April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    goede morgen...heb er al een hele nacht op!

eerst om half 4 begon er een kat te miawen...de katten zitten EIGENLIJK snachts beneden maar vriend zei ach laat ze ook maar op de zolder kunnen.....en dan krijg je dat want dan komen ze langs onze deur en gaan ervoor staan mauwen...maar goed...katten naar beneden en probleem opgelost....
    Vervolgens werd ik wakker door boemboemboem muziek...om HALF5 ik d8 misschien dat hij op iemand staat te w8ten..dus ff afwachten...na een kwatier stond ie er nog en om 5 uur heb ik de politie gebeld....want dacht misschien is de persoon er wel onwel in geworden of zo
    (hij stond echt dwars op het kruispunt)....om kwart over 5 belde de politie om te kijken of ie er nog stond...wij ja...maar er zit wel beweging in die auto....en om half 6 rijd de politie lang vraagt of er niets aan de hand is....en blijkbaar niet...politie rijd door en hun rijden door....heel vreemd allemaal maar goed...het was nu toch al 6 uur en mijn vriend en ik waren klaar wakker van al dat gebliek....dus zit hier met hele groote wallen op de bank.....

en heb een nacht geen last van mijn maag gehad maar ben wel blij dat er niets ergs aan de hand was...is trouwens voor het eerst in onze leven dat wij de cops hebben moeten bellen!
    Zo einde sensatie bericht...

2. BUIKFOTO in ALBUM!

3. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    @ Mamacelesje Hoe staat het nu met je rijexamen? Ik heb vorige jaar ook zoiets gehad. Maar mijn (nieuwe) instructeur had toen een telefoonnummer voor me (wel CBR) en die moeten je wel helpen. Ik heb helaas dat nummer niet meer voor je. Ze waren ook echt niet erg meewerkend hoor, dus even volhouden. Als ik het me nog goed herinner, kwam het er op neer dat ik het CBR mijn toestemming moest faxen om het ingeboekte examen op te zeggen. Hier moet je ex-instructeur wel toestemming voor geven. Dit vragen ze eerst netjes, en daarna gaan ze hem dwingen. Bij mij had hij mij toch net op tijd uitgeschreven waardoor het CBR toch niks hoefde te doen. Maar ze moeten je wel helpen! Heel veel succes, hoop dat het snel goed komt!

@ Mandytjuuu ik vind Kenji het leukst!

De etosdoos heb ik gister opgehaald! Zo leuk! Vond het wel heel stoer om met die doos door de stad te lopen, haha!

@ Sushi: die bak energie is bij mij ook nergens te vinden. Laten we er gewoon maar van uit gaan dat het nog komt! En misschien wat langer mag duren bij ons?

Verder gaan de klachten hier maar door: nog steeds overgeven (gelukkig niet meer zo misselijk), MOE, brandend maagzuur, en sinds eergister ineens flinke pijnscheuten in mijn onderrug. Hoop zo dat dit toeval is, en niks met mijn bekken te maken heeft. Wacht het nog even af…Moet maandag naar de gyn en donderdag verloskundige.

Geboortekaartjes ben ik al lang over na aan het denken. Ik heb zelf bij een copyshop gewerkt, waar we kaartjes maakte. Ik heb zoveel voorbij zien komen en zelf ontworpen dat ik het zo moeilijk vind! Vind bijna niks meer origineel. Wil eigenlijk iets met een mooie foto…maar ja…wat?

Nou ik kan het hier echt niet bijhouden, dus iedereen die ik vergeet: sorry! Iedereen met goede echo’s: gefeliciteerd! Gelukkig alleen nog maar goed nieuws, laten we dat zo houden! Ik mag donderdag eindelijk...erg spannend!

4. @Blimey, jeetje dat je nog steeds zo ziek bent. Heb echt met je te doen, ook niet raar dat je dan nog moe bent! Hoop dat er toch no een periode komt waarin je je goed voelt hoor! KNUFFEL VOOR JOU

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

@ Lynn, je hebt idd een flinke buik wel een hele mooie.

@ Mandytjuh, jouw buik mag er ook zijn ;)

Ik denk dat ik zondag weer een foto maak. Ben dan wel 19 weken en 6 dagen. Maar we gaan op bezoek dus kleed me dan fatsoenlijk aan :)

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedmorgen!

Sophia, mooie buik hoor! En leuke spulletjes!

Heb verder niet bijgelezen want dat lukt me echt niet meer. Het gaat iets te hard hier.

Hier alles oké. Heb wel té druk lesrooster en ga dit niet volhouden zo. Volgende week gesprekje met teamleider aanvragen.

Verder nu dus kapot en ziekjes, maar met zwangerschap gaat het prima.

En: heb zin in Sinterklaas. Nog één nachtje slapen...

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Sophia, mooi buikje !

8. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

:Lynn wat een mooi buik joh! OOk al lekker groot:>

@rach. ja wij zijn ook al aan het kijken :) Vind het wel moeilijk, wil echt een leuke

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Blimey: hoop dat je je snel beter voelt ! Vervelend joh dat je nog steeds moet overgeven... Dat zou fijn zijn, en dan gewoon lekker de rest van de zwangerschap barsten van de energie ! Hihihi zal de sint vragen of hij mij wat kado kan geven :)
    Mandytjuuu: ik vind Kenji ook het leukst !

Wij zijn ook bezig met geboortekaartjes, zijn niet zo creatief dus gaan niet zelf iets maken. Heb al hele leuke gezien dus daar komen we wel uit.

Morgen lekker stoofpotje koken, zin in ! jammie

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Leeuw, jij ook al zo'n mooi buikje!

Ik ben echt een buikenparade aan het houwe :)

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    wanneer moet jij weer naar de fontys?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lynn, 9 december dan gaat mijn broertje mee. Ga jij ook nog een keer?

13. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Dankjulliewel. Ben ook altijd wel een beetje blij als ik hier lees dat er meer mensen zich nog niet echt op en top voelen. Voel ik me minder alleen ;). Al hoop ik natuurlijk echt dat we met zijn allen vanaf nu nooit meer klachten zullen hebben!

Welke kinderwagen hebben/willen jullie? Maandag is onze bezorgt :). Een mutsy! ben er zo blij mee. Leuk om die iedere keer in de gang te zien staan. Kan eigenlijk niet wachten om ons babytje erin te leggen!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Blimey, wij hebben de maxicosi Mura 4 zwart met rood.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Klinkt lekker, hoe maak je zoiets?

We zijn nog niet met geboortekaartjes bezig, had al wel wat moois gezien.

Sophia mooi buikje zeg, leuk ding heb je ook aan.

Blimey vervelend dat je je nog zo beroerd voelt, hopen maar dat dat nu echt snel voorbij is!

Zo ga ff eten, honger, nog niks gegeten.
    Zag alleen dat we nog maar 1 boterham hebben, die is zoonlief aan het opeten nu :)
    Dus het worden pannekoeken of kroketten.
    Heb wel trek in pannekoeken maar geen zin om het beslag te maken, lui varken ;)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik mag 12 dec...is op een vrijdag...anders kon het niet want ik werk van 3 uur tot half 7 en dan kon het niet ofzoiets....ik mag dan om 11 uur maar ben altijd vrij op vrijdag....ben benieuwd....mijn moedertje gaat zeker mee en mijn vriend hoopt ie...want die werkt toch in eindhoven! 8)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    over de kinderwagen wij hebben een bugaboo oranje...

baal wel een beetje van mijn buik...heb al 3 striemen..maar goed...blijf toch maar smeren voor het idee....heb altijd al snel van die dingen ook al kom ik maar een kilo aan....maar weet ook dat ze goed vervagen in de loop der tijd...maar wil het nog binnen de perke houden...zodat ik wel ooit weer in mijn nieuwe bikini kan!

18. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zit maar te denken gatver dat smorgens...maar kijk op de klok en het is al half 1......heb net 1 keizerbroodje op....zit te wachten o pmijn box..hun zouden tussen 11 en 13:00 uur komen...dus dat zal wel 13:00 uur worden....dan ga ik weer eens flink poetsen...maar benbang dat ik de bel dan niet hoor....

19. Wij hebben een Mutsaers Transporter, zie album!

Ik zit net rond te snuffelen op MP, jezus wat kan je daar VEEEEEl kopen voor WEINIG. Niet te geloven zeg, zodra wij weten wat het wordt dan weet ik waar ik ga shoppen. Zeker voor die allerkleinste maatjes. Ook allemaal super leuke merkkleertjes (donaldson en oilily) kan niet wachten :)

20. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Msroxy: Ik hoop dat je een heel goede en mooie echo hebt vandaag!

Rach: Hier nog zo'n oud vrouwtje af en toe. Als ik moe ben en te lang op de bank heb gezeten, kom ik er bijna niet meer vanaf door de last van mijn onderrug... erg charmant maar niet heus.

Amom: Haha, een eureka moment over de naam!

Lynn: Spannend nachtje zo! Maar doe mij toch maar een paar uurtjes slaap hoor ;)
    En is je box al gearriveerd?

Sophia: Mooi buikje hoor! En wat sta je trots naast het ledikantje!

Blimey Balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Hopen dat het snel beter gaat.
    Trouwens, ik wacht ook nog steeds op die bak energie. Joehoe, waar blijf je nou energie?

Pientje; Mmmmm, kroketjes!!! Daar heb ik nu echt veel zin in gekregen, haha!

Deel Deze Pagina