he dames, drama is het een naam uitzoeken Maar goed wij hebben al wat gevonden, maar dat heeft veel voeten in aarde. Tjee zeg ik heb nog steeds buikpijn, maak me toch wel een beetje zorgen! LIEFS
Sam, mooi he die natuur die dat zo bepaald vind het een wonder die bij de zwangerschap/bevalling hoort, echt heeel mooi! Sophia, vervelend die buikpijn!Als je het niet vertrouwd gewoon je gyn/vk bellen, hoor! Namen...vindt het echt een ramp!Mijn vriend en ik hebben niet echt helemaal dezelfde smaak ook, vandaar dat we op de 20 weken echo wachten, dan valt 50% vd namen iig af
Ja inderdaad, op sommige momenten, zoals bv bij een echo of nu bij het zien van die melk besef je echt wel hoe mooi de natuur kan zijn. Het is echt een wonder, ik denk dat ik na de bevalling spijt ga hebben dat ik er niet meer heb van genoten. (Ben nl nog steeds onzeker)
Blijf je toch altijd wel een beetje houden onzekerheid ook als de kleine dalijk geboren is. Maar dat neemt niet weg dat je ook wel kan genieten ! Althans ik geniet ook Met een klein beetje onzekerheid in me achterhoofd
Zie alweer leuke namen voorbij komen.. Wij houden het kort..Het liefst 3 letters net als de andere twee. Had t al op hyves gezet volgens mij..Zo staat het er nu voor..maar kan nog veranderen he! Ik kan mezelf nog niet 'melken'.. ..Zeker heel byzonder..
Wij zijn er helemaal uit wat de naam betreft, het wordt gewoon 1 naam denk ik.... of ik moet nog een mooie tweede vinden maar voorlopig ben ik al blij dat we er 1 hebben bedacht
Zie een boel leuke namen voorbij komen. Heb mijn man al wel 80 keer gevraagd of hij niet eens een lijstje wil maken van wat hij leuke namen heeft. volgens mij is hem dat allemaal nog wat te abstract. hij heeft dus nog niks. hij zegt iedere keer "doen we wel als we de 20 weken echo hebben gehad, dan weten we wat het wordt" maar dan nog moet je voor de zekerheid ook wel een naam voor het andere geslacht achter de hand hebben toch? Ik ben gewoon te ongeduldig, hahaha, heb al weken een lijst met mooie namen achter in mijn agenda, klaar om door te nemen met manlief Hier vandaag weer in het andere ziekenhuis aan de slag. (Ben sinds twee weken twee dagen per week "gedetacheerd") Grootste gedeelte van het werk is wel leuk, maar nou hoorde ik gisteren van een collega dat een paar personeelsleden hem hadden gevraagd tegen mij te zeggen "dat ze me niet zo aardig vinden" heb hier net drie dagen me de pleures gewerkt! Nou zeg, laat ze dat dan recht voor z'n raap tegen mij zeggen! Vind dit gewoon onbeschoft om een buitenstaander te vragen dit tegen mij te zeggen. heb dit op alle afdelingen waar ik gewerkt heb nog nooit gehad! ben werkelijk woest (Zal ook wel beetje door de hormonen komen )
najaa assholes zeg, ook zo'n lekkere volwassen manier, zitten we soms in de brugklas ofzo.. laat ze lekker kletsen meid! jij weet wel beter toch?
even een snel vraagje ik wil mijn eigen (nederlandse) ticker site oprichten aangezien die andere nederlanse weg is nu heb ik een manier gevonden om dat te doen het word www.tickertje.nl maar duurt nog even een dagje voordat het online komt...
@ wannabemum wat een lage manier zeg! Vind het idd ook pubergedrag! niks van aantrekken joh! @IMD ben erg benieuwd, klinkt leuk! Mijn zoontje gaf net een flinke schop tegen mijn buik Erg pijnlijk, maar het mooie nieuws: De beeb bewoog weer gelukkig maar!
ah, dat is fijn Amom! Had gister ook zo'n dagje dat 'ie superstil lag, maar vandaag gelukkig wel weer aan het rollebollen.
Hier ook een rustige dag gehad en de beeb niet gevoelt, ben er helemaal zenuwachtig van omdat ik natuurlijk ook nog die pijn heb en antibiotica. Daarstraks voelde ik even wat, toch weer blij!