Ik heb van de website van life & cooking een recept gehaald voor boeuf bourguignon hahaha het is niet uit te spreken maar wel lekker. En je huis gaat er zo lekker van ruiken omdat het 3 uur moet sudderen. Lekker met rode kool en gekookte aardapeltjes, echt ouderwets hollands eten voor zo'n druilerig weekend !
uhhh..mijn box is er in iedergeval! verder zag ik een meisje voor bij komen gefeliciteerd en LEEUW ik voel de baby ook nog niet en mijn placenta ligt ook voor...maar ik maak me er niet zo druk over...ben altijd heel nuchter....heb een goed gevoel en ga mijn mannetje vanzelf wel voelen!
Leeuw89: Je bent niet de enige hoor die nog niet iets voelt, ik voel het kindje ook nog niet en dacht ook al dat ik de enige was. Supershiva: Spannend vanmiddag, maar zal allemaal wel goed zijn en dan heb je toch lekker je kindje weer even kunnen zien.
Die rode kool laten we wel achterwege maar zal het recept eens opzoeken. Had laatst zo'n trek in suddervlees, eten we nooit omdat ik niet weet hoe je het maakt. Had ik zo'n pakje hachee gehaald, was niet zo lekker als ik had gehoopt, leek ook op diaree
Whahaha..lekkere vergelijking Pientje! Ik zag weer een meisje! Gefeliciteerd! Leuk hoor, en shopse.. @sophia Mooie buik ook hoor!! En idd ik vond ook al dat je zo trots kijkt!!
Hahaha, ik hou al niet echt van Hachee.(Ik zal het zo zeggen. Ik vond Hachee altijd heerlijk maar kan niet goed tegen heel veel uien.) Nu je het zo vertel haha wat een vergelijking.
lekker hachee..maar wij eten vanavond bietensalade met aardappels en haricorvets met bacon.....mmm en morgen gaan we goutmette wat en rot woorden allemaal! Gaat iemand nog iets leuks doen in het weekend?
Uhm ik heb 2 verjaardagen. Nou ja of dat leuk te noemen is hihi. Is altijd wel gezellig maar weer lekker druk. Ik zit me helemaal vol te eten met bolussen nu. Pfffffff heb ewr tussend e middag bij mijn brood al 2 op en nu ook net 1 en wil er weer 1. Ben weer even snijden
Whahaha..Pientje...Sorry hoor maar je bent lekker bezig..Lig helemaal dubbel hier. Thanks..had t even nodig.. Weet ook niet wat bolussen zijn...? **Oja nieuwe buikfoto** Volgens mij nog niet veel dikker..
Bolussen zijn heerlijk, zeeuwse lekkernij. Maar ook in brabant bekent! Dat zeg ik toch goed he Mimi? Licht (brood)deeg in de vorm van een soort krakeling. En dan bestrooid met suiker en kaneel. Heerlijke plakzooi om te eten
Mooi buikje hoor Eefje. Ik weet ook niet wat bolussen precies zijn. Hmmmz als ik het gaat lezen krijg je rare worden. Zal ik het maar vertellen hoe ik het vind. hihi Ik vind het op een soort broodje lijken met heel veel suiker en een beetje kaneel. Het plakt ook nog hahaha. Ik weet niet misschien een donuts idee. hmmmmz hahahahahaha. Ik eet de laatste wel even op dan kom ik er zo op terug.
Jummie..Dat klink wel lekker.. Doe mij maar zo bolus.. Zal s bij de speciale bakker kijken van de week..
In onze supermarkt hebben ze ook vers gebakken. Mmmmmm. Stukken goedkoper dan de bakker. Hier in de Coop vind ik ze heerlijk terwijl ik ze bij onze c-1000 heel droog vind. Ik hoop dat je dan de goed heb
Ken ze wel die zeeuwse bolussen, maar het is ook echt een benaming voor poep, ff een dikke bolus draaien