April 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lien78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjee dames hou een s op met die complimentjes, ik wordter helemaal verlegen van.. :oops:

Maar wel lief van jullie hoor :D

2. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha ik kom hier niet meer bij van het lachen, helemaal goed :)

Lekker met z'n allen aan de stoofpot morgen ! Leuk, heb ook zin om iets te bakken... cake of zo, hmm ook maar eens naar kijken haha wordt een echt huismuts nu.

3. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Echt mooie buiken komen voorbij! En je ziet er inderdaad super trots uit Sophia!
    Ben wel jaloers op jullie buikjes, die van mij is nog erg klein (denk ik). Ga ook nog eens foto's maken en vergelijken. Je ziet het zo anders bij jezelf...

Oooo bolussen! Ik kom oorspronkelijk uit Zeeland, en ben zo blij dat de AH ze hier inmiddels ook verkoopt! Goed idee voor vanavond bij de thee! Heerlijk!

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    [​IMG] ik ga even slaapje doen...ben nu echt kapot en lief ligt onder de zonnebank en dat mag ik niet...boeh hoe....

5. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Hey..Ook zo'n man? Hihi..
    De mijne is ook altijd zo bleek..(zwart haar , blauwe ogen)
    Dus ligt ie er nu ook regelmatig onder..
    Ik mis t ook soms wel ff.. :oops: Relax half-uurtje

Slaapse!

6. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ja dankje...we gaan over een aantal weekjes trouwen...en dan ziet ie niet zo wit...alleen ikke.... :) ben nu oprah aan het kijken en dat meisje kan vet goed zingen!

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    @msroxy : gefeliciteerd met jullie dochtertje :) !

verder zag ik nog mooie buikjes en pakjes voorbij komen!

al de hele dag gepoetst dusben echt wel moe nu, nu lekker rusten op de bank. mijn man is werken en zoontje ligt nog in bed dus even genieten van de rust.

8. Ik zit op mijn werk en er is geen reet te doen, ik wil ook bankhangen en tukkie doen. Begin weer serieus buikpijn te krijgen!

9. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    msroxy gefeliciteerd dat je een meissie krijgt :D Leukk!

Hier weer uitbundig lopen schoonmaken had even een adrealineboost ofzo haha. :D Maar alles is wel lekker schoon. Nu lekker ff een boek lezen op de bank en ff niets meer doen.

Krijg hier steeds meer groeipijn. Me ribben gaan ook pijn doen dat is weer minder.

Lekker hoor die 'bolus' heb er ook al een aantal van op. :D hhahaha van de echte dan niet die in de wc-pot vallen. ;)

10. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    krijg honger van hier te lezen :) even op zoek naar iets lekkers... :)

11. Sylvie, pak een bolus zou ik zeggen :)

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    hihi nog nooit van gehoord, denk dat we dat hier en belgie weer niet kennen :)

heb lekkere cookies gevonden :)

13. Blimey

Blimey Actief lid

9 aug 2008
    151
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik zit ook op mijn werk Sophia, en heb echt geen zin meer. Ik moet nog tot 5 en jij?
    Vervelend dat je weer buikpijn krijgt! Sterkte!

14. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Blimey en Sylvia: hier nog iemand die de minuten aan het aftellen is op haar werk hoor ;) Ik moet gelukkig tot 4 uur op vrijdag, dus dat is nog maar 20 minuten... Nog even volhouden meiden en dan lekker weekend !

15. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik bedoel sophia :oops: sorry !

16. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    sushi ik zit lekker thuis hoor ;) denk dat je sophia bedoelt

ai daar begint eentje te wenen, zal eens gaan kijken of hij wakker is

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik typ hier vanamorgen neer dat k het nog niet voel blablabala..
    Ga ik om 2 uur ff op bed liggen en ik heb het gevoeld! Zeker weten, het voelde echt als een soort plopje haha ik voelde het 2 keer en daarna nog 1 keertje heel licht! Ben zo blij!

Alleen is een vraagje, hoevaak voelden jullie je kindje aan het begin?
    Is dat 1 keer per dag of minder nog

18. leeuw de eerste keer dat ik het voelde was smiddags toen ik achter de pc ging zitten, de hele tijd die plopjes (heb ze niet geteld). s'avonds zat ik in de trein en voelde ik het ook regelmatig!
    dus die dag 2 keer gevoeld, maar kindje was gelijk lekker bezig.

nu voel ik het heel veel als ik stilzit.

19. Spekkie

Spekkie Actief lid

7 apr 2008
    407
    0
    0
    Ik voelde ze in het begin ook vrij vaak, maar ook weer niet elke dag. De eerste keer voelde ik het een paar keer, de dag erna maar 1 keer, en soms een dag helemaal niks. Nu voel ik ze elke dag wel een paar keer, al is het nog wel aan de zachte kant natuurlijk...

Oh pf, ik heb vandaag echt een baaldag. Gigantisch. Maar goed, de dag is alweer een heel eind om, we zien morgen wel weer. Ik heb hier ook nog een kilo rundvlees staan, en ik lees al die verhalen over stoofpotten, lekker! Dadelijk maar eens opzetten voor morgen :D

Oh ladies, wij gaan straks kennismaken met de buren (wij zijn nieuw in de straat en gaan daar op visite), gewoon koffie drinken. Maar, zal ik dan een kleinigheidje meenemen of zouden jullie dat niet doen? Ik vind dat zo moeilijk altijd. Kijk, een etentje is simpel. Lekker drankje meenemen... maar bij een kop koffie? Pfoe!

20. mm... misschien leuk om iets lekkers voor bij de koffie mee te nemen? bolussen bijvoorbeeld :)

Deel Deze Pagina