April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik krijg er nu de laatste dagen echt zeker 7 per uur en als ik s nachts wakker word is mijn buik soms ook hard.

Ik wacht nu nog even af, anders bel ik toch de gyn hoor.
    Pff ik snap soms niet waarom sommigen in de gezondheidszorg werken.

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @imd: bedankt :) ! bedoel je dat middelste pakje op de onderste rij? dat is van mexx

3. Krijg je altijd een harde buik tijdens je zwangerschap? En hoe herken je dat dan?

Ik zie TE leuke pakjes voorbij komen, pfff ik moet nog 2 weken wachten. Dan weten we hopelijk wat het is!

LIEFS

4. Amom22

Amom22 Niet meer actief

@sylvie wat een lieve kleertje zeg, net poppenkleertjes zo klein!

@sophia, weet ik niet!? maar als je hele buik die samenkrampt.... bij de eerste begon het bij mij pas na de 30 weken

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jep die bedoel ik echt TE leuk gewoon :p

ja je hoeft ze niet perse te hebben geloof ik (harde buiken) in de laatste 10 weken meestal wel..

6. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik lees op andere fora toch angstaanjagende dingen over die harde buiken :(

7. Ja want ik dacht inderdaad altijd dat het een soort oefenweeën zijn. Lijkt me erg vroeg met 20 weken, vandaar.

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    net even gekeken en je kan het nog online bestellen via de site van mexx. zie daar ook nog een leuk kleedje staan dat ik echt wel wil hebben :)

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

idd ook als oefenweeen maar ook als een soort alarm van: RUSTIGER AAN DOEN! hihi... ik heb ze al een aantal weken, heb lage bloeddruk en begin ook snel te duizelen, dus mijn lichaam geeftn u perfect aan dat ik moet rusten

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Bedankt :) ja echt he, kan niet geloven dat er daar zo een klein frummeltje gaat inpassen over enkele maanden !

ivm de harde buiken, bij mijn zoontje heb ik alleen heel vroeg (week of 16) echt last gehad van harde buiken (toen ben ik moeten stoppen met werken), nadien maar heel weinig meer dus denk dat er misschien ook wel vrouwen zijn die daar totaal geen last van hebben voordien

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha GEVAARLIJK! die site :)

12. jeetje wat vervelend dat sommigen al zo'n last hebben van harde buiken. hier nog helemaal geen last van.
    hier in de stad is een kinderkledingswinkel van Mexx, ziet er ook altijd zoo lief uit!

Amom, wat leuk dat je zo'n doos goed spul hebt kunnen bestellen, geluksvogel ;)

13. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Jep heel gevaarlijk, ik heb mijn bestelling al uitgevoerd :) :oops:

Ik vind mexx ook geweldig altijd, mijn zoontje heeft er heel veel kleren van.

14. Heb net de VK aan de telefoon gehad. Zij is er zeker van dat het bandenpijn is. Sinds vorige week gaat de baarmoeder kantelen. En dat geeft heel veel druk op de banden, net alsof je een elastiekje uittrekt maar dan nog ietsje verder. Vandaar dat ik die pijn ook heb als ik op de zij lig. En als ik de blaas leegplas voel je die druk ook weer.
    Ik hoef me nergens zorgen over te maken, is heel veel voorkomende klacht.
    Die sporen van blaasontsteking, kunnen aangeven dat er een in aantocht was. Dus wel eel goed dat ik de antibiotica heb.
    Moet in de avond wel rustig aan doen en rusten.

Pff weer opgelucht!

15. sophia, wat jij omschrijft komt mij ook bekend voor, maar ik had dat helemaal in het begin juist. vervelende pijn he!
    fijn dat je gerustgesteld bent.

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Wat een leuke kleertjes zeg :D
    Na de bevalling ga ik los :)

Ik vond harde buiken wel anders aanvoelen dan oefenweeën trouwens, die waren net ff pijnlijker, de oefenweeën dan hè.

17. zo Pientje, heb jij ook al zo;n zin in sinterklaas hahaha :)
    Mijn man vond het een beetje raar dat ik onze kinderen wil vertellen dat sinterklaas maar een spelletje is, maar nu vind hij het prima ;)

ik kan niet wachten om ook kleertje te kopen!

18. Amom22

Amom22 Niet meer actief

ik heb dan nooit het verschil gemerkt tussen oefenweeen en harde buiken :(

en idd hier is de kerstman ook een verklede man, pakjes komen er niet in huis omdat de kerstman komt, maar omdat Jezus is geboren. Maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat het leuk is om je kinderen vol spanning te zien wachten op Sinterklaas!

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hahahaha ik wou net hier plaatsen Rach wat heb jij toch domme ouders [-X

hahahaha

20. Ik ben ook een beetje tegen Sinterklaas, ik dacht dat ik de enige was.. :oops:

Wij woonden toen ik klein was in België en Luxemburg en daar kan ik me Sinterklaas helemaal niet herinneren, wij hadden pakjes onder de kerstboom. Dus ik ken het zelf ook niet echt, dat gevoel zeg maar.

De meeste kinderen zijn als de dood voor die man en zeker voor die pieten, compleet jeugdtrauma :) , bedplassen en een hoop drukte en stress in de maand ervoor. En dan moet je je kind weer gaan vertellen dat hij helemaal niet bestaat en dat het dus allemaal voor niks was. Het gaat die kinderen alleen maar om de cadeautjes hoor!

Daarentegen vind ik het geweldig m TV te kijken als hij het land binnenkomt en dan die gezichtjes van de kinderen te zien.

Wij zijn er al wel uit dat we absoluut niet willen dat ons kindje overstelpt wordt met cadeau's. Bij onze neefjes zien we de zakken voorbij komen en ze zijn op een gegeven moment gewoon verzadigd. Nou dat wil ik niet hoor, gewoon een paar mooie/leuke/nuttige/leerzame cadeau's en je kind is ook super blij.

Maar of wij echt sinterklaas gaan doen, gelukkig kunnen we dat nog 2 jaar uitstellen. Ik vind de kerstboom veel gezelliger!

OEPS BEETJE LANG VERHAAL GEWORDEN! :oops:

Deel Deze Pagina