April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Sylvie gefeliciteerd met je dochter en mooie echo :D ik ga slapen weltrusten iedereen.

2. @leonie; snap je helemaal! De eeste maakte mij ook echt helemaal niet uit! Alles is nu ook goed als het maar gezond is,.. maar diep van binnen hoop ik stiekem op een meisje!

Ga slapen dames! Tot morgen!

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sylvie jaaa leuk zeg! Een meid! Lekkurrrr shoppuhhhh :D gefeliciteerd met de goede echo :)

Magickwings gefeliciteerd met jullie zoontje! :)

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Magickwings gefeliciteerd met jullie zoontje !

De echofoto van het geslacht staat in mijn album en het eerste roze pakje :) morgenvoormiddag gaan we verder shoppen !

slaapwel allemaal

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen!

Dat is goed nieuws zo op de vroege ochtend! :)

Magicwings & Sylvie Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter..!!
    En natuurlijk de goede uitslagen! Ook heel belangrijk.. :D

We lopen zo aardig gelijk op volgens mij..J/M
    Ik wil het ook zoooo graag weten...al maakt het me niet zoveel uit aangezien ik van beide al eentje heb! ;)
    Maar gericht shoppen straks vind ik wel weer heel leuk.

Goed nog een kleine 3 weken wachten,ik denk maar zo ..des te beter ik het frummeltje kan zien..En dat kan nu al zo goed.. :)

Lynn Ik hoop dat je vandaag helemaal weer lekker opgeknapt bent meid..

Priscilla Leuk...je eigen babykleertjes zeg.. :D K heb zelf nog een roze blousje.

Rach & wwjc Sterkte met jullie bekken/bandenpijn.. :(

Jodie Rustig aan meid...Hoe gaat het nu?? Ik hoop dat je goed afscheid hebt kunnen nemen van je oma.. :cry: En dat je kat weer snel op je schoot kruipt.. ;)

IMD jeejjj meid...Alles achter elkaar!! Beterschap en sterkte.. ;) Ik gun je nu echt even een rustige tijd..

Ik heb toch nog een behoorlijke blauwe plek op mn buik gekregen door dat **&&% zitje..Maar gelukkig verder niks..beebje zit goed ingepakt ;)

Verder weet ik het niet meer..Als ik vergeet op iemand te reageren ... Sorry.. :oops: Het is niet persoonlijk... ;)

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goedemorgen..ja ben heel vroeg maar heb om tien voor half 10 eenafspraak bbij de dokter....ga daar ff al mijn klachten op tafel gooien! kijjken wat hij zegt wat helpt....want dames..ik slaap veel maar ik blijf moe...heb ooit de ziekte van pheiffer gehad en toen was ik niet eens zo moe....

verder ik zag een meid en een jochie langs komen....gefeliciteerd...

Over jongens en meisjes...mij maakte het niets uit..alleen in mijn omgeving zeiden ze dat we voor 100 % een meisje kregen...dus ik moest erg wennen omdat we dan maar meer bij de meisje gingen kijken....mij maakte het verder niets uit....zie op mijn werk dat het kwa innnerlijk niets uit maakt...misschien kwa speelgoed...?
    Wel wil ik graag en ik denk dat vele vanons...van elk een soort wil...wij willen er graag 3 dus dan hopelijk 2 jongens 1 meisje...maar als het ooit 3 mannen zijn dan zal ik het ook gezellig vinden....haha

ik heb ook nog babykleding van vroeger...die heeft een beer aan en die staat op de baby kamer.. 8)

7. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hey Lynn!
    Succes straks bij de HA!
    Balen joh...Zo moe..niks aan.. :cry: Hopelijk heeft ie iets voor je.. ;)
    Grappig van die beer..Ik had namelijk een heeele grote pop die mijn blousje en jurkje aanhad.. :)

Hopelijk krijgen we allemaal gezonde kinderen..Jongens meisjes..Als ze maar gelukkig worden toch! ;)

8. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Succes Lynn bij de dokter en hopelijk krijg iets mee wat helpt!

Dames met afspraken succes/plezier vandaag.

9. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Proficiat aan degenen die een goeie 20 weken echo gehad hebben.
    Een jongen en een meisje erbij :-D

Pff al weer enkele dagen last van harde buiken, vannacht en vanmorgen was al iets beter.
    Dan nog eens last van mijn darmen die zo lui als iets zijn...pfffff!

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    allemaal gefeliciteerd als je een geode 20 weken echo achter de rug hebt en het geslacht weet, super hoor, leuk verdeeld ook allemaal!

