April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    zeker vervelend. Heb jij er al iets voor gehaald of is er bij jou iets wat helpt ? Ga ook maar vanillevla halen, schijnt ook te helpen en ik heb van de apotheek een drankje gekregen dus hoop dat dat helpt. Sterkte ermee! Wel fijn dat gedeelde smart halve smart is toch ;)

2. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Vond vanmiddag al me eigen babykleertjes van vroeger :D echt zo leukk! Zaten echt hele leuke dingen tussen die ik dalijk kan gebruiken :D hehe kan niet wachten tot het april is.

3. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Weer 2 meiden erbij. Stand staat nu gelijk, zag ik. Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een afspraak voor de pretecho gemaakt op 18-12. De avonden en zaterdagen waren al bijna vol in dec.! Ik heb wel gevraagd of ze dan het geslacht niet willen vertellen aangezien de oma's meegaan en wij zelf horen het, hopelijk, volgende week.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Imd, het is idd ook wel een compliment. Maar weet niet komt een beetje raar over ofzo :s of ik pak het raar op ;)

@ wwjc & mienimi, daar heb ik gewoont Veldhoven ;)

5. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    heey meiden hier ff snel voor het eeten een berichje
    vandaag bij de nieuwe gyn geweest vriendelijke man.. heeft me teminste wel geholpen en luisterde naar me..
    5 kilo afgevallen ipv eraan jippy is teminste beter.. moest alleen opletten dat ik niet te veel ga afvallen voor de spieren.. volgende week woensdag 20 weeken echo wel knap met 19 weken al haha
    wel is al duidelijk dat ik waarschijnlijk niet de voledige 40 weeken ga halen.. en ingeleid zal worden.. afwachten nog ff dus.. tot snel!

@veroon hoe is het buddy?

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    WannaBmum graag gedaan, hoor...wilde absoluut geen discussie uitlokken, gaf gewoon aan hoe wij het hebben gedaan op advies van de kraamhulp toen...

Mupkuh, was het wat?Veldhoven?Heb zelf in Eindhoven gewoond..Ik kon er wonen, maar daar was ook alles mee gezegd..Heb er niet zoveel mee ;) (ben daar ook niet opgegroeid ofzo).

Mandy spannend!leuk een weekje eerder :) In een brief vd VK stond dat de 20 weken echo idd tussen de 18-22 weken gedaan kan worden.Wij zijn bijna 21 weken, als we hem krijgen.
    Super dat de gyn zo fijn is!gelukkig na die knullige van eerst!

Meiden met maagzuur, bah!vervelend!

Kan het zelf vaak ook niet bijhouden wat er allemaal gezegd wordt en wil dan overal op reageren, maar dan weet ik het niet meer.Heb een andere tip gehoord:Nog een zwangerspagina openen, de ene in ezen, de andere reageren, maar heb daar vaak ook niet de enrgie voor :oops:

7. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hoi dames,

@meiden met een dochtertje in hun buik: gefeliciteerd! leuk!

@rest: ook ik houd het even niet bij, zoals er hier gekletst wordt, sorry.

ego: heb vandaag weer superleuke stoere kleertjes geshopt. bij de wibra nota bene heel goed geslaagd (voor een prikkie). en good-old marktplaats doet het ook weer goed nu we weten wat het wordt. ;)

tip: hydrofiele luiers (wit), pak van 6 voor 6 euro bij de wibra. zelfde soort, maar dan washandjes: 6 voor 1 euro. je hebt er staaaapels van nodig, dus ik sla vast wat in nu.

morgen bijna de hele dag vrij. ga start maken met verven van de kasten/commodeplanken voor de babykamer. spannend!

jullie nog leuke nieuwtjes?

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    bij mij op mijn werk zij die dingen in hoogte verstelbaar...want leidster zijn nooit even lang.. :) maar voor de standaard maat zal ik morgen wel ff een rolmaatje erbij houden ;)

9. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ben al 45 minuten moed aan het verzamelen om naar de sportschool te gaan. Maar ga nu toch maar echt :( :( :( Fijne avond!

10. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou dames...vandaag ging het naar een paracetamolleke weer ff wat beter..maar ben nu echt super moe...dus ik ga zo naar bed..kwam eigenlijk ff kijken of er alle nieuwe nieuwtjes waren van syl...

fijne avond iedereen.

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    regla-ph op de lange duur beter en zachter..

GEEN melkproducten die helpen tijdelijk en verergeren het zuur erna dus liever niet.

Uiteraard de zure producten zoals sinasappels even beter laten staan enzo, beetje je bed omhoog zetten kan ook erg fijn zijn!
    En genietse van je avondje bank!

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik heb anta gel of zo iets..maar goed bij mij werkt het allemaal niet meer....maar opzicht wel door te slikken..kan je bij de appotheek halen!

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Geen melk?
    Dat hielp bij mij wel.
    Verder Rennie, of gaviscon.

Silvie is te blij om hier iets te komen posten denk ik!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.219
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Meiden ook ik hou helaas niet meer bij wat hier allemaal voor leuks wordt gekletst :rolleyes:. Kan ook niet op iedereen persoonlijk reageren.

Lien: gefeliciteerd met de goede 20 wkn echo. En gaaf dat jullie een zoon krijgen.

mimi, sushi en coto: ook gefeliciteerd met goede 20 wkn echo. En meid is net zo leuk natuurlijk.

mupkuh: jammer dat het geslacht niet te zien is, maar dan zal het wel zo moeten zijn inderdaad.

priscilla: oh wat leuk dat je je eigen babykleertjes hebt en dat straks kan aantrekken bij je eigen kind. Snap dat je niet kan wachten tot april hoor.

kipkip: Ik heb ook afspraak gemaakt voor pretecho op 20 dec. ook ik heb gevraagd of ze om geslacht heen willen gaan aangezien beide moeders meegaan.

rach: vervelend dat je last hebt van je bekken, rustig aan.

Hier alles goed. Mijn buik heeft in ene een groei speurtje gemaakt wel grappig. En voel sinds het weekend ook af en toe beweging, echt heel leuk. Volgende week donderdag de 20 wkn echo echt zo een zin.

gr vruchtje

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Jaaaaa, wij hadden vandaag ook een goede 20 weken echo! :D

Alles was helemaal goed en de kleine was zeer beweeglijk.
    En.... we krijgen een zoontje!
    Ik vind het een beetje een gek idee, want ik was echt overtuigd van weer een meisje.
    Maar superleuk natuurlijk, hebben we over een paar maandjes een zoon en een dochter :D

@ de meiden die last van maagzuur hebben: melkproducten zijn inderdaad niet zo goed, zoals imd ook aangaf.
    In eerste instantie helpt het juist wel, maar zuivel gaat een soort van gisten in je maag waardoor je juist maagzuur kan krijgen.
    Ik heb er ook weer zo'n last van, bah.
    Rennies werken bij mij het beste.

16. @Magickwings; gefeliciteerd met je goede echo... en een jongetje leuk hoor!

Wat is het rustig op het forum!

Weet iemand nog een leuke namen-site... we houden niet van hele apparte namen...

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.219
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    shopaholic ik weet even geen leuke namen-site misschien even googlen? Of heb je dat al gedaan.

magixkwinkgs: gefeliciteerd met de goede echo super joh. En leuk dat je een zoon krijgt. Heb je van elk geslacht wat leuk hoor.

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
  19. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @magicwings: wow, gefeliciteerd! is toch prachtig, een dochter en een zoon? fijn gevoel he, weten dat de enge dingen toch soort van uitgesloten zijn nu.
    en nu: shoppeeeeeeeennnn! :)

20. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Magickwings: gefeliciteerd met jullie zoon! De mannen staan weer voor.

Mezelf net helemaal naar de sportschool gesleept na dik 2 weken, kom ik daar aan...blijkt dat ze aan het verbouwen zijn en dus GESLOTEN.

Goed, was eerlijk gezegd niet heel teleurgesteld :)

Deel Deze Pagina