priscilla R.: ik zie in je onderschrift dat je ook een meid krijgt. Gefeliciteerd weet je dat door pretecho?
Magicwings, gefeliciteerd met je zoontje in je buik! Leuk, straks een dochter en een zoontje. Wel even wennen als je een meisje in gedachten had. Ik ben net terug van babyvisite bij een vriendin. Zegt zij als ik binnenkom:"Nou, had je weekje niet gezien maar buik groeit goed zeg! Ik helemaal glunderen en trots. Heb ook echt het gevoel dat er een groeispurt is gemaakt. Wat betreft het kletsen; ik vind het alleen al gezellig als ik zie dat ik veel bladzijden moet bijlezen. Oké is even werk maar geeft wel aan dat we het gezellig hebben met zijn allen. Wat mij betreft zo doorgaan! Sylvie, weet dat je laat zou zijn op de avond maar wil het nu toch wel graag weten hoor!
@priscilla R: hoe zimpel kan het zijn,... voel me nu een beetje dom! Maar bedankt voor de tip! Trouwens jij ook gefeliciteerd met je meisje!
vruchtje, wat leuk dat je soms beweging voelt! Magickwings gefeliciteerd met de goede echo en een zoon!geweldig!ik hoop ook daarop...we hebben een dochter, heb het gevoel (ondanks af en toe twijfel) dat het weer een meid is, maar een jongen zou ik super vinden (een meid ook, hoor..maar stiekem hoop ik op een jochie) kipkip, pff ik zou wel even balen in jou geval...ein-de-lijk jezelf erheen kunnen slepen...ben je er met al je goede moed, dan zou hij bij mij weer in de schoenen zakken:gesloten!whaaaaaaa
Iedereen nog een fijne avond en nachtrust verder. Ik ga vroeg naar bed...jammer dat Sylvie nog niet langs is geweest, ben erg benieuwd doeiiiii
Hier ben ik dan ! Het is een MEISJE ! Ik stond helemaal te trillen toen de gyn het zei we zijn echt super gelukkig, een zoon en dochter, een echte koningswens ! En natuurlijk heel belangrijk: alles was heel goed, een hele mooie echo ben nog aan het nagenieten Al dadelijk een leuk roze pakje gaan halen en de grootouders gaan verrassen met roze kousjes, die waren helemaal in de wolken met hun eerste kleindochter
Gefeliciteerd met een dochtertje in je buik! En wat je zo graag wilde, erg fijn! Ook super dat het verder allemaal goed ging en meteen roze kopen erg leuk! Geniet ze verder van/op deze roze wolk!
@SYLVIE: Wat geweldig,.. Ik ben helemaal blij voor je! Joepie! Er is misschien toch nog hoop voor mij?!?!?!?!?!?!?!
Ja weer een knul en een meid erbij....Gaaf he? Inderdaad hier ook het gevoel van YES nu echt genieten en shoppen! Gaan van het weekend echt aan het kamertje beginnen! Leegruimen en verfen en nog meer shoppen hihi....
Ja ik kan het echt nog niet geloven Allemaal bedankt voor de felicitaties! shopaholic: meis ik duim echt voor je dat jullie ook een meisje krijgen! ik zit echt op een roze wolk ja
Shopaholic, we lopen te gelijk op. Zie net dat we op dezelfde dag 20-weken echo hebben. Alleen als jij ongeveer klaar bent gaan wij beginnen. (15.30 uur) Alleen qua geslacht bij ons niet zo spannend als bij jullie, willen het namelijk niet weten.
@Leonie; Wat toevallig zeg! Is het jullie eerste? Ik wilde het dus eerst ook niet weten, maar mijn man wel! Maar door dit forum en vriendinnen kan ik denk ik mijn nieuwsschierigheid straks de 27ste niet bedwingen!
@Shopaholic. Ja, onze eerste. Dan is denk ik alles nog goed. Niet verkeerd opnemen, iedereen snapt vast wel wat ik bedoel. Gezondheid staat uiteraard voorop, maar nog geen wens voor geslacht naast een geslacht wat er al is. (want dat is er dus nog niet.) Ik moet zeggen doordat ik lees dat steeds meer het weten dat het ook erg kriebelt. Maar man wil het absoluut niet weten en ik eigenlijk ook niet. Vind de verrassing ook wel erg leuk. Maar toch kriebels, kriebels, kriebels!