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@mandytjuuu Fijn zeg dat die nieuwe gyn zoveel leuker is! Waarom denken ze dat je de 40 weken niet gaat halen, sorry als ik iets gemist heb!

@magickwings Gefeliciteerd! Wat leuk een jonger erbij!Vind zelf www.familyberry.com erg handig

@sylvie Gefeliciteerd met je meid! Wat leuk zeg.... maakt dat ik toch ook wel erg nieuwsgierig wordt hoor..

Grappig dat de meesten een geslacht willen zeg maar dat ze nog niet hebben. Ik heb het nu net een beetje andersom, ik zou nog een jongetje wel erg leuk vinden voor mijn zoontje..maar een meisje is natuurlijk ook erg leuk.

@lynn succes bij de dokter!

@mimi Tadaaaa het kladblokje erbij werkt :)

Begin me een beetje zorgen te maken, voel de baby nu al een hele tijd niet terwijl ik heb een paar weken lang elke dag meerdere keren voelde! Kan dat stethoscoopgeval ook nergens vinden, zit nog ingepakt :cry: ga toch maar ff zoeken...die zou het nu al moeten doen, maar heb er voor de verhuizing nog nooit wat mee gehoord dus ben bang dat ik nu ook niets hoor. Maar in de papieren stond dat je vanaf 18 weken zeker iets moet horen...spannend!

12. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    magicwings en sylvie: gefeliciteerd met jullie zoon en dochter ! Helemaal super !
    Lynn: succes bij de huisarts, hoop dat hij wat voor je kan doen.

Ik heb van de apotheek antagel gekregen voor het maagzuur, dus ik hoop dat dat een beetje werkt. Zal ook geen melk meer drinken dan, heb alleen moeite met het laten staan van chocolade :( begreep dat je daar ook maagzuur van krijgt... Maar goed, hoort er allemaal bij.

13. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    magicwings gefeliciteerd met jullie zoon!
    sylvie en jullie gefeliciteerd met jullie dochter!

leonie heb beetje hetzelfde als jij.... ik wilde het eerst ook pertinent niet weten, maar nu ik er iedereen zo over hoor begint het mij ook te kriebelen :) vandaar dat wij het bij de 20-weken echo overlaten aan de kleine zelf ;)

amom hoop dat je snel weer wat voelt!

ik voel nog steeds 'plopjes'...of luchtbelletjes, zo voelt 't een beetje....zou dat nu echt de kleine zijn? (vroeg ze hoopvol). Denk zelf van wel!

14. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Kijk ik net in de spiegel aah vlek in me gezicht! Hahaha Hopelijk wordt het niet erger....

15. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Bleh moet zo naar de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling! Zie er heel erg tegenop maar is al een aantal maanden uitgesteld totdat ik 'verder' was....

Wat leuk dat zoveel van jullie het al weten, gefeliciteerd Syl en Lien! Ik mag volg. week donderdag, kan nu echt niet meer wachten!

Indy - ik heb precies hetzelfde, heel af en toe een plopje of idd zo'n fladderig gevoel maar kan niet met 100% zekerheid stellen dat het niet mijn darmen zijn. Ook voel ik soms een plopje ergens anders, in mijn been of arm ofzo dus dan denk ik meteen dat ik verbeeld dat ik de baby voel.........

Nou ja volg week weer zekerheid met de echo en dan moet het toch echt wel wat duidelijker worden...

Amom - hoop dat je het weer snel voelt, ga je nog voor een echo of def. nie meer?

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

alleen als het medisch noodzakelijk is. Dus mocht ik niks voelen de komende tijd en niks horen (heb dat stomme ding nog niet kunnen vinden!) dan ga ik zeker naar de VK....

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou aan de dokter heb je ook niets...die van mij wil niets voor schrijven omdat het helemaal niet bekent is of ik dat mag hebben tijdens de zwangerschap...hij zei dat moet je met je gyn over hebben....dus moet ik nog een week wachten..FIJN maar niet heus..

oja fontys belde net 12 dec mag ik naar eindhoven....op een vrijdag heerlijk!

18. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Succes Loeka

19. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou ben je mooi klaar mee dan Lynn! Nog een week rondlopen. Sterkte

20. Indy1973

Indy1973 Actief lid

22 aug 2008
    369
    0
    0
    loeka sterkte straks! bleeehhh...
    en wat die plopjes betreft...heeeeeeel herkenbaar wat je schrijft! :) ik voel dan soms ineens ook zo'n plopje in mn arm of been...hahahaha heerlijk die herkenbaarheid he?

Deel Deze Pagina