hoi iedereen ben vanochtend naar VK geweest en ze kon na 10 minuten het hartje niet horen nu heb ik dus vanmiddag om 14.45 een echo in het ziekenhuis poe ben onderhand wel op van de zenuwen, ik heb dit wel al een keer eerrder meegemaakt en toen bleek de kleine lekker vrolijk aan het duimen te zijn in mn buikje.... maarja het blijft tog een beetje zenuwen want ja voor het zelfde geld maar ik heb net even rustig op mn bed een meditatie gedaan en ga zo even lekker wat eten en een lekker kopje thee en dan hoop ik dat het snel tijd is en snel goed is 8) mn mannetje gaat ook met me mee dus dat is wel weer een hele grote steun jeetje wat kan de tijd voorbij kruipen zeg maarja ik hou de goede moed erin en hoop op het beste, groetjes shiva
spannend! Ik had het 3 weken geleden ook! heel eng vond ik het ook! MAar op de echo zag ze dat me placenta aan de voorkant ligt en het daar door kwam. suc6 straks
Oh wat spannend! STERKTE! Magickwings: dank je Op een amnder forum zij ook al iedereen dat ik zo straal, en dat terwijl ik zelf vind dat ik er moe uitzie. Gek he!
Shiva, ik heb dit in mijn vorige zwangerschap ook gehad. Je schrikt je helemaal een ongeluk. Gelukkig was er niets aan de hand. Heel veel sterkte met wachten (ik kan me voorstellen dat het heel lang gaat duren..) en met de echo.
Supershiva spannend zeg! Ik zou super stressen denk ik. Voel je de baby wel? En dan ook nog een aantal uur in spanning moeten zitten. Succes en hou ons op de hoogte! Oef, ben misselijk, had het kunnen weten, altijd als ik chocomel drink, word ik misselijk...blehhh
Zo, ik ben even geld aan het uitgeven op internet. Net een nieuwe droger besteld, die komen ze vrijdag brengen. Een condensdroger. We hebben er nu een met zo'n slang uit het raam,maar die staat op het kamertje wat babykamer gaat worden. Een condensdroger kan op de wasmachine in het washokje, dus wel heel erg praktisch. En, dan kan ik vanaf vrijdag met de babykamer beginnen. Daar heb ik ineens heel veel zin in gekregen! En ik heb net een heel leuk jongenssetje besteld Deze in maatje 56:
zooow das wel een vette opluchting dat het dus ook bij jullie vaker voor is gekomen ik had het ook al een keer eerder gehad maarja tog denk je van o zal alles nog wel goed zijn nou echt een vette geruststelling dan ben ik blij als ik mn kleine weer mag zien vanmiddag maarre tog nog maar niet te vroeg juichen maarre ik hou jullie op de hoogte thanx
wat leuk die kleertjes! Ik ben boos Ik wil me kindje voelen MAar voel nog niks. Volgens mij voelt iedereen het al... Bluuhh
Nou, we hebben vandaag de echo gehad. Ik was echt bloednerveus, maar alles was goed en we krijgen een MEISJE! Joepie we zijn helemaal gelukkig! bedankt voor jullie succes wensen. Nu zal ik hier ook wat meer durven posten en OMG wat ga ik veel geld uitgeven de komende weken!
Msroxy jippie, gefeliciteerd met jullie meisje, vanaf nu lekker genieten hè Magickwings leuk pakje hoor, binnenkort ook maar ff shoppen. Had alles voor een meisje en jongen al weggegeven. Heb niks meer. En bij een 3e krijg je ook geen cadeautjes meer alleen de buuv heeft wat gegeven.
@supershiva, spannend meis. Duim met je mee hoor. Als je het al eerder gehad heb gaan we er gewoon van uit dat het goed is hoor. Het blijft eng dat wel. @msroxy, Leuk een meisje. Ik heb meer gelezen maar uhm ben het even kwijt. In iedergeval mooie buiken en kleding gezien. Over Sinterklaas. Vieren we het dit jaar niet meer. Dochter lief weet nu dat hij niet bestaat. Ze vroeg nog wel of ze haar schoen mocht zetten. Ik zeg dan koop ik wel wat. zijn we gisteren in de winkel. (gelukkig s'avonds). Komt ze met chocomuntjes. He mama voor mijn schoen zegt ze. Haha ik heb het haar terug laten leggen. Ik zei als je je schoen wilt zeggen mag je niet weten wat mama koopt. . Lekker ding. Met de kerst doen we dit jaar meer. Met sinterklaas krijgt ze wel 1 kadootje voor de lol maar met de kerst ligt de boom vol. Dat vind ik leuk en heel gezellig. We weten we waarvoor het kerstfeest is en op school leert ze dat ook wel. Hier in huis doen we er verder niets mee. We zijn allebij wel gelovig opgevoed hij katholiek en ik vanuit het vrije evangelie. Onze dochter komt nu wel thuis met allerlei verhalen en liedjes. Vind het wel leuk dat ik ze ook nog ken . Bij ons is kerst eigenlijk alleen nog gezelligheid en het gezin of familie samen.
Msroxy Gefeliciteerd! En veel plezier met shoppen! Magickwings ooo wat schattig! Supershiva Wat spannend! Veel succes, ik duim voor je