ik vind het wel leuke namen hoor...maar ik assoseer alle namen met dingen wil het weten...nou okeej.: Kenji is van de pfaffs.. dilano zo heet het neefje van mijn vriend is leuke naam...leuk kind Fabian...moet ik aan het spelletje dingen op xbox....weet ook niet waarom en nigel moet ik aan een donker neger denken,...weet ook niet waarom dus vind dilano het mooiste maar goed iedereen heeft bij een naam een gevoel..en dit is mijn gevoel hard op
@mandy: niet mijn smaak, maar het wordt niet mijn, maar jóuw kindje! wat maakt het dus uit wat wij ervan vinden? je vriend/man en jij moeten zelf kiezen. maak er alleen niets belachelijks van (is ergens een topic over bij babynamen, daar schrik je soms echt van) en let even op de initialen. (zo willen wij een naam met een S. Dan wordt de tweede naam dus niet iets met een M bijvoorbeeld!). succes, verzin-ze! @rest: heb even niet bij de hand wat er met iedereen was, sorry. heb vanmiddag de kasten geschilderd voor ons mannetje. mooi geworden, al zeg ik het zelf! maar ben nu dus moeeeee, dus ga zo met de hond uit, lekker douchen en dan naar bed. morgen heeeele drukke dag (congres en 's av. theater). trusten!
ik was boos op mijn ouders toen ze mij vertelde dat het niet echt waar, NIET omdat ze hadden gelogen maar omdat ik ook nog echt mee wilde doen toen ik het eenmaal wist vond ik er geen bal aan (what was the point immers) ik was zelfs zo dat ik al mijn "zogenaamde" kadootjes aan mijn zusje heb gegeven (die geloofde er nog wel in) ik hoef geen kadootjes van een nepsint..... Dus ja ik vind dat je je kind een ervaring tekort doet, liegen of een beetje fanatasiewereld creeren (creativiteit en fantasie zijn goed voor kids en is zelfs bewezen goed te zijn voor de IQ) als ie net gaat doen of ie een prins is ga je hem dan ook uitleggen dat ie het niet echt is en heel zijn dag verzieken? beetje raar vind ik het, maar goed het zijn jullie kids en jullie opvoeding, hoop dat ze de fantasie niet verpesten voor andere kindjes zoals ze bij mijn vriendin haar kids op school deden, die ouders deden ook niet aan sint en hun zoontje vertelde iedereen dat sint niet bestond en heel de klas was verdrietig.... ik vind trouwens Kenji het leukst Mandy BTW dan zou je ook niet aan kerst moeten doen want er is geen kerstman dus ook geen kadootjes alleen de kerstdagen zelf vieren als je gelovig bent...
dat zei ik niet maar dat komt ook omdat ze niet beter weet, ze heeft nooit een echte sinterklaas meegemaakt waarin ze in hem geloofde...
Ja daarom, so what's the problem? Dit is voor haar normaal. Ze komt niks te kort, ze is niet zielig, rond sinterklaas zit ze niet zielig in het hoekje te huilen. Ze is door het dolle als ze de cadeautjes krijgt. Waarom doe ik het dan niet goed? En we hoeven we ons geen zorgen te maken om wat als ze achter de waarheid komt. Ik zie echt geen problemen hierin, al lijkt dat door de reacties dat ze zwaar te kort komen.
haha bedankt voor de reackties meiden we willen graag een niet nederlandse naam voor de jongens naam.. we ahdden eerst valerio.. maarja voellen we ons niet echt prettig bij..
@mandytjuuu vind het leuke namen hoor. Iig niks gek, dus dan is wat jij het mooist vind toch de beste naam? Vind Kenji ook wel erg leuk...spreek je het dan uit als benji met een k? Dus de laatste paar weken van de zwangerschap worden voor jou nog flink spannend zeg! Wij hebben het probleem van sinterklaas niet. Wel de kerstman of course. Het is niet zo dat ik de kerstman het huis uit ban ofzo. Wij hebben dan geen kerstboom, maar wel kerstverlichting, en ben toevallig een wandkleed aan het borduren en daar staat een kerstman op! Het gaat mij er vooral om dat mijn kinderen leren dat kerst niet draait om de kerstman, of lekker eten, of de kado's. Wil ook niet liegen over de kerstman.... Wil gewoon duidelijk maken dat wij de kado's hebben gekocht zeg maar. Maar wil er wel iets leuks van maken, dus ook kado's en lekker eten enzo en het huis versierd. Dat hij niet met kerst zit te kijken hoe andere kinderen leuke dingen krijgen etc.... Had net zo iets vaags. Mijn hele voet krampte in elkaar. Wat je normaal wel eens bij je kuit hebt, maar dan mijn hele voet, paar minuten later mijn andere. En vanavond mijn hand en arm
hier komt zo ook een buik foto... en over dat sinterklaas iedereen doet het anders...wilde alleen mijn ervaring op schrijven...had vandaag een meisje dat er achter is gekomen dat de sint niet bestaat...maar door die fantsie zegt ze elke keer..hij bestaat wel he..mijn moeder gaat echt niet snacht dingen in mijn schoen doen.... ik lag vroeger in bed helemaal te bedenken hoe de oude man dan binnen kwam...want wij hadden geen schoorsteen.....ik kwam met het slimme idee dat hij een sleutel heeft waar hij overal binne kon komen...hahha..ik dacht echt voor mezelf hoe alles kon....maar ben nooit bang geweest omdat er op een leuke manier mee om werd gegaan....en als ik d8 dat ik een prinses was gingen ze er ook altijd op in...ik heb er gelukkig leuke herreningen aan....maar zoals ik al zeg iedereen doet het anders...
Kramp in kuiten en voeten heb ik ook weleens, dat doet zo'n ontzettende zeer. Dat kan toch duiden op een megnesium tekort? In arm en hand heb ik het nog nooit gehad
gewoon je camera van je af houden met een arm en je buik foto maken, effe oefenen maar zo doe ik het meestal..
was gewoon nieuwschierig hoor! maar kreeg een gevoel...(geen slecht gevoel) dat julllie die niet hebben...vind dat heel knap...
een magnesiumtekort zou op zich wel logisch zijn want dat komt lees ik net, vooral voor bij vrouwen die zwanger zijn en borstvoeding geven.
heb ook af en toe last van krampen....vooral in mijn voet heb ik ook weleens na het zwemmen...moet je met je bloote voetjes op de koude tegen vloer dat helpt meestal wel... oja heb nieuwe buik foto..ook eentje van mijn eigen helemaal....en eentje van mijn buik...die van mijn eigen waar je gezicht op ziet haal ik er wel straks af...maar misschien is het een iets beter beeld van mijn figuur nu!