juist die gezichtjes van die kids zijn er omdat ze er zolang naar uit hebben gekeken wij hier thuis kijken al naar de clup van sinterklaas hoor, mijn zoon word helemaal wild bij het liedje, onze zoon krijgt maar 3-4 kleine dingetjes en we gaan liedjes zingen enzo, is gezellig! Ik vond het vroeger altijd zo spannend! zwarte piet aan het raam kloppens en strooiend door de ramen en brievenbus en opeens stond daar een mandje met kadootjes in de schuur met een spannende brief erbij (wij kregen stoomboten gemaaktm hele suprise achtige dingen ipv een standaard zak) en nooit een heleboel achterlijke overdreven dingen.. Je kan er gewoon niet onderuit want dat zou ik weer zielig vinden, iedereen op school wel en dan je kindje niet... vroeger was juist kerst amper iets (behalve het eten haha) wij kregen nooit kado's met kerst...
***even Ego bericht*** ben bezig met een spoedopleiding voor me rijexamen (al 2x gezakt bij me oude rijschool) nou moet ik volgende week afrijden bij me nieuwe rijschool maar ze kunnen me examen niet op mijn naam zetten omdat mijn oude rijschool mij niet uit hun systeem wil halen (ben hier al 1 1/2 week mee bezig) en het CBR kan ook niks voor mij doen, dus gaan me vriend en me vader nu bij die vent langs om hem maar eens eventjes te vertellen dat die het NU wel moet doen met spoed anders ben ik me examen plekje kwijt + me geld (wat hij anders maar mag gaan betalen) sorry voor het lange verhaal maar ben er zoooo boos en zenuwachtig om ***einde Ego bericht***
Hier word wel aan sinterklaas gedaan , vind het zo tof voor mijn zoontje Hij mag vanaf nu zo zijn schoentje eens regelmatig zetten s"avonds en als hij dan s'morgens ziet dat er wat in zit is die zoo gelukkig maar denk dat hier in belgie dat misschien weer heel anders is dan bij jullie in nederland. ken eigenlijk niemand die niet aan sinterklaas doet!
@Rach; gefeliciteerd met je eerste druppel melk.. Hihihi, ik heb het eigenlijk nog helemaal niet. Heb vriend al wel gewaarschuwd dat ie nu maar niet meer aan mijn tepels moet zuigen..hahahah Verder ook af en toe en andere buik als overdag, maar dan vaak alleen als ik ook gewoon rustig in bed lig? Vind het heel fijn, want ik kan de vorm van de baarmoeder dan heel goed voelen? Verder gaat alles hier goed, al krijg ik wel een veranderde huid. Meer pukkels en droger...
Hallo! Ik heb vandaag brief binnen gekregen van de zwangerdoos van etos.. Dat is vroeg! Op internet stond da tik hem 7 januari op kon halen maar in de brief staat vanaf nu tot 1 dec.. Wie van jullie heeft zich aangemeld voor de blije doos? En heb je daar al iets van gehoord? Ik niks! !20weken!
@ Mienimi, heb er opzich altijd heel fijn gewoont. Woon sinds een paar maandjes nu ergens anders. Bevalt me ook zeer goed Mijn mannetje kan juist niet wachten totdat het Sinterklaas is en de kleine geboren is. Volgens mij word het echt zo'n leuke pappa
Vond die opmerking al nergens opslaan, vond je reactie erg ingetogen Het lijkt wel een crime op de manier hoe wij het doen. Erg bizar!
@ Leeuw, gefeliciteerd met het bereiken van de helft De etosdoos is in 2 delen, eerst een zwangerdoos daarna een babydoos geloof ik. Van de blije doos heb ik ook nog niks gehoord.
Leeuw, gefeliciteerd met je 20 weken Ik heb de doos 2 weken geleden al kunnen ophalen, dus het kan hoor! veel plezier met uitpakken! Pientje, ik ben er eigenlijk trots op dat ik mijn kind (over iets groots of iets kleins) niet voor de gek zal houden. (of krijg hier nu allemaal boze mama's in spé over me heen hihi) Nou ik ga met mn mannetje in de stad wat drinken! fijne avond
Ach nee hoor dat denk ik niet Rach! Maar moet zeggen dat ik het als kind niet had willen missen en het echt fantastisch vond. En me ook niet voelde dat ik voor de gek werd gehouden ofzo
Ik kreeg vandaag de brief binnen dat ik de doos kan komen halen bij de etos... en dat met 16 weken? Maar mij maakt het niet uit, ik ga hem snel halen zal me benieuwen wat er allemaal inzit! Groetjes Fiona
jeetje meiden wat gaan jullie snel.. gisteren avond voor het laatst online geweest en moest heeeeeel veel bijlezen haha Amom22 om andwoord te geven op jou vraag.. waarom ik de 40 weeken waarschijnlijk niet vol ga houden.. ik heb een spierziekte.. en het is nu al zwaar laat staan dan.. en mijn baarmoeder mond is heel erg slap nu al.. en dat kan het daarzo eigelijk allemaal niet aan.. dus duimen dat het zo lang mogelijk blijft zitten uuhm zag wat langs komen over de etos doos die mag ik ook al 2 weeken ophalen maar is iedere x uitverkocht ik zag iets over namen wij hebben een meisjes naam al heel lang die staat vast maar de jongens naam is een tweifel geval wat vinden jullie leuker kenji dilano fabian of nigel aparte namen maar ik weet echt niet te kiezen.. mens zit er toch zijn heele leven aan vast pfff zo moeilijk haha zag nog iets over lekkende borsten.. ik heb ook al paar x druppels gehad en er zit elke x een vliesje overheen haha vind het niet erg wel zijn me borsten hard gegroeit en ik had al dd zucht
Nou sinterklaas gaat bij ons volgend jaar al beginnen hoor! Dan snapt het kindje er nog niets van maar toch leuk voor de foto's en wij hebben als ouders ook lol! Ik vind sinterklaas helemaal geweldig. Sta ook voor de kleuters en deze zijn ook helemaal blij dat de sint dit weekend weer het land binnen komt. Ze vinden het zo leuk! Zijn helemaal blij. Ik hoop dat de traditie van sinterklaas nog heel lang blijft bestaan en niet wordt "weggehaald" door kerst. Al ben ik ook weer fan van kerst, ook erg gezellig bij de kerstboom zitten. Nu al zoveel zin in!
Ja het is toch van de zotte dat als je eerlijk bent, dat dat gemeen zielig of wat dan ook is. Beetje omgedraaide wereld Je krijgt het er gewoon niet in, dat onze kids ook plezier hebben, ondanks dat ze weten dat het niet echt is. En dat onze kids ook heus wel cadeautjes krijgen.
5 december is hier al elk jaar...mijn lieve nichtjes doen al vrolijk mee...wij maken de kids niet bang....we maken er een FEEST van...dat we de kinderen voor de gek houden ach ja...hebben wij ook lol...en met verjaardagen zijn kinderen ook zenuwachtig.... Ik werk op een bso en geloof me, die kinderen die sporen elkaar wel aan om te geloven! ik zeg ik houd ervan!
niemand die me namen leuk vind? voor de niewschierige onder ons.. nieuwe buik foto in me album.. heb geen lagere spiegel jammer genoeg