Succes alvast Molly! Jemig, ik ben me toch een partij kortademig... sinds gisterenavond al. En ik heb echt superhonger! Dat laatste is niet heel vervelend, ik heb echt gigantische trek in gezonde dingen (oh, en brie, da's dan wel weer lastig ) en ik mag zometeen gaan lunchen. Maar die kortademigheid is niet zo fijn... Ben ik daarin de enige of zijn er meer meiden die er last van hebben? En m'n (.)(.)! Niet normaal, die groeien ook met de dag. Ik vind het zo apart om al die drastische veranderingen in zo'n korte tijd weer mee te maken.
Brie mag je gewoon eten. De brie die ik altijd koop, is de goedkoopste in de supermarkt en staat op dat ie van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Wou dat ik gewoon kon eten zeg, zodra ik weer normaal kan eten, ga ik echt bunkeren =P~ Molly, succes bij de echo!
Oeh, gelukkig! Straks even checken welke ze hier hebben liggen. En ik geniet er nu nog even van dat ik nog regelmatig trek heb... de misselijke (hihi) momenten komen steeds sneller op elkaar, en met name 's avonds is mijn eetlust helemaal over. En vanochtend wilde het ontbijt ook al niet vlotten, dus ik ben bang dat ik gauw in het zelfde schuitje als jou zit Pientje. Maar idd, na die periode heerlijk bunkeren! Alles was opeens weer lekker, ik kon echt zo genieten van een kopje thee met een chocolaatje
*nog een inbreker* heel veel succes meiden, de 1e 3 maanden zijn het spannendst! en daarna is het echt genieten! Ik ben ook een April mama uit 2006 dus leef een beetje met jullie mee haha!
Hallo ! Mag ik er ook nog bij ? Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben van ons tweede kindje maar had nog even gewacht met schrijven want ik had totaal geen idee hoe ver ik was. Eergisteren bij de gyn geweest en blijk nu een dikke 5 weken ver te zijn dus zeker een aprilmama Ik mag maandag alweer snel langsgaan om te kijken of het hartje klopt want nu was het nog te vroeg voor hartactie en dan leggen ze ook mijn definitieve bevallingsdatum vast (nu staat die voorlopig op 5 april) ! Sinds gisteren is het dagelijk kennismaken met de pot begonnen en wel honger maar als het voor me staat krijg ik met moeite wat binnen ! Aan iedereen veel succes !
** INBRAAK ** Lieve WannaBmum, Sophia, Mupkuh en Havefun, wilde jullie hier ook nog even feliciteren met jullie zwangerschap. Super dat jullie (weer) zwanger zijn, geniet er van. Molly, hoe gaat het met jou? ** UITBRAAK **
Ja ik meld me ook weer ff hier, ik was op vakantie dus heb ff niks van me laten horen, maar ik heb 14-8 de 1e afspraak bij de verloskundige en dan kan ik een afspraak maken voor de 1e echo, spannend allemaal weer hoor. Ben weer benieuwd
Hoi iedereen, ( veel bekenden hier ) Wil me bij jullie aanmelden en ns af en toe mee kwekken. Ik ben Clarissa 26 jaar en heb een dochtertje van 7. En nu is het tijd voor een tweede kindje. Ben vandaag ongeveer 4 weekjes dus nog kersvers. De verloskundige belde me vandaag ( tijdens mn werk dus kwam een beetje moeilijk uit mn woorden ) en heb mijn eerste afspraak 2 september. Ik vind het echt allemaal spannend. Kan me niet meer alle kwaaltjes herinneren van mn dochter. Ben nu voornamelijk misselijk en heb een weeeig gevoel in mn benen. ( + moe en megamindyboobs) Ow ja @havefun heb maandag bij ETOS homeopatische korreltjes gekocht tegen de misselijkheid en na n half uurtje is t weg. heet VSM Puur mama, zwangerschapsgranules bij ongemakken in de ochtend ( mag je de hele dag gebruiken, ben namelijk de hele dag door misselijk ) is een klein handig potje wat je makkelijk en onzichtbaar in je tas kunt meenemen. laten smelten onder je tong en dan joepie zeker 3 uurtjes niet misselijk! Groetjes Clarissa
Goh wat is het fijn om te lezen dat bijna iedereen buikpijn heeft, ik vind dat echt een naar gevoel. Net alsof je toch nog ongi gaat worden Ik heb ook last van zeer pijnlijke boobies, ga zo naar de stad voor een sportbeha. Enne die kortademigheid had ik vorige week ook al! LIEFS
Ik kan donderdag bellen voor mijn intake gesprek.. wilde net bellen maar helaas waren ze niet aanwezig
joepie ik heb weer zwangerschapsverschijnselen! Heb net een flinke dut gemaakt van 2 uur, maar werd door de deurbel wakkergemaakt grrr! En wat smaakt mijn lievelingsbroodbeleg ineens vies! Dat ik dat ooit lekker vond
Ik herken kortademigheid ook erg! Zijn jullie allemaal eerst naar de huisarts geweest of ga je alleen naar verloskundigen? Ik weet niet of het de bedoeling is dat je ook naar de huisarts gaat... :
Ik heb mijn huisarts toen niet gebeld, alleen de verlos (met 6 weken ook pas). De verlos geeft het zelf door aan de huisarts, en als die je nog op een controle wil dan meldt ie zich wel. Dat is tenminste hier zo, maar ik moet zeggen dat ik mijn huisarts ook praktisch nooit zie. Die kortademigheid is af en toe wel lastig zeg. Trap oplopen is al een hele prestatie, haha! En ik had vandaag ook af en toe wat krampjes, voelt helemaal niet tof (vooral niet omdat het een beetje weg heeft van ongi krampen) en maakt me soms ook best onzeker. Werken viel eigenlijk ook vies tegen vandaag, ik ben niet vooruit te branden zeg! Nu ga ik eerst lekker eten en dadelijk even wandelen met de hond.
hallo dames..ik heb weinig fut om te reageren..maar volgens mij is alles hier okeej...morgen om half 4 zit ik bij ge gyn...en ben benieuwd of we een hartje gaan zien....
Bedankt spekkie voor je reactie. Ik denk dat ik het ook zo ga doen. Heb ook weinig contact met de huisarts, zeg maar geen. Eerst volgende week dan verloskundigen bellen, vind het allemaal erg spannend!