omdat ie met zijn beentjes gestrekt ligt. Dus dit is gewoon het teken dat we moeten wacht. Mannetje wil het toch niet weten dus is maar goed ook.

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Waauw gefeliciteerd met de goeie echo's allemaal.
    Wat zijn er veel meisjes!

Leuk leuk!
    Dat het maar gauw maandag is zodat ik ook van die 20 weken echo af ben, en nog een leuke 3D foto krijg :-D

11. @Eefje28; Vind het ook wel prima dat ik nog geen mega buik heb.... maar bij mijn eerste had ik met 40 weken ook maar een heel klein buikje... Hoop dus stiekem dat ik nu wel een grotere buik krijg... maar ook weer niet want ik pas al mijn kleding gewoon nog... pff... word af en toe gek van mezelf ;)

Wat een hoop meiden hebben we er ineens bij! Op hoeveel staat de teller?

12. mupkuh fijn dat het goed was, en misschien idd beter dat je dan wacht. Lijkt me ook niet leuk om het wel te weten en mijn man niet! ;)

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja de meiden halen the boys in! hhihihihi

Fijn dat alles goed waqs Mupkuh ons meisje liep nu onegveer 4-5 dagen achter en dat is voor ons heel apart want de eerste liep nu al een kleine week voor qua groei.... dus wie weet krijg ik ooit nog eens een normale (wat dat ook is) baby die niet ingeleid hoeft te worden omdat het teveel chocolade in de baarmoede heeft gesnoept haha

Dit kindje is ook heel anders als dean in de buik, dean was altijd aan het slapen moest altijd wakker gemaakt worden bij een echo en deze is nu al aan het tai-bo-en altijd wakker, altijd in beweging, ik voel het maar heel licht (of niet) omdat de placenta ervoor zit maar zodra je de angelsound of echo erop zit is het duidelijk, miss tai-bo dus... dus een kleiner gewicht past er wel beter bij!

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Een lekker stoere meid dus IMD. :)

Doe mij er ook maar zo 1. ;)

Moet nog 17 dagen wachten. :(

15. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    oh, da's ook nog een idee! :) eerst de 20 weken echo afwachten en dan gaan we.....shoppen!

mupkuh wij laten de kleine ook maar beslissen. Als de kleine zich herkenbaar wil maken bij de 20 weken echo, leuk... en zo niet, ook prima!

16. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

hoi meiden,

goed om te horen dat alles goed gaat met de beebjes :thumup:

Ik kom zelf net van de VK vandaan. Ik was weer eens in het voor. had een tweede echo gehad en volgens die echo zou ik nu 18 weken zijn. Maar ze houden toch gewoon de eerste echo aan dus ben nu 17 weken en 4 dagen. De baarmoeder zat twee vingers onder de navel, (had zelf niet het idee dat ik gegroeid was) en ze voelde het kindje nog niet omdat dat nog te vroeg was. Maar een bolling voelde ze heel goed. Toen het hartje gehoord. Ze zette het ding op mijn buik en het was meteen; tsjoeke tsjoeke tsjoek. :) Klonk prima zei ze. Mijn bloedgroep was goed, ijzer was goed en glucose was goed. Ben zelfs afgevallen (waarschijnlijk door het overgeven).
    Nu wachten we af tot 3 december. Dan kunnen we de kleine even bewonderen :D

Liefs!

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    wwjc: sterkte met de banden!

Sushi: ook een meisje! Van harte! lekker gericht shoppen is leuk he!

Mupkuh: fijn dat alles goed is! De baby heeft duidelijk voor jullie beslist!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ja ja , de baby gaat bij ons echt beslissen. Al krijg ik nu wel meer het idee dat het een meisje gaat worden. Die haar beentje lekker bij elkaar hoort zoals het moet ;)

@ Imd, ik heb ook liever een wat kleiner kind. Dan een grote die er moeilijk uit kan :) Bij mij zit de placenta er ook voor, of ja aan de kant van de buik.

Mijn moeder vind trouwens dat ik echt een grote buik heb. Op een of andere manier kan ik er niet tegen als ze dat zegt. Want ik ben heel trots dat ik maar 2 kilo ben aangekomen. En vind hem helemaal niet groot. Net alsof ze zegt dat ik dik ben :(

19. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hello ladies,

ff een kein echo berichtje van mij....heb een afschuwlijke nacht achter de rug....voelde me gisteren al niet lekker..en heb weer zo'n pijn aan mijn maag gehad...en of dat nog niet genoeg was...ook nog buikgriep..als je begrijpt wat ik bedoel....heb echt elk uur op de klok gezien....was dan ook blij dat ik vandaag vrij heb...heb nu ook gruwelijke hoofdpijnen maar dat zal komen omdat ik flink wat vocht ben verloren.....morgen heb ik een afspraak bij de dokter....ende ego bericht..

shusi jij ook gefeliciteerd met je meisje....dat gaat de stand aardig veranderen...

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    *inbraak*

kom even mijn lieve vriendinnetje sylvie heel veel plezier met de echo wensen vandaag!

(alle andere meiden uiteraard ook super veel plezier met de echos gewenst!)

*uitbraak*

Deel Deze Pagina