April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    waar je allemaal niet blij mee bent als je zwanger bent :) (niet lullig bedoeld maar als je zwanger bent ben je blij met de gekste dingen haha) ik had geen druppel verloren bij de eerste en gaf geen BV maar heb bijna 3 maanden! heftig gelekt na de bevalling was echt zeeeeeer irritant.. zelfs als vreemde babies begonnen de huilen dan begonnen mijn borsten te lekken! :rolleyes:

ik had net een harde buik trouwens (even op de foto gezet je ziet het heel goed!) (staat in mijn album)

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hello ladies.

Was even mijn kleding voor de baby aan het tellen...hahah..heb alleen ff snel geteld maar 10 rompertjes maatje 50 genoeg...en heb er maar 2 maatje 62...stom he..dus we gaan nu verder met maatje 62...heb 6 shirts van imps en elfs..ik vind het stoer en blijf het kopen....haha...en dan heb ik al 5 pakjes maat 50...en een aantal 62 en dan 68....maar moet nu dus niet meer te veel klein kopen en met een grootere maat verder gaan toch

IMD goed idee van je trickers zoek me altijd suf..

en die lekkende borsten geen last hier.....

ik moet zo werken...misschien tot vanaaf!

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    effe kijken of ik er wat leuks van kan maken de tickers (misschien kan ik zelf wel wat ontwerpen ofzo?) ik ben er weer een dagje zoet mee, zoonlief ligt ziek op bed dus ik kon niet naar kantoor (dat vond ik zielig) dus lekker in zijn eigen bedje is het beste.. hij had 38,8 ik denk van de prikken van vorige week, als ie over de 39 heengaat geef ik hem wel PCM-tje (effe zoeken waar ze ook alweer lagen haha ik gebruik die dingen amper voor hem)

@lynn misschien maat 56 (die ze in het begin het meeste aanhebben) ook handig :) hoeveel heb je die? of heb je combimaten 50/56 dan gaat het wel..

4. ja haha :) stom he. :p maar ben helemaal trots haha

ik zie het niet, jammer genoeg!

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hahah nou volgens mij is het meerendeel 50/56 rompers...heb er ook geen verstand van :oops: dus moet nog wat pakjes 56 want die heb ik dan dus niet.... :) domme doos...en maar kopen en maar kopen en dan dadelijk die maat niet in de kast hebben

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    zie je hem niet rond en helemaal omhoog staan hahaha

7. nee sorry :oops: , ik zie gewoon een mooie ronde toeter!

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou dat is dus een hele harde voetbalbuik dames normaal hangt mijn buik een beetje en nu stond ie recht naar voren... die was trouwens ook heel gevoelig, zoonlief had ik net vastgehad en zette ik neer en voila trok meteen een kramp erin (harde buik)

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    brrr Imd ben je altijd zo schaars gekleed :) Zie ook geen harde buik :p

Sam en Rach gefeliciteerd met jullie mijlpaaltje lekkende boobs ;)

Amom iig een geruststelling dat je de baby weer hebt gevoeld.

Ik voelde net de baby op 2 plekken, zo leuk :D

Zo ga weer verder met de grote schoonmaak :p

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik heb het hele dagen warm haha dus thuis gaat lekker alles uit (in elk geval nog toonbaar haha) ik had er wel een broek onderaan maar die had ik even uitgedaan, net ook weer een harde buik joh kon geeneens achter mijn pc normaal gebogen zitten.. deze deed niet echt pijn maar heel raar!

11. Amom22

Amom22 Niet meer actief

leuk al die kleertjes, al die kleine pakjes! Kwam net mijn zoontjes babykleertjes tegen, meteen allemaal weer bekeken, en had ook al 3 dozen meisjes kleren staan, dus die ook weer allemaal bekeken *zwijmel*, misschien toch maar op een meisje hopen, hoef ik ook niet meer met die namen bezig haha

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    heerlijk he wegdromen en kroelen met die kleertjes! ik heb nu geurbuiltjes op de kamer gelegd en ga steeds effe sneuven daar hahaha

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

zie op zich wel een toeter die flink omhoog staat. Misschien helpt het als je een foto van bovenaf neemt, mits die van jou dan ook meer puntig is tijdens een harde buik

14. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Mijn harde buiken (die ik de hele dag door heb) beginnen nu wel pijn te doen.

Ik durf niet weer naar het ziekenhuis gaan, de laatste keer waren ze echt helemaal niet vriendelijk.
    Ben toch wel bang, ik vind het niet normaal dat ik in rust pijnlijke harde buiken krijg.

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja sommige vrouwen hebben ze meer als andere en ik heb ze eigenlijk alleen NA inspanning (maar niet altijd meteen) kan ook een uur erna zijn als ik op de bank lig... ik heb ze ook niet zo supervaak hoor.. dus kan me voorstellen dat het je onzeker maakt.

Ja mijn buik word juist een klein balletje met een harde buik ipv punt haha hij is dan ook heel leuk om beet te pakken want het is echt net een voetballetje..

16. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Heb het ook Sam, is normaal, ook dat ze pijn doen. sommigen hebben pijnlijke anderen alleen vervelende, net als met de weeen ;) Maar wel rustig aandoen!
    Vervelend is dat dat ze niet vriendelijk doen, want je moet toch eigenlijk gewoon naar je "gezondheidszorg" moeten kunnen bellen voor alles!

17. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    allemaal bedankt voor de felicitaties ! :)
    heb vannacht niet zo goed geslapen want kon het gewoon echt niet geloven dat we een dochter krijgen.
    Vanmorgen lekker gaan shoppen met mijn man en zoontje en hele mooie roze dingetjes gekocht :) (foto in mijn album, ga ik nu doen)

@sam: als je pijnlijke harde buiken hebt moet je gewoon bellen !

ivm de naam, die van eens meisje die stond bij ons al vast toen ik net zwanger was dus dat was nu lekker makkelijk! heb via rainbowbabies al een leuk t-shirtje besteld met haar naam op :)

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

haha ik moet altijd tijdens een harde buik denken aan dat rpogramma met die mensen met die punthoofden van vroeger....hoe heten ze ook alweer? Coneheads ofzo? Mijn zoontje had tijdens de echo ook nog eens een vet driehoekig hoofd haha (nu niet meer hoor ;) )

19. Amom22

Amom22 Niet meer actief

was trouwens leuk om door de doos meidenkleren te sneupen. Had ze pas laatst gekocht via marktplaats, ken al die merkjes niet die erin zitten. Ff gegoogled blijkt het vet duur te zijn. Op zich wel leuk om te hebben hihi. Ik ken alleen de wibra, zeeman en hema (bij wijze van spreken dan!) Leuk om eens iets duurs te hebben ook al is het 2ehands :D

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    @Sylvie; leuke kleren joh! dat roze sweatpants pakje is zooo cute waar heb je die vandaan , die vind ik zooo leuk!

Deel Deze Pagina