Hey Ikkie, wat leuk! Van harte proficiat en leuk dat je hier mee komt kletsen! En we zijn ook nogeens gelijk uitgerekend
Alle nieuwe meiden welkom allemaal. Ik zet zo de lijst neer. Als je jezelf nou niet ziet staan of bepaalde gevens die ik mis. PB me dan. Ik zal ze na mijn vakantie of misschien als ik donderdag nog even tijd heb bijwerken. @Mupkuh, Meissie ik heb precies hetzelfde hoor. Elk steekje elk krampje moet ik toch even checken. DAmes fijne vakantie voor als ik donderdag ook niet meer kom. Dikke knuf en allemaal fijne zwangere week . Schrijf nou niet te veel he Kon vanmorgen al 7 pagina's weglezen en net alweer 3 dus gemiddeld 10 op een dag. Hmmmz worden er dus ongeveer dadenlijk 90 pffffffffff Knufffff
Overzicht Aprilmama's 2009! 1 april Rian83 - 1e kindje - 25 jaar ynnel1 - 1e kindje - 22 jaar Magickwings - 2e kindje - 28 jaar Lyn1986 - 1e kindje - 22 jaar Na1 - 1e kindje - 27 jaar 2 april Mollyvg - 1e kindje - 40 jaar Wannabemommie - 1e kindje - 29 jaar 3 april Pientje - 3e kindje - 25 jaar msroxy - 1e kindje - 23 jaar victortje - 1e kindje - 23 jaar nicoline78 - 1e kindje - 29 jaar Elise - kindje - 26 jaar 4 april Lien78 - 1e kindje - 29 jaar wieffie - 1e kindje - 30 jaar Amom22 - 2e kindje - 21 jaar Mirjanne - 2e kindje - 27 jaar Mupkuh - 1e kindje - 25 jaar ikkie - 2e kindje - ? jaar 5 april Mimi1981 - 2e kindje - 27 jaar Lichtje - 1e kindje - 30 jaar Pretty Woman - 1e kindje - 25 jaar 6 april WannaBmum - 1e kindje - 33 jaar Leeuw89 -1e kindje -20 jaar Nathalieke - 1e kindje - 29 jaar kipkip - 1e kindje - 31 jaar 7 april Veroon - 2e kindje - 31 jaar Jacquelien - 2e kindje - 27 jaar Hop_Marjanneke - 1e kindje - 34 jaar 8 april vrouw1981 -1 e kindje - 27 jaar Belleke06 -1 e kindje - 27 jaar 9 april Jodie1 -1 e kindje - 27 jaar Daantje 25 -1 e kindje - 26 jaar Rach84 -1 e kindje - 23 jaar Lidia -2e kindje - 29 jaar 10 april 11 april inge1983 -2e kindje - 25 jaar Sophia -1e kindje - 33 jaar 12 april 13 april Spekkie -2e kindje - 27 jaar 14 april 15 april havefun -1e kindje - 32 jaar 16 april IMD -2e kindje - 27 jaar Leonie27 ? kindje - ? jaar 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april Totaal 40 zwangeren! Voor deze dames heeft het helaas niet zo mogen zijn.. We denken aan jullie! Mammie Patricia en xgabyx en Ellenk en Kita29 Afspraken: 07-08-2008 mollyvg 1e echo, lynn1986 Gyn, Mupkuh 1e echo 11-08-2008 Jacquelien HA, 14-08-2008 wieffie 1e echo, Ellenk Gyn 1e echo 18-08-2008 wieffie gyn, Mirjanne intake vk, Lien78 intake vk 20-08-2008 Leeuw89 vk, Pientje intake vk, mimi1981 1e echo 21-08-2008 Mirjanne termijn echo, rach84 1e echo 25-08-2008 Lien78 termijn echo, Magickwings intake vk, Pretty Woman intake vk 26-08-2008 wannaBmum vk en 1e echo, Veroon vk 01-09-2008 pientje eerste echo, kipikip 1e echo, Veroon 1e echo 03-09-2008 vrouw1981 vk, 16-09-2008 vrouw1981 1e echo,
Goeiemorgen iedereen. Zo, weer een dag erbij! Jeetje zeg, zit elke dag vooruit te kijken, maar moet nog 8 weken tot ik denk het gevoel zal hebben dat het goed zal gaan. Net voor de zekerheid maar weer een test gedaan, die digitale van CB en binnen een halve minuut kwam er zwanger te staan, dus het zit er nog steeds. Kan het nog echt niet bevatten. Ben zo blij, maar ook zo bang. Straks naar de huisarts, vragen wat en hoe nu allemaal verder, want ik kom dus ook uit de MMM, maar weet nu niet of ik daar heen moet voor een wekelijkse echo ( wat ze toen wel gezegd hebben) of dat het via de verloskundige zal gaan. Stiekem hoop ik eigenlijk via het ziekenhuis, want dan krijg ik elke week de bevestiging dat het goed gaat? Maar ja, straks eerst maar eens naar de huisarts en dan hoor ik het wel. Vraagje aan Rach ( volgens mij). Je schreef gisteren dat ze van MvM waren geweest en vroegen of je zwanger was van een tweeling ivm de hcg waarde. Maakt de hoogte van die waarde dan wat uit, want ik heb 8 dagen na mijn eisprong al vet positief getest met CB, en die hebben een hoge hcg waarde nodig ( hoger als de andere in ieder geval), dus begin me nu ook af te vragen of het geen tweeling kan zijn.
ik ga toch maar even de gyn bellen vandaag ofzo effe kijken wat hij zegt.. Ik ben nu 16 april uitgerekend maar het was voor 99% zeker dat ik 2 weken (misschien wel 3) weken vroeger word ingeleid (omdat anders de beeb over de 10 pond gaat en de placenta was vorige keer met 38 weken als deels verkalkt..
WOW alweer 3 nieuwelingen! gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier! nou.. ik denk dat ze het meer als een soort grapje zei.. ik moet het niet te serieus nemen denk ik, maar het is altijd leuk om te horen. en ik had verteld dat ik door een icsi behandeling zwanger bent geraakt, en aan de hand daarvan had ik ook 2 embryo's teruggeplaatst kunnen krijgen. Hoe het precies zit met de hoogte van de hcg waarde weet ik niet. misschien eens iets om aan de verloskundige te vragen vannochtend stonden de bussen netjes voor de deur maar geen dvd (oplichters ). Dus hopelijk zit die er de volgende keer bij. ik ga vandaag naar mijn ouders toe en daar blijf ik logeren dus ik zal vandaag niet aanwezig zijn. Maar ik heb wel weer een mijlpaal bereikt: 5 weken IMD, succes met je belletje!
wat voor klachten hebben jullie trouwens allemaal Ik heb buikpijn, op dezelfde plekken als de weeeen van mijn bevalling van nummer1 (rug, buik EN benen) ben zoooo moe, begin donkere tepels te krijgen, verhoging (maar dat schijnt goed te zijn een beetje dan) een vreselijk mooie huid (echt zo gaaf zonder puistje das mooi voor de trouwdag!)
Goedenmorgen meiden, Nou vanmorgen ben ik voor het eerst een beetje misselijk Ga zo maar eens een boterham maken, kijken of het dan iets beter gaat IMD ik heb ook (net als veel meiden hier) veel last van buikpijn maar dat schijnt normaal omdat er natuurlijk ook van alles in je buik gebeurd. Mimi, als jij afwezig bent wil ik de lijst ook wel bij werken hoor! Als je straks van een hele week de lijst moet bij werken wordt je denk ik ook niet vrolijk
IMD en wieffie, ook ik kan me bij jullie aansluiten wat de buikpijn betreft. zit elk half uur op de wc te broekloeren. Het is wel een ander soort pijn als bij ongesteldheid, maar toch, voel me er heel erg onzeker door.Maar, heb me gerust laten stellen door de verschillende sites waarop staat dat dit vrij normaal is, maar toch....
Wieffie doe jij de lijst dan? zet dan even in je onderschrit dat de gegevens naar jou ge-bp't moeten worden ik ben moe, heb af en toe ongie pijn.. en kan niet zo veel naar binnen krijgen. die flessen van MvM ruiken trouwens echt ranzig IMD, nu je het zegt, hier ook geen puistjes te bekennen! mijn huid is ook helemaal gaaf. JEEEJj!
Hallo alemaal, ik mag mij aansluiten bij april 2009 mama's! Allemaal gefeliciteerd! Als het goed is ben ik 10 april uitgerekend. Ik ben al moeder van van een jongetje genaamd Dayne. Hij is nu 9 maanden en 1 week en dus op 28 oktober 2007 geboren. We hebben over hem 4 jaar gedaan (vlak vor we de IUI ingingen bleek ik zwanger te zijn) en nu was het binnen 3 maanden raak. Wel sneller dan verwacht maar oh zo welkom! Bij vlagen kan ik mij misselijk voelen, maar verder nog geen andere kwaaltjes. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Dat broekloeren... hahaha heel herkenbaar. Deze zwangerschap heb ik het minder dan bij de 1e. Daar zat ik om het half uur op de wc te loeren.
@ Wieffie, als er geen bloedstolsels zijn ben ik al heel blij. Dan komt het hartje hopelijk later @ Ikkie, gefeliciteerd meid! Begrijp ik het goed via je onderschrift dat je een miskraam hebt gehad.
@ rach, van het ruiken heb ik nu geen last. Maar weet hoe erg het kan zijn. Mijn neus doet nu gewoon normaal. @ Racheldehaas, gefeliciteerd
heb mijn banner veranderd. Heb paar zwangerschapsbanners geprobeerd en meeste geven dit aan. Maar ik snap het niet helemaal. Je moet toch tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie? Dat was 3 juli, heb een cyclus van 35 dagen dus zou dan nu ongeveer op 5 weken zitten. Maar vond dat altijd al beetje vreemd omdat ik ook een week later mij ei kreeg dan iemand die een cylcus heeft van 28 dagen. Wie kan mij uitleggen hoe dit zit?
ja het is inderdaad wel een ANDER soort buikpijn zeg maar, en bij de eerste had ik pas met 12 weken ofzo megalast van mijn bekken/rug en nu loop ik al als een oude oma haha doet zeer joh!
Ze rekenen altijd vanaf de 1e dag van lm omdat niet iedereen zijn ei voelt en dus ook niet weet wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden. Die 2 weken krijg je dus ook kado. Officieel zijn we ook maar 38 weken zwanger...+ de 2 weken kado kom je op 40 weken uit.
** Breek in** Dames allemaal gefeliciflapstaart! Ik keek net op jullie lijst en wat zijn jullie met een hoop 1e kindjes, heeeel gezellig. Veel succes allemaal, die eerste weken vond ik echt heel onwerkelijk. Bij ieder buikpijntje begon ik weer te twijfelen ( en nog steeds). Volgende week mijn eerste echo en dan zal de spanning wel iets minder worden. ** Breek Uit**
Tjeempie, jullie kletsen veel, heb geen puf om te reageren, voel me erg belabberd, vandaag voor het eerst gespuugd, heeeerlijk maar er zat niks in mijn buik, wat een feest Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Mimi, fijne vakantie Leonie, als je een cyclus van 35 dagen hebt, dan moet je niet vanaf je laatste menstruatie tellen want dat klopt dan niet. Tellen vanaf je eisprong, als je weet wanneer ie was, is dan dichter in de buurt.
Mogge, hihihi, is dat ook een zwangerschaps"kwaal", dat geklessebes? Heerlijk om zo bij te lezen maar ik heb weinig onthouden... Meiden die ons weer hebben verlaten, wat ontiegelijk balen, sterkte........ Nieuwe meiden, welkom! Over 24 uur heb ik mijn echo al gehad....... begin nu toch wel wat gespannen te raken. Nou, ik ga maar wat afleiding zoeken